Gå til innhold

Hvorfor er pupper så spennende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja tittelen sier sitt. Hvorfor er pupper så spennende og opphissende? Jeg mener det er da bare noen klumper med kropp foran på brystet. Skjønner virkelig ikke dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

De er fine å se på?

Og så handler det vel ikke bare om selve puppene, men hvem de sitter på, vil jeg tro?

Gjest Levitate
Skrevet

Pupper er jo heeerlig! Fine å se på, gode å ta på og de symboliserer at du er kvinne. :rodmer:

• Liker 2
Gjest UngKalven
Skrevet

Fordi vi er født sånn? Det finnes ingen rasjonell forklaring på det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det ligger i naturen vår å bli tiltrukket av fruktbarhet, og pupper symboliserer jo fruktbarhet

Endret av Blod
  • Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Gjesp, fordi de sitter på kvinner vel!

• Liker 4
Skrevet

Fine å se på? Tja noen av dem, men uuuurk, hengebryster med utvidet brystvorte :haar:

• Liker 1
Skrevet

Ja tittelen sier sitt. Hvorfor er pupper så spennende og opphissende? Jeg mener det er da bare noen klumper med kropp foran på brystet. Skjønner virkelig ikke dette?

Pupper er verken spennende eller opphissende.

• Liker 2
Gjest MorAase
Skrevet

De er der for å manipulere menn til å ville forplante seg. Det er bare ett av utallige triks naturen har for å overstyre den frie vilje.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ofte lurt på det samme. Pupper er fra naturens side ment som matstasjon for babyer, så jeg skjønner overhodet ikke denne interessen menn har for dem. Kanskje de aldri har kommet helt over babystadiet? :forvirret:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ofte lurt på det samme. Pupper er fra naturens side ment som matstasjon for babyer, så jeg skjønner overhodet ikke denne interessen menn har for dem. Kanskje de aldri har kommet helt over babystadiet? :forvirret:

Menn forstår ikke at damer tror dette.

• Liker 4
Skrevet

Jeg spurte mannen min og fikk følgende svar:

Pupper er det som er mest interessant å se på av kvinnelige kroppsdeler fordi de skiller seg mer ut enn en viss annen del, og derfor er det mer spennende. Ja, og så syns han at pupper er penere også da :fnise:

Gjest MorAase
Skrevet

Nei, melkekjertlene er menst som matstasjoner. Brystene er til for å lure menn til å ville bedrive forplantningsrelaterte aktiviteter.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Ventet på et sånt svar fra deg :fnise:

Vel, for min del er det ikke noe å forklare. Jeg liker dem. Veldig godt.

Det er så mye moro man kan ha med dem!

Skrevet

Pupper er det beste i verden.

• Liker 2
Skrevet

Har kanskje noe med at de er runde, myke, deilige... Jeg vet ikke jeg, for meg er de bare i veien, men ser jo kanskje at det kan være litt sjarm i dem. :sjenert:

Er også en teori om at de liker dem pga. flashback til barndommen.. :popcorn:

Skrevet (endret)

Har kanskje noe med at de er runde, myke, deilige... Jeg vet ikke jeg, for meg er de bare i veien, men ser jo kanskje at det kan være litt sjarm i dem. :sjenert:

Er også en teori om at de liker dem pga. flashback til barndommen.. :popcorn:

Jeg har diskutert dette mange ganger, og damer blir litt snurt når jeg sier at jeg ikke er interessert i pupper. Pupper gir meg absolutt ingenting, og nei, dette er heller ikke noe flashback :)

Endret av Charlie.
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...