Strikkemamma Skrevet 28. februar 2012 #21 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har diskutert dette mange ganger, og damer blir litt snurt når jeg sier at jeg ikke er interessert i pupper. Pupper gir meg absolutt ingenting, og nei, dette er heller ikke noe flashback Er du en rumpemann? 2
Adonis Skrevet 28. februar 2012 #22 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har diskutert dette mange ganger, og damer blir litt snurt når jeg sier at jeg ikke er interessert i pupper. Pupper gir meg absolutt ingenting, og nei, dette er heller ikke noe flashback Mannen i profilbildet ditt hadde skjelt deg ut hvis han hørte slik blasfemi. 7
PuppyEyees Skrevet 28. februar 2012 #23 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har diskutert dette mange ganger, og damer blir litt snurt når jeg sier at jeg ikke er interessert i pupper. Pupper gir meg absolutt ingenting, og nei, dette er heller ikke noe flashback Haha, for meg er det akkurat det samme om fyren liker rumper, pupper eller fitter, så lenge han synes den kroppsdelen ser ok ut på meg. Men nå liker jeg at puppene får litt oppmerksomhet, så det gjør ingenting at mange gutter liker dem... eller iallefall ikke har noe imot dem. 1
Charlie. Skrevet 28. februar 2012 #24 Skrevet 28. februar 2012 Er du en rumpemann? Stemmer Mannen i profilbildet ditt hadde skjelt deg ut hvis han hørte slik blasfemi. Hehe 2
Gjest snoopy_93 Skrevet 28. februar 2012 #25 Skrevet 28. februar 2012 Fordi, når man tar på de og undersøker nærmere så finner man kanskje en klump man burde gå til legen med! Spennende i seg selv; Har jeg kreft, eller har jeg ikke? :gjeiper: Har egentlig aldri tenkt spesielt over dette, men bryster er jo fint på kvinner. Vet ikke helt hvorfor, det bare er fint.
Charlie. Skrevet 28. februar 2012 #26 Skrevet 28. februar 2012 Se bare hvor mye bedre Lene Alexandra Øien ser ut etter at hun fjernet pattene Link My boobs are not ok... 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #27 Skrevet 28. februar 2012 Mennesker er den eneste arten hvor man har oppsvulmede bryster hele sitt voksne liv. Mye tyder på at det er seksuell seleksjon på dette, og at den eneste grunnen til at de er oppsvulmet også utenfor dieperioder er å tiltrekke seg en partner. Vår oppreiste kropp gir også tilgang til paring ansikt til ansikt, dette har gitt en del teorier til at mannen da kan se at brystene svulmer ekstra under seksuell aktivitet. Men disse er ikke spesielt utbragte. Det finnes jo også en del psykologiske forklaringer på hvorfor menn liker bryster.
Gjest MorAase Skrevet 28. februar 2012 #28 Skrevet 28. februar 2012 Er du en rumpemann? Er nok ikke mann vil jeg tro...
Gjest Eurodice Skrevet 29. februar 2012 #29 Skrevet 29. februar 2012 De er der for å manipulere menn til å ville forplante seg. Det er bare ett av utallige triks naturen har for å overstyre den frie vilje.
Gjest Eurodice Skrevet 29. februar 2012 #30 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har diskutert dette mange ganger, og damer blir litt snurt når jeg sier at jeg ikke er interessert i pupper. Pupper gir meg absolutt ingenting, og nei, dette er heller ikke noe flashback Vil du heller ha flate damer du da? Eller er du kanskje homofil? Ikke ment fornærmelig altså .
Gjest BettyBoop Skrevet 29. februar 2012 #31 Skrevet 29. februar 2012 De er fine å se på? Og så handler det vel ikke bare om selve puppene, men hvem de sitter på, vil jeg tro? Gutter liker jo alle pupper uansett hvem de sitter på? 1
Maestro Skrevet 29. februar 2012 #32 Skrevet 29. februar 2012 Gutter liker jo alle pupper uansett hvem de sitter på? Tror ikke at menn digger flate hengepupper, med store forvokste nipler akkurat..
