Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jammen...hva krangler du og jeg om da? Jeg vil ikke tillate halal\kosherslakting i Norge. Og det vil ikke du heller om jeg forstår deg rett? Så ingen av oss trenger bevise noe som helst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hakk i plata?

Det har du. På tide å bytte plate, eller kanskje til og med hele platespilleren.

Endret av Lutetium 71
Gjest Gjest
Skrevet

I Frankrike er foie gras en delikatesse. Hvordan man lager foie gras er nok mer uhyrlig enn å drepe dyr raskt og brutalt. Forøvrig så er det ille nok å drepe dyr for ens egen nytelses skyld i seg selv. Tror enkelte her trenger å ta en reality check.

Gjest Gjest
Skrevet

Det har du. På tide å bytte plate, eller kanskje til og med hele platespilleren.

Jeg har besvart argument med nytt argument. Du synes ikke å klare å besvare argument med noe annet enn den stadige gjentakelsen "halal uten bedøvelse er ikke tillatt i Norge. herregud assa". Ergo: hakk i plata.

Gjest Gjest
Skrevet

I Frankrike er foie gras en delikatesse. Hvordan man lager foie gras er nok mer uhyrlig enn å drepe dyr raskt og brutalt. Forøvrig så er det ille nok å drepe dyr for ens egen nytelses skyld i seg selv. Tror enkelte her trenger å ta en reality check.

1. To feil gjør ikke én rett.

2. Hvis du sammenlikner tvangsforing av en gås med det her, er det du som trenger reality check gitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Det du omtalte som det springende punktet viste seg å ikke stemme i det hele tatt. Ingenting av det du skriver kan tas på alvor.

Folk som deg er farlige. Ikke fordi du skriver spesielt vettugt, men fordi du overhodet ikke eier hemninger med å lyve og å forvrenge fakta.

Hva er det du har røykt? En så underlig mix av forvirrethet og agressivitet er det lenge siden jeg har sett.

Skrevet

Det er ingenting som er raskt med en dødskamp som varer i opp til 5-6 minutter, den tiden det tar for en ku å blø ihjel.

Det at det finnes barbari ETT sted er forøvrig ikke noe argument for å tillate mer av det et annet, så å trekke inn mishandling av gjess er mildt sagt irrelevant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...