Gå til innhold

Har han her for store armer?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Harry ja! Utrolig usexy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se her ja ... fordelene testosteron kan gi oss menn. Husker ikke eksakt hva doserings regime han anbefaler og lever utifra selv men har ikke overdrevet bruken han da så...

Skrevet

Nei det der var typiske bolearmer. Lyser steorider laaaaaaaaaaaaaang vei!

Skrevet

Urolig lekkre muskler, akuratt slik jeg liker det :rodmer: Men ikke mye mere enn det for og si det sånn.

Skrevet

Søk på Jay Cutler

Mmmm, lekkerbisken. Eller kanskje ikke. For å være helt ærlig ble jeg nesten litt redd.

Skrevet

Det går ikke an å få "slanke muskler", da vi ikke har den type muskler. Bra trente folk får sånne muskler som han har, som etter min mening er utrolig sexy :rodmer:

Nei man får sånne musler av å kjøre tung styrke på få repetisjoner. Det er den billige enkle formen for muskler. Skal man ha fine deffinerte muskler må man kjøre lengere og seige økter.

  • Liker 1
Skrevet

Nei man får sånne musler av å kjøre tung styrke på få repetisjoner. Det er den billige enkle formen for muskler. Skal man ha fine deffinerte muskler må man kjøre lengere og seige økter.

Og det er faktisk enklere å bli sånn som det der enn å nå bra volum på musklene i den slankere formen. Det er få som ser slik ut og det er få av de kjekkeste mennene på jorda som ser slik ut nettopp fordi få vil se slik ut. Det er primitiv pumpetrening rett og slett. Skal det bygges uskler må det gjøres på en ordentlig måte, hvis ikke blir man bare klupete og merkelig som han der.

Skrevet

Mmmm, lekkerbisken. Eller kanskje ikke. For å være helt ærlig ble jeg nesten litt redd.

Jay Cutler er snill som ett lam! :)

hot_weird_funny_amazing_cool4_jay-cutler-freak-0_200907302220099754.jpg

Skrevet

Nei man får sånne musler av å kjøre tung styrke på få repetisjoner. Det er den billige enkle formen for muskler. Skal man ha fine deffinerte muskler må man kjøre lengere og seige økter.

Dette kan du! :ironi:

Gjest Raindrops
Skrevet

De var utvilsomt store, men jeg synes ikke det var noe å hyle "æsj" for. Absolutt ikke en dealbreaker hvis mannnen ellers er fantastisk.

  • Liker 1
Gjest Rastl0s
Skrevet

Ikke pent når folk har svære armer og trener bodybuilding og bare for å se bra ut, men sånne armer for en som trener styrkeløft/powerlifting og hardt ellers må man jo regne med får store armer. Men de har heldigvis ikke ubrukelig muskelmasse.

Men alt i alt, hvorfor er armene der "for store" ? Trodde det var personligheten og mannen damer er ute etter jeg... Og armene ødelegger for et forhold? jaja... Lykke til med kjærligheten til enkelte av dere.

Skrevet (endret)

Ikke pent når folk har svære armer og trener bodybuilding og bare for å se bra ut, men sånne armer for en som trener styrkeløft/powerlifting og hardt ellers må man jo regne med får store armer. Men de har heldigvis ikke ubrukelig muskelmasse.

Men alt i alt, hvorfor er armene der "for store" ? Trodde det var personligheten og mannen damer er ute etter jeg... Og armene ødelegger for et forhold? jaja... Lykke til med kjærligheten til enkelte av dere.

Er vel mer at det ser rimelig idiotisk og uproporsjonert ut med så store armer på den kroppen han har. Og at slike menn kan virke i overkant forfengelige. Er ikke så gøy med en kjæreste som er timevis på gymmen hver dag heller.

Endret av Lilu
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...