Gjest True Khaleesi Skrevet 28. februar 2012 #81 Skrevet 28. februar 2012 Spanderer ingenting på en jente før vi har hatt sex Og da er det som regel ikke bare en "date" lenger. Med andre ord så er det greit å betale for henne når du har kommet inni buksa hennes? TURN OFF!
Gjest .-L-. Skrevet 28. februar 2012 #82 Skrevet 28. februar 2012 Med andre ord så er det greit å betale for henne når du har kommet inni buksa hennes? TURN OFF! Men det er greit at mannen betaler for din tid?
Gjest True Khaleesi Skrevet 28. februar 2012 #83 Skrevet 28. februar 2012 Men det er greit at mannen betaler for din tid? Jeg har aldri sagt at det kun er mannen som skal betale i form av penger. Også kvinnen skal spandere. Men i min verden så er det mega turn off om en først skal betale for den andre når man har motatt sex. Det går fint an å være gentleman (eller "gentlekvinne") før man har fått utbytte i form av seksuelle aktiviteter. Ærlig talt!
Fysikeren Skrevet 28. februar 2012 #84 Skrevet 28. februar 2012 Inviterer jeg en jente ut, så tilbyr jeg meg å spandere. Dette fordi at de fleste på min alder er studenter, og muligens ikke på kort varsel har rom for en bedre middag i budsjettet sitt. Når det er sagt, så hender det ofte at de vil betale for seg. Synes det er koselig å kunne spandere, men på en annen side synes jeg det er stilig med de "moderne" jentene som gjerne vil vise at de kan stå på egne ben.
Steinar40 Skrevet 28. februar 2012 #85 Skrevet 28. februar 2012 Spanderer ingenting på en jente før vi har hatt sex Og da er det som regel ikke bare en "date" lenger. Prostitusjon kalles dette for. Og det er faktisk ikke lov.
Gjest .-L-. Skrevet 28. februar 2012 #86 Skrevet 28. februar 2012 Men i min verden så er det mega turn off om en først skal betale for den andre når man har motatt sex. Det går fint an å være gentleman (eller "gentlekvinne") før man har fått utbytte i form av seksuelle aktiviteter. Ærlig talt! Ser den, føler du blir litt hissig her... xD
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #87 Skrevet 28. februar 2012 Inviterer jeg en jente ut, så tilbyr jeg meg å spandere. Dette fordi at de fleste på min alder er studenter, og muligens ikke på kort varsel har rom for en bedre middag i budsjettet sitt. Når det er sagt, så hender det ofte at de vil betale for seg. Synes det er koselig å kunne spandere, men på en annen side synes jeg det er stilig med de "moderne" jentene som gjerne vil vise at de kan stå på egne ben. Godt det finnes gentlemenn!! Det er jo virkelig ikke det at jenta ikke skal få lov til å vise sine sterke sider ved å bidra dette handler om. Det handler aller mest om signaleffekten det gir å være kar på første date..
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #88 Skrevet 29. februar 2012 jeg er bare i starten av 20 årene...men tydeligvis gammeldags siden jeg mener så sant mannen inviterer skal han da betale... 1
Gjest badeand1 Skrevet 29. februar 2012 #89 Skrevet 29. februar 2012 jeg er bare i starten av 20 årene...men tydeligvis gammeldags siden jeg mener så sant mannen inviterer skal han da betale... Hvis du inviterer da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå