Gå til innhold

Hvorfor er pupper så spennende?

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet

Men menneskerasen er den arten som lærer fortest og best!, det kan forklare hvorfor andre arter ikke har den samme egenskapen.

Den evolusjonære forklaringer er jo egentlig ganske enkel. Pupper gjør meg kåt, jeg vil ha sex, jeg reproduserer meg. Genene mine vet ikkje at eg bruker kondom, eller at dama går på p-piller.

Når eg tenker meg så stemmer teorien min dårlig. Hvis dette hadde stemt burde også damer ha vært helt ville etter pupper også..

Videoannonse
Annonse
Gjest Maruwan
Skrevet

Når eg tenker meg så stemmer teorien min dårlig. Hvis dette hadde stemt burde også damer ha vært helt ville etter pupper også..

Herregud, det der minte meg om Karl Pilkington:

"If it's all about arse, then why don't gays like a bit of tit?"

(må høres)
Gjest Eurodice
Skrevet

Det går bra. Fikk et runk ut av det.

Så fint da :fnise:. Kanskje det som skal til, å være litt vulgær når man vil tease noen. Forresten er jo ikke det noen hemmelighet ;) .

Gjest Maruwan
Skrevet

Så fint da :fnise:. Kanskje det som skal til, å være litt vulgær når man vil tease noen. Forresten er jo ikke det noen hemmelighet ;) .

Hvor vulgær klarer du å være da? Få se!

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor vulgær klarer du å være da? Få se!

Jeg forteller ikke det på åpent forum, kan du skjønne :ler:.

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg forteller ikke det på åpent forum, kan du skjønne :ler:.

:kjefte: :kjefte: :kjefte:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvorfor det? Kvinner er konstruert til å tenne på mannlige attributter, For at man skal forplante seg funker det ikke med to damer liksom.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hvorfor det? Kvinner er konstruert til å tenne på mannlige attributter, For at man skal forplante seg funker det ikke med to damer liksom.

For du sutter jo pup du også når du nyfødt, men blir ikkje kåt på de når du er voksen dame..

Gjest Passing by
Skrevet

Jeg syns pupper er erotiske, selv om jeg er kvinne og heterofil..

Gjest BettyBoop
Skrevet

For du sutter jo pup du også når du nyfødt, men blir ikkje kåt på de når du er voksen dame..

Ehh men babyer blir jo ikke kåte av å sutte på pupp, de spiser. Har null sammenheng med kåtskap at man suttet på pupp som barn.

Skrevet

Kjæresten min sier pupper er så spennende fordi det er noe han/menn ikke har, de er synlige, deilige å se på/ta på, artig form/konsistens og ikke minst så er brystvortene annerledes enn hans egne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...