Gå til innhold

Hvorfor er pupper så spennende?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Tipper at dere tre har ganske store pupper :)

Det var da en luftig konklusjon å trekke, synes jeg :). Jeg stilte deg et betimelig spørsmål. Det står deg selvfølgelig fritt å svare eller ei.

Skrevet

De fleste menn har en behov for å tilfredstille kvinnen, og kvinner flest blir opphisset når mannen leker med puppene. Så mannen får en bekreftelse på at han gleder partneren og dermed føle seg bra. Kanksje derfor de liker pupper så mye?

Mannen min kan leke så mye han vil med puppene mine, jeg blir ikke noe ekstra opphisset av det. Tenker heller: "Herregud, hvorfor er det så spennende å klemme og ta på disse?"

Skrevet

Det var da en luftig konklusjon å trekke, synes jeg :). Jeg stilte deg et betimelig spørsmål. Det står deg selvfølgelig fritt å svare eller ei.

Jeg er selvsagt hetero, ellers hadde jeg ikke svart her.

Å spørre om jeg er homofil er omtrent det samme som om jeg skulle ha spurt alle damer, som ikke finner store muskler tiltrekkende, om de er lesbiske.

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er selvsagt hetero, ellers hadde jeg ikke svart her.

Å spørre om jeg er homofil er omtrent det samme som om jeg skulle ha spurt alle damer, som ikke finner store muskler tiltrekkende, om de er lesbiske.

Beklager om jeg såret deg. Det var ikke min hensikt.

Skrevet (endret)

Runde, fløyelsmyke, varme, fyldige, faste, gode - rumpeballer med nippels :)

Endret av Eliine
Skrevet

Det er jo kvinner som liker pupper også, blant annet meg :)

Jeg har barn, men ser overhodet ikke på pupper som utelukkende matstasjoner, eller at interessen for dem har å gjøre med noe som gikk galt i barndommen.

Pupper er erogene deler av kroppen, en viktig del av sexlivet (mitt) - så spørsmålet blir litt som å spørre om hvorfor kropp er viktig, hvorfor rumpe er viktig, hvorfor kjønnsorganene er viktige. De er viktige fordi de er en del av kroppen til personen du elsker (med.)

Skrevet

Runde, fløyelsmyke, varme, fyldige, faste, gode

Enig i dette, og så har det kanskje noe med at de er tildekket mesteparten av tiden, så da er det mer sponnende når en kvinne faktisk viser deg puppene sine. De skal jo liksom ikke vises i offentligheten, så da er det spennende. Bare tenk på før i tiden da menn synes at ankelen på en kvinne var opphissende. Det var jo fordi den var skjult mesteparten av tiden. Nå kan en kvinne vise ankelen sin uten å få masse stirrende menn etter seg.

Skrevet

Beklager om jeg såret deg. Det var ikke min hensikt.

Såret meg?

Jeg kjenner flere menn som ikke finner pupper spennende, enn de som gjør det.

• Liker 3
Skrevet

Såret meg?

Jeg kjenner flere menn som ikke finner pupper spennende, enn de som gjør det.

Du må vanke i et spesielt miljø... :filer:

Skrevet

Du må vanke i et spesielt miljø... :filer:

Eller bare være med mange som ikke har pupper som hovedfokus?

Han sier jo ikke at han tenker "Æsj, pupper! Ekkelt." Han sier bare at han synes rumper er mer turn on enn pupper? Er det så rart?

Kvinner tenner på muskler, rumper, armer, mage.. Så hvis en kvinne ikke tenner på "fine" armer, så er hun spesiell?

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Eller bare være med mange som ikke har pupper som hovedfokus?

Han sier jo ikke at han tenker "Æsj, pupper! Ekkelt." Han sier bare at han synes rumper er mer turn on enn pupper? Er det så rart?

Kvinner tenner på muskler, rumper, armer, mage.. Så hvis en kvinne ikke tenner på "fine" armer, så er hun spesiell?

Men selv om en mann ikke har HOVED fokus på pupper så tror jeg ingenting på at han ikke bryr seg om de overhode. Kanskje han foretrekker rumpa, men tror ikke han overser pupper glatt fordet.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Men selv om en mann ikke har HOVED fokus på pupper så tror jeg ingenting på at han ikke bryr seg om de overhode. Kanskje han foretrekker rumpa, men tror ikke han overser pupper glatt fordet.

Jeg overser ingenting på en kvinne :) Puppene er selvsagt mer spennende enn stortåa, men jeg blir heller ikke gaga bare jeg ser et par pupper.

Hoftene, ryggen, rumpa, svaien mellom rygg og rumpe :rodmer:

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg overser ingenting på en kvinne :) Puppene er selvsagt mer spennende enn stortåa

Var liksom det jeg mente.

Skrevet

Var liksom det jeg mente.

Var da ingen som sa de ikke brydde seg at all.

Men tviler på at særlig mange misliker puppene. Bare at de ikke var høyeste prioritert for å bli tent.:)

Gjest MorAase
Skrevet

Tipper at dere tre har ganske store pupper :)

Nei, veldig veldig små faktisk.

• Liker 2
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Nei, veldig veldig små faktisk.

Hahaha....

• Liker 2
Skrevet

Jeg overser ingenting på en kvinne :) Puppene er selvsagt mer spennende enn stortåa, men jeg blir heller ikke gaga bare jeg ser et par pupper.

Hoftene, ryggen, rumpa, svaien mellom rygg og rumpe :rodmer:

:jepp:

• Liker 1
Skrevet

Begrenset tilgang har endel å si. :tristbla:

• Liker 2
Skrevet

De fleste menn har en behov for å tilfredstille kvinnen, og kvinner flest blir opphisset når mannen leker med puppene. Så mannen får en bekreftelse på at han gleder partneren og dermed føle seg bra. Kanksje derfor de liker pupper så mye?

:klo:

Det er ikke det at jeg ikke liker å tilfredstille partneren, men det er ikke akkurat det som er hovedmotivasjonen min for å klemme og smake! :)

At dama liker det attpåtil, er jo selvsagt en hyggelig bonus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...