Gjest BettyBoop Skrevet 29. februar 2012 #33 Skrevet 29. februar 2012 Tror ikke at menn digger flate hengepupper, med store forvokste nipler akkurat.. ok da. unntak fins
Charlie. Skrevet 29. februar 2012 #34 Skrevet 29. februar 2012 Vil du heller ha flate damer du da? Eller er du kanskje homofil? Ikke ment fornærmelig altså . Flate damer kan være bra, men de kan også ha større pupper. Jeg bryr meg ganske enkelt ikke om pupper. Det samme gjelder for mer enn halvparten av alle menn jeg kjenner. Dette med at alle menn er opptatt av pupper er en myte, og jeg har inntrykk av at kvinner med stort frontparti liker å dyrke denne myten. 6
Charlie. Skrevet 29. februar 2012 #35 Skrevet 29. februar 2012 Haha, for meg er det akkurat det samme om fyren liker rumper, pupper eller fitter, så lenge han synes den kroppsdelen ser ok ut på meg. Men nå liker jeg at puppene får litt oppmerksomhet, så det gjør ingenting at mange gutter liker dem... eller iallefall ikke har noe imot dem. Er nok ikke mann vil jeg tro... Vil du heller ha flate damer du da? Eller er du kanskje homofil? Ikke ment fornærmelig altså . Tipper at dere tre har ganske store pupper 2
Ego Skrevet 29. februar 2012 #36 Skrevet 29. februar 2012 Er du en rumpemann? Var min første tanke også Moro at man har ulike preferanser da!
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 29. februar 2012 #37 Skrevet 29. februar 2012 Flate damer kan være bra, men de kan også ha større pupper. Jeg bryr meg ganske enkelt ikke om pupper. Det samme gjelder for mer enn halvparten av alle menn jeg kjenner. Dette med at alle menn er opptatt av pupper er en myte, og jeg har inntrykk av at kvinner med stort frontparti liker å dyrke denne myten. Jeg er enig med Charlie Sheen Pupper kan være fint det, men så forbanna viktig er de ikke. Rumper er heftigere! 2
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 29. februar 2012 #38 Skrevet 29. februar 2012 Mennesker er den eneste arten hvor man har oppsvulmede bryster hele sitt voksne liv. Mye tyder på at det er seksuell seleksjon på dette, og at den eneste grunnen til at de er oppsvulmet også utenfor dieperioder er å tiltrekke seg en partner. Vår oppreiste kropp gir også tilgang til paring ansikt til ansikt, dette har gitt en del teorier til at mannen da kan se at brystene svulmer ekstra under seksuell aktivitet. Men disse er ikke spesielt utbragte. Det finnes jo også en del psykologiske forklaringer på hvorfor menn liker bryster. Pupper er Sekundære kjønnskarakterer, på lik linje med skjegg hos menn. Hvis disse karakteristikkene blir for overdrevne reduseres dog muligheten for overlevelse. Stemmer vel bra det
PuppyEyees Skrevet 29. februar 2012 #39 Skrevet 29. februar 2012 Tipper at dere tre har ganske store pupper Jeg har en liten B-cup men... For meg er det det enkelt og greit det samme om typen foretrekker pupper, rumpe, øyne, hår, tenner, eller hva som helst, så lenge han klarer å like hvordan jeg ser ut. (Og at pupper får litt oppmerksomhet under akten uansett.)
Tiarra Skrevet 29. februar 2012 #40 Skrevet 29. februar 2012 De fleste menn har en behov for å tilfredstille kvinnen, og kvinner flest blir opphisset når mannen leker med puppene. Så mannen får en bekreftelse på at han gleder partneren og dermed føle seg bra. Kanksje derfor de liker pupper så mye?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå