AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 http://www.side3.no/article3257693.ece
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 akuratt passe syns eg, men ikke større helst
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Pumpekropp er aldri fint. Stygt syns jeg. Skal man bygge muskler, sørg for at de blir slanke. 10
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Hvorfor i alle dager ligger denne på Seksualitet? 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 fordi det har med sexuel tiltrekning?
Pialill Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Syns det va i overkant mye. Men for all del, heller det der enn moobs 1
Sophie Trine Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Syns det der var perfekt jeg, men helst ikke mer!)
Gjest cybergirl Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Nydelige. Kunne godt vært ennå større. Fint å se en veltrent manne kropp. 1
Jolene Skrevet 20. februar 2012 #9 Skrevet 20. februar 2012 Pumpekropp er aldri fint. Stygt syns jeg. Skal man bygge muskler, sørg for at de blir slanke. Det går ikke an å få "slanke muskler", da vi ikke har den type muskler. Bra trente folk får sånne muskler som han har, som etter min mening er utrolig sexy
Gjest Spinell Skrevet 20. februar 2012 #10 Skrevet 20. februar 2012 For store. Det ser ut som han går med kaktus under armene Men beina og rumpa hans så bra ut. 3
Gjest sardintroll Skrevet 20. februar 2012 #11 Skrevet 20. februar 2012 Var nok litt i meste laget det her, ja. Men det betyr ikke at jeg hadde sagt nei takk, om jeg var singel og hadde sjansen, jeg er ikke vanskelig sånn. :gjeiper:
Rainbow Skrevet 20. februar 2012 #12 Skrevet 20. februar 2012 Herregud for en teit video. "Se på meg, jeg er i HOLLYWOOD!! Selveste LA, faktisk!!" Noe som ikke har noe med saken å gjøre, han kunne vært på et treningsstudio hvor som helst i verden for å vise de øvelsene!! Landskapsbildene er bare ren briefing. Og armene hans var skummelt digre. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #14 Skrevet 20. februar 2012 I mine øyne, ja. Altfor mye muskler. Helt tydelig hva som er hans prioritet nr. én i livet. Det sjarmerer meg ikke.
Earthbird Skrevet 20. februar 2012 #15 Skrevet 20. februar 2012 For store for min smak. I tillegg var han litt for lav til å være så "pumpa" syns jeg. blir liksom litt mer muskelklump enn muskelkropp. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #16 Skrevet 20. februar 2012 Alt for store for min smak også. Harde, digre armer... Kan ikke være mye behagelig å ligge i armkroken til han der.
Minya Skrevet 20. februar 2012 #17 Skrevet 20. februar 2012 Æsj. Jeg lurer fælt på om han i det hele tatt klarer å få hendene ned i lommene på buksa. Samtidig uten å måtte bøye seg ned. Sånt noe kaller man "ruslebiff". 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #18 Skrevet 20. februar 2012 En ting er å trene for å holde seg i form, men når man ligger og pumper jern bare for å få digre muskler da blir det straks veldig uattraktivt. Gi meg heller en mann som er muskuløs fordi han hugger og snekrer eller klatrer eller whatever. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #19 Skrevet 20. februar 2012 Jeg synes buksa hans var så Amerika-harry at jeg ikke helt fikk med meg armene hans. Dessuten har jeg hatt en greie med journalisten som skrev artikkelen, så i det hele tatt...armer langt nede på lista 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå