Gå til innhold

Har han her for store armer?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akuratt passe syns eg, men ikke større helst ;)

Skrevet

Pumpekropp er aldri fint. Stygt syns jeg. Skal man bygge muskler, sørg for at de blir slanke.

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor i alle dager ligger denne på Seksualitet? :klo:

• Liker 1
Skrevet

fordi det har med sexuel tiltrekning? :sjenert:

Skrevet

Syns det va i overkant mye. Men for all del, heller det der enn moobs :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Syns det der var perfekt jeg, men helst ikke mer!:))

Gjest cybergirl
Skrevet

Nydelige. Kunne godt vært ennå større. Fint å se en veltrent manne kropp.

• Liker 1
Skrevet

Pumpekropp er aldri fint. Stygt syns jeg. Skal man bygge muskler, sørg for at de blir slanke.

Det går ikke an å få "slanke muskler", da vi ikke har den type muskler. Bra trente folk får sånne muskler som han har, som etter min mening er utrolig sexy :rodmer:

Gjest Spinell
Skrevet

For store. Det ser ut som han går med kaktus under armene ;)

Men beina og rumpa hans så bra ut.

• Liker 3
Gjest sardintroll
Skrevet

Var nok litt i meste laget det her, ja. Men det betyr ikke at jeg hadde sagt nei takk, om jeg var singel og hadde sjansen, jeg er ikke vanskelig sånn. :gjeiper:

Skrevet

Herregud for en teit video.

"Se på meg, jeg er i HOLLYWOOD!! Selveste LA, faktisk!!" Noe som ikke har noe med saken å gjøre, han kunne vært på et treningsstudio hvor som helst i verden for å vise de øvelsene!! Landskapsbildene er bare ren briefing.

Og armene hans var skummelt digre.

• Liker 2
Skrevet

I mine øyne, ja. Altfor mye muskler. Helt tydelig hva som er hans prioritet nr. én i livet. Det sjarmerer meg ikke.

Skrevet

For store for min smak. I tillegg var han litt for lav til å være så "pumpa" syns jeg. blir liksom litt mer muskelklump enn muskelkropp.

• Liker 1
Skrevet

Alt for store for min smak også. Harde, digre armer... Kan ikke være mye behagelig å ligge i armkroken til han der.

Skrevet

Æsj.

Jeg lurer fælt på om han i det hele tatt klarer å få hendene ned i lommene på buksa. Samtidig uten å måtte bøye seg ned. :fnise:

Sånt noe kaller man "ruslebiff".

• Liker 3
Skrevet

En ting er å trene for å holde seg i form, men når man ligger og pumper jern bare for å få digre muskler da blir det straks veldig uattraktivt. Gi meg heller en mann som er muskuløs fordi han hugger og snekrer eller klatrer eller whatever.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes buksa hans var så Amerika-harry at jeg ikke helt fikk med meg armene hans. Dessuten har jeg hatt en greie med journalisten som skrev artikkelen, så i det hele tatt...armer langt nede på lista :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...