PrimoFanten Skrevet 21. februar 2012 #22 Skrevet 21. februar 2012 Se her ja ... fordelene testosteron kan gi oss menn. Husker ikke eksakt hva doserings regime han anbefaler og lever utifra selv men har ikke overdrevet bruken han da så...
Djungelvrål Skrevet 21. februar 2012 #23 Skrevet 21. februar 2012 Nei det der var typiske bolearmer. Lyser steorider laaaaaaaaaaaaaang vei!
SusanneGullet Skrevet 21. februar 2012 #24 Skrevet 21. februar 2012 Urolig lekkre muskler, akuratt slik jeg liker det Men ikke mye mere enn det for og si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #26 Skrevet 21. februar 2012 Søk på Jay Cutler Mmmm, lekkerbisken. Eller kanskje ikke. For å være helt ærlig ble jeg nesten litt redd.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #27 Skrevet 21. februar 2012 Det går ikke an å få "slanke muskler", da vi ikke har den type muskler. Bra trente folk får sånne muskler som han har, som etter min mening er utrolig sexy Nei man får sånne musler av å kjøre tung styrke på få repetisjoner. Det er den billige enkle formen for muskler. Skal man ha fine deffinerte muskler må man kjøre lengere og seige økter. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #29 Skrevet 21. februar 2012 Nei man får sånne musler av å kjøre tung styrke på få repetisjoner. Det er den billige enkle formen for muskler. Skal man ha fine deffinerte muskler må man kjøre lengere og seige økter. Og det er faktisk enklere å bli sånn som det der enn å nå bra volum på musklene i den slankere formen. Det er få som ser slik ut og det er få av de kjekkeste mennene på jorda som ser slik ut nettopp fordi få vil se slik ut. Det er primitiv pumpetrening rett og slett. Skal det bygges uskler må det gjøres på en ordentlig måte, hvis ikke blir man bare klupete og merkelig som han der.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #30 Skrevet 21. februar 2012 Mmmm, lekkerbisken. Eller kanskje ikke. For å være helt ærlig ble jeg nesten litt redd. Jay Cutler er snill som ett lam!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #32 Skrevet 21. februar 2012 Det virker som om han ikke gjør noe annet enn å prioritere musklene sine. Slike muskler er ikke fint! Jeg liker "arbeidsmann" muskler http://www.google.no/imgres?q=hot+workmen&hl=no&client=firefox-a&hs=VBn&sa=X&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1366&bih=596&tbm=isch&tbnid=agPByCVw0PRfTM:&imgrefurl=http://mag.bent.com/2011/08/men-work/&docid=hMQt3MGKpCnNuM&imgurl=http://mag.bent.com/wp-content/uploads/2011/08/web2.jpg&w=590&h=402&ei=jWRDT7uqAeyO4gSYxYiOCA&zoom=1&iact=hc&vpx=501&vpy=298&dur=226&hovh=185&hovw=272&tx=124&ty=147&sig=103170395952578594166&page=1&tbnh=112&tbnw=150&start=0&ndsp=23&ved=0CIkBEK0DMBI 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #34 Skrevet 21. februar 2012 Nei man får sånne musler av å kjøre tung styrke på få repetisjoner. Det er den billige enkle formen for muskler. Skal man ha fine deffinerte muskler må man kjøre lengere og seige økter. Dette kan du!
SpiserNoobs Skrevet 21. februar 2012 #35 Skrevