Gå til innhold

Har han her for store armer?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg ikke :) Men han må ikke bli noe større. Da blir det for mye etter min smak.

Skrevet

Oh, sterke overarmer er den mest sexy kroppsdel på en mannekropp. Hans er litt for store, men vel, hadde ikke sagt nei takk :P

Skrevet

Du får ikke en veltrent kropp av arbeid da vet du. Han har løfta vekter han der også.

Det gjelder vel de aller, aller fleste tvtryner? Ikke så vanlig at man har en vanlig tømrer i tvruta 24/7. Legg til at det nok er blitt mer og mer utbredt at også disse trener litt styrke for å unngå belastningsskader mm.

Jeg får ett inntrykk av at damer har ett nærmest romantisk syn på muskler. De skal liksom bare poppe opp av seg selv, og fettprosenten skal gå drastisk ned, bare man har en litt fysisk jobb.

Det er ikke sånn det funker, sorry mac. :snurt:

  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker best muskler som passer til kropps-størrelsen jeg da. En kar på 170 og 95 kg er ikke så veldig fint f.eks.

  • Liker 1
Skrevet

Han er så deilig han! Men ja, syns det egentlig er litt for store armer.

Gjest sardintroll
Skrevet

Du får ikke en veltrent kropp av arbeid da vet du. Han har løfta vekter han der også.

Spiller ingen rolle for meg hvordan han fikk det til, det var digg å se på uansett. :wow:

Skrevet

Du får ikke en veltrent kropp av arbeid da vet du. Han har løfta vekter han der også.

Nei, men jeg forventer egentlig at folk trener normalt jeg, så det tar jeg ikke med i beregningen.

Gjest Rastl0s
Skrevet

Jeg liker best muskler som passer til kropps-størrelsen jeg da. En kar på 170 og 95 kg er ikke så veldig fint f.eks.

Hva om han har normale armer, veier 95 kg, men har store lår og legger? Proporsjonale armer såklart, men de ville ikke trengt å være så store som på bildet her i tråden.

Skrevet

Du får ikke en veltrent kropp av arbeid da vet du. Han har løfta vekter han der også.

Selfølgelig kan man få en veltrent kropp ved å arbeide. Man trenger ikke div aparater eller manualer for å få en trent kropp!

Mannen min jobbet en del på jernbanen, han jobbet for det meste ute. Han har en fantastisk fin kropp, og sterk som en okse!

Han har "arbeidsmann musler", han har ikke trent en eneste dag på et treningssenter. Han er mye sterkere enn flere av kompissene hans som trener masse på senteret og som har store muskler, fulle av luft.

Men disse kompisene hans har vel en lavere fettprosent, å mer markerte muskler. Så hvis målet er å få muskler som skal se fine ut, men som du ikke skal bruke til noe. Tren på treningssenter. Hvis du skal ha muskler som du skal bruke og trener for å bli sterk? Jobb!! Løft tungt!

http://www.google.no/imgres?q=norges+sterkeste+mann&hl=no&client=firefox-a&hs=qtV&sa=X&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1366&bih=596&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=09q68pB68SwJfM:&imgrefurl=http://www.vg.no/sport/artikkel.php%3Fartid%3D547774&docid=KB_Sx_NJb9hnSM&imgurl=http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2009/05/23/1243112926555_66.jpg&w=460&h=314&ei=os1ET_ysK-nd4QTxqqWYAw&zoom=1&iact=hc&vpx=304&vpy=176&dur=2505&hovh=185&hovw=272&tx=170&ty=130&sig=103170395952578594166&page=1&tbnh=107&tbnw=143&start=0&ndsp=25&ved=0CEsQrQMwAQ

Han er sterk!

http://www.google.no/imgres?q=store+muskler&hl=no&client=firefox-a&hs=hGB&sa=X&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1366&bih=596&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=n-4-3gC0j1Av1M:&imgrefurl=http://www.side2.no/helse/article630889.ece&docid=RDTBh0DVSgiObM&imgurl=http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/77324/0.jpg&w=460&h=500&ei=KM5ET__jJanh4QT9gsCcAw&zoom=1&iact=hc&vpx=807&vpy=214&dur=1467&hovh=234&hovw=215&tx=135&ty=144&sig=103170395952578594166&page=2&tbnh=142&tbnw=134&start=24&ndsp=30&ved=0CLkBEK0DMBw

Disse har store muskler, men er ikke nødvendigvis så sterke.

Skrevet

Ja så alle menn burde få seg et yrke som innebærer tungt kroppsarbeid slik at vi kan få den perfekte trente arbeidskroppen! Evt begynne å løfte skrap på dynga istedenfor! Da blir det bra :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja så alle menn burde få seg et yrke som innebærer tungt kroppsarbeid slik at vi kan få den perfekte trente arbeidskroppen! Evt begynne å løfte skrap på dynga istedenfor! Da blir det bra :)

hehe why not? Hadde vært sexy det :gjeiper:

Skrevet

Pumpekropp er aldri fint. Stygt syns jeg. Skal man bygge muskler, sørg for at de blir slanke.

Til å ha såpass bastante meninger så er det rart at du ikke har fått med deg at "å bygge slanke muskler" kun er et tullebegrep blant slankefreaker.

  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Til å ha såpass bastante meninger så er det rart at du ikke har fått med deg at "å bygge slanke muskler" kun er et tullebegrep blant slankefreaker.

Hun mener vel at man skal bygge muskler men se slank ut og ikke pumpe digre bolemuskler slik at man ser ut som en klump

Skrevet

Hun mener vel at man skal bygge muskler men se slank ut og ikke pumpe digre bolemuskler slik at man ser ut som en klump

Ah, slik å forstå.

Han var jo ganske klumpete i den forstand. Om han boler eller ikke er vanskelig å si, men spesielt harmonisk (forholdet mellom forskjellige muskelgrupper) var han ihvertfall ikke. Litt sånn typisk turner-kropp, men at han er godt trent er det lite tvil om.

Skrevet

Nja, litt for stort kanskje

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nei.. Store muskler er bare sexy synes jeg. Men grensen går selvsagt en plass.

Skrevet

Hva om han har normale armer, veier 95 kg, men har store lår og legger? Proporsjonale armer såklart, men de ville ikke trengt å være så store som på bildet her i tråden.

Åh nei, heller armer enn legger... Faktisk ikke rompe heller.

Skrevet

Ja så alle menn burde få seg et yrke som innebærer tungt kroppsarbeid slik at vi kan få den perfekte trente arbeidskroppen! Evt begynne å løfte skrap på dynga istedenfor! Da blir det bra :)

Ja, hvorfor ikke? Det er mye billigere enn 700kr i mnd på et treningssenter ;)

Men, det er nokk slik at skal man bli sterk, må man bruke musklene sine, over flere timer (slik som flere arbeidsmenn gjør). Ikke bare 1 time på treningssenteret 5-6 ganger i uken :)

MEN, fine muskler får man jo uansett! :rodmer:

Personlig syns jeg der er mer sexy med menn som er sterke og ikke redd for å "ta i et tak", enn menn som bare skryter av fine muskler :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...