Gå til innhold

En ny spire gror i Ninnin sin mage


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Legebesøket gikk supert :jepp: Alle prøver var fine, og han ligger med hodet ned!

Haha, kanskje jeg "slår" deg, ja ;) Hoho, hadde vært noe! Men det fordrer vel at jeg føder litt før og du veldig på overtid, så håper for din del at det ikke blir sånn! Jeg kan gjerne føde litt før ;)

Kan ikke forstå at min sover 13 timer i døgnet - i så fall må han, som du sier, sparke/ha fest i søvne :fnise:

Æsj, så kjedelig at det regner... Var meldt flomvarsel i midt Norge, så jeg, så da kommer det vel en del regn til dere... Du får tenne noen stearinlys og kose deg inne :jepp:

:klemmer:

Ja i natt regnet det virkelig i bøtter og spann. Nå er det bare litt overskyet og meldt finvær framover igjen :)

Tror himmelen tømte seg helt i natt :fnise:

Du kan bare GLEMME å føde før tiden om jeg går på overtid altså! :biggrin:

Fysj og fy!

Håper for din del at du slipper å gå å vente noe særlig lenge, så det er jo i grunn ok likevel...Men da blir jeg bittelitt sur og grinete... :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja i natt regnet det virkelig i bøtter og spann. Nå er det bare litt overskyet og meldt finvær framover igjen :)

Tror himmelen tømte seg helt i natt :fnise:

Du kan bare GLEMME å føde før tiden om jeg går på overtid altså! :biggrin:

Fysj og fy!

Håper for din del at du slipper å gå å vente noe særlig lenge, så det er jo i grunn ok likevel...Men da blir jeg bittelitt sur og grinete... :jolie:

:fnise:

:fnise: kranglekjærringer!!!

:fnise: Hormoner? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 + 5

OMG for noen kynnere jeg har hatt i dag/kveld!! Det stikker og murrer, og magen er knallhard med JEVNE mellomrom! I tillegg kjenner jeg et veldig nedpress, og sliter med å sitte vanlig :fnise: Må liksom sitte på den ene rumpeballen :fnise: Det hele er så spennende :jepp: Er det dette man kaller modningsrier, tro :klo: Har ikke kjent det sånn før de to siste dagene, egentlig, så det er tydelig at det er et eller annet som skjer inni her :jepp: Tør nok alikevel ikke å håpe på at det blir noe fødsel i nærmeste fremtid, men håper VELDIG på at babyen er her om 2-3 uker! 25 dager igjen til termin nå, og 36 dager igjen til de setter i gang fødselen dersom babyen ikke kommer av seg selv :jepp: Er jammen ikke lenge!!

Vært en hyggelig dag i dag, selv om det hele startet med oppkast og kvalme :sukk: Fikk besøk av en venninne fra hjemstedet mitt, og hun var her i noen timer før jeg måtte reise til MT. Kjempehyggelig at hun hadde tid til å komme innom når hun alikevel var i området! :)

Time hos MT klokken 13! Ryggen har vært så bra i det siste at vi ble enige om at jeg skal prøve å gå bare én gang i uken fremover. Det skal egentlig bli deilig, for jeg bruker 20 minutter hver vei på å kjøre dit. Det er i motsatt retning av sykehuset, og jeg vil prøve å holde meg mest mulig i nærheten av hjemme de siste ukene, så fremt ikke mannen min er med meg :jepp: Lange bilturer alene skal jeg nok prøve å unngå :fnise:

I morgen skal jeg bake dåpskaken!! Skal legge ut bilde når jeg blir ferdig med den ;)

Ha en flott kveld, jenter!! :klemmer:

Dagens ord fra Babyverden:

Skal barnet døpes? Har dere tenkt gjennom om dere ønsker å døpe barnet, eller kanskje arrangere en navnefest?

Vi er ikke spesielt kristne, men vi er veldig tradisjonelle, så vi kommer til å døpe barnet! Vi er begge både døpt og konfirmert, samt at vi giftet oss i kirken. Dermed mener vi at det blir riktig å døpe barnet :jepp: da tar vi vare på de norske tradisjonene!

Når det er sagt, respekterer jeg SELVFØLGELIG de som velger å ikke døpe barnet!! :jepp: Men dette er måten vi gjør det på og hvorfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det ting tydeligvis!! Hvordan er formen nå?

Skjønner godt at du ikke vil reise langt om gangen!

Gleder meg til å se bilde av dåpskaka!

Det er koselig å døpe barnet i kirken :Nikke: Vi kommer til å gjøre det vi også, av samme grunn som dere :)

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med kynnere og modning da gitt :danse:

Mine nedpressfølelser omkring ukestiden din kjentes mye lik ut. Litt som om man må skikkelig på do og gjøre nr 2, men det er et fryktelig til trykk innvendig. Og at det da ikke kommer noe om man prøver seg på do... Husker det var veldig ømt og småvondt å gå å kjenne på det hele tiden. Ga seg etter ei lita stund til meg og nå er jeg mere vant til at han ligger dypt nede i magen. Ikke den samme følelsen lengre, og det er mere et mye svakere trykk som er hele tiden.... :)

Nå går tiden din fort! 25 dager til termin og greier :laugh:

Synes det virker så kort, mens mine egne 9 dager til termin virker kjempelange :fnise:

HELT fornuftig tanke altså! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at det skjer ting :jepp:

Skjønner godt du ikke vil reise så langt alene lenger, vet jo ikke når ting plutselig setter i gang!

Gleder meg til å se resultatet på kaken, flink er du som tar på deg å lage en dåpskake ;)

God helg Ninnin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det ting tydeligvis!! Hvordan er formen nå?

Skjønner godt at du ikke vil reise langt om gangen!

Gleder meg til å se bilde av dåpskaka!

Det er koselig å døpe barnet i kirken :Nikke: Vi kommer til å gjøre det vi også, av samme grunn som dere :)

:popcorn:

Ja, er kjempespennende dette!! Men har vært roligere i dag.. Hehe, så det kommer og går litt :jepp: Formen har vært ganske bra i dag! Så nå er jeg klar for dåpshelg!!

Så spennende med kynnere og modning da gitt :danse:

Mine nedpressfølelser omkring ukestiden din kjentes mye lik ut. Litt som om man må skikkelig på do og gjøre nr 2, men det er et fryktelig til trykk innvendig. Og at det da ikke kommer noe om man prøver seg på do... Husker det var veldig ømt og småvondt å gå å kjenne på det hele tiden. Ga seg etter ei lita stund til meg og nå er jeg mere vant til at han ligger dypt nede i magen. Ikke den samme følelsen lengre, og det er mere et mye svakere trykk som er hele tiden.... :)

Nå går tiden din fort! 25 dager til termin og greier :laugh:

Synes det virker så kort, mens mine egne 9 dager til termin virker kjempelange :fnise:

HELT fornuftig tanke altså! :laugh:

Ja, det er så rart å kjenne at ting skjer inni meg nå!! Spesiell følelse! Men det har roet seg litt i dag, så regner med det kommer og går litt...

Haha, kjempefornuftig ;) Tenk at du bare har 9 dager igjen, da!! Maks 20 :hakeslepp:

Så spennende at det skjer ting :jepp:

Skjønner godt du ikke vil reise så langt alene lenger, vet jo ikke når ting plutselig setter i gang!

Gleder meg til å se resultatet på kaken, flink er du som tar på deg å lage en dåpskake ;)

God helg Ninnin :klemmer:

Er så spennende!! Men ingen tro på at det skjer noe enda...

Ha en strålende helg du også, søta :klemmer:

-----------------------------------------------------------------------------------------

Kjapt innom for å poste bilde av kaken jeg har bakt i dag!!

400819_10152200866265473_279854157_n.jpg

Ble egentlig ganske fornøyd, selv om det er lett å se at den er hjemmelagd! :)

Får skrive litt mer senere..

Ha en super helg, jenter!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Flink du er!!

Ja. Nå nærmer det seg! Som jm sa til meg i dag at det kan skje når som helst :)

Føler du deg mer klar?? Pakket bagen enda ? Eg pakket min bag igår, fikk pluselig litt nåja...

Du.kan jeg spørre, hvordan var symfysemålet ditt i uke 31?

Har du lagt på deg mye?

Har du noen gang strikket hjerte inni et teppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaka ble jo kjempefin! Likte spesielt de små fløyfene, er de lagd i form? Hvor kjøper du baketing hen? Jeg var en tur på Cacas i dag, de har så mye fint men jeg fant ut at jeg kan jo ikke fylle opp kjøkkenet med baketing bare fordi jeg synes det er fint :fnise:

Spennende at du begynner å kjenne ting da. Må vel snart lage en tippeliste på hvilken dag du føder da. Jeg tror det blir noen få dager før (evig optimist) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iver meg på doh,..tippeliste, så må du ha en sladriss,sånn at vi andre holder oss oppdatert når det virkelig skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Så fin kake :jepp: Enig med Doh, de sløyfene var utrolig flott laget!! Flink du, Ninnin! :nigo:

Tippeliste på dato hadde vært gøy, ja!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Flink du er!!

Ja. Nå nærmer det seg! Som jm sa til meg i dag at det kan skje når som helst :)

Føler du deg mer klar?? Pakket bagen enda ? Eg pakket min bag igår, fikk pluselig litt nåja...

Du.kan jeg spørre, hvordan var symfysemålet ditt i uke 31?

Har du lagt på deg mye?

Har du noen gang strikket hjerte inni et teppe?

iver meg på doh,..tippeliste, så må du ha en sladriss,sånn at vi andre holder oss oppdatert når det virkelig skjer :)

Takk takk :hjerte: Ble veldig fornøyd selv også :fnise:

Jeg begynner å bli veldig klar nå! Gleder meg veldig til å møte den lille gutten som har bodd inni meg i snart 9 mnd :jepp: Pakket fødebagen, ja! Var til trøndelag forrige helg, og da fikk mamma litt noja, så fikk ikke komme "hjem" uten at bag og bilsete var med :fnise: Men skal pakke om litt til uka, tror jeg, hvis jeg ikke føder i helgen, da :gjeiper:

Tippeliste for dato må vi få til!! Litt rart å tenke på at det nærmer seg så veldig at man kan begynne lage tippeliste allerede :hakeslepp: Så det er bare å tippe :jepp:

Nå har jeg ikke helsekortet mitt for hånden, så er ikke sikker på sf-målet... Men jeg ligger godt over den grønne feltet.. Men det er visst formen på magen som gjør det! Lagt på meg 18 (!!) kg til nå, og håper virkelig det stagnerer snart.. Vises dog heldigvis nesten bare at jeg har lagt på meg på magen :jepp:

Aldri strikket hjerte i teppe, men det tror jeg ikke er så vanskelig! Hvis du tar et ark og "tegner" et hjerte med x-er, også strikker du x-ene i en annen farge der du vil ha det i teppet, tror jeg det går bra :jepp: Men du strikker frem og tilbake? Strikker du bare rette omganger? I så fall er det ikke noe problem :) Hvis du plutselig må strikke noe av mønsteret vrangt, er det litt vanskeligere, men det går an :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaka ble jo kjempefin! Likte spesielt de små fløyfene, er de lagd i form? Hvor kjøper du baketing hen? Jeg var en tur på Cacas i dag, de har så mye fint men jeg fant ut at jeg kan jo ikke fylle opp kjøkkenet med baketing bare fordi jeg synes det er fint :fnise:

Spennende at du begynner å kjenne ting da. Må vel snart lage en tippeliste på hvilken dag du føder da. Jeg tror det blir noen få dager før (evig optimist) :)

Takk takk :hjerte: Ja, sløyfene er lagd i silikonform! Veldig lettvint! Alt jeg har er kjøpt på kakeboksen.no! Bildet har jeg også bestilt derfra :jepp: Er så mye morsomt å kjøpe, men blir fort dyrt da :fnise:

Ja, kjempespennende!! Tippeliste skal bli! ;) Det er bare å tippe :jepp: Liker at du tror det blir noen dager før :tommelopp: Håper du har rett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow! Så fin kake :jepp: Enig med Doh, de sløyfene var utrolig flott laget!! Flink du, Ninnin! :nigo:

Tippeliste på dato hadde vært gøy, ja!! :danse:

Tusen takk :rodmer: Må innrømme at jeg ble fornøyd selv også, men man ser jo at den er hjemmelagd ;) Litt av sjarmen det da :)

Tippeliste skal bli, så det er bare å begynne å gjette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kake Ninnin! Jeg og vil smake.... :fnise:

Kjempefin! Du er flink!

Takk :hjerte: Du får kjøre deg en tur ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 2. november (eller, egentlig klarer jeg ikke bestemme meg for 1. eller 2. men får bare ta en dag). Synes du fortjener å bli kvitt graviditetsplagene dine snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...