AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Ja tittelen sier sitt. Hvorfor er pupper så spennende og opphissende? Jeg mener det er da bare noen klumper med kropp foran på brystet. Skjønner virkelig ikke dette?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 De er fine å se på? Og så handler det vel ikke bare om selve puppene, men hvem de sitter på, vil jeg tro?
Gjest Levitate Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Pupper er jo heeerlig! Fine å se på, gode å ta på og de symboliserer at du er kvinne. 2
Gjest UngKalven Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Fordi vi er født sånn? Det finnes ingen rasjonell forklaring på det. 1
Blod Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 (endret) Det ligger i naturen vår å bli tiltrukket av fruktbarhet, og pupper symboliserer jo fruktbarhet Endret 28. februar 2012 av Blod 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Gjesp, fordi de sitter på kvinner vel! 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Fine å se på? Tja noen av dem, men uuuurk, hengebryster med utvidet brystvorte 1
Charlie. Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 Ja tittelen sier sitt. Hvorfor er pupper så spennende og opphissende? Jeg mener det er da bare noen klumper med kropp foran på brystet. Skjønner virkelig ikke dette? Pupper er verken spennende eller opphissende. 2
Gjest MorAase Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 De er der for å manipulere menn til å ville forplante seg. Det er bare ett av utallige triks naturen har for å overstyre den frie vilje. 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #11 Skrevet 28. februar 2012 Ja tittelen sier sitt. Hvorfor er pupper så spennende og opphissende? Jeg mener det er da bare noen klumper med kropp foran på brystet. Skjønner virkelig ikke dette? Jeg har ofte lurt på det samme. Pupper er fra naturens side ment som matstasjon for babyer, så jeg skjønner overhodet ikke denne interessen menn har for dem. Kanskje de aldri har kommet helt over babystadiet? 2
Charlie. Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har ofte lurt på det samme. Pupper er fra naturens side ment som matstasjon for babyer, så jeg skjønner overhodet ikke denne interessen menn har for dem. Kanskje de aldri har kommet helt over babystadiet? Menn forstår ikke at damer tror dette. 4
Gjest Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 Booooooooobies! Ventet på et sånt svar fra deg
daemonia Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 Jeg spurte mannen min og fikk følgende svar: Pupper er det som er mest interessant å se på av kvinnelige kroppsdeler fordi de skiller seg mer ut enn en viss annen del, og derfor er det mer spennende. Ja, og så syns han at pupper er penere også da
Gjest MorAase Skrevet 28. februar 2012 #15 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har ofte lurt på det samme. Pupper er fra naturens side ment som matstasjon for babyer, så jeg skjønner overhodet ikke denne interessen menn har for dem. Kanskje de aldri har kommet helt over babystadiet? Nei, melkekjertlene er menst som matstasjoner. Brystene er til for å lure menn til å ville bedrive forplantningsrelaterte aktiviteter. 2
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #17 Skrevet 28. februar 2012 Ventet på et sånt svar fra deg Vel, for min del er det ikke noe å forklare. Jeg liker dem. Veldig godt. Det er så mye moro man kan ha med dem!
PuppyEyees Skrevet 28. februar 2012 #19 Skrevet 28. februar 2012 Har kanskje noe med at de er runde, myke, deilige... Jeg vet ikke jeg, for meg er de bare i veien, men ser jo kanskje at det kan være litt sjarm i dem. Er også en teori om at de liker dem pga. flashback til barndommen..
Charlie. Skrevet 28. februar 2012 #20 Skrevet 28. februar 2012 (endret) Har kanskje noe med at de er runde, myke, deilige... Jeg vet ikke jeg, for meg er de bare i veien, men ser jo kanskje at det kan være litt sjarm i dem. Er også en teori om at de liker dem pga. flashback til barndommen.. Jeg har diskutert dette mange ganger, og damer blir litt snurt når jeg sier at jeg ikke er interessert i pupper. Pupper gir meg absolutt ingenting, og nei, dette er heller ikke noe flashback Endret 28. februar 2012 av Charlie. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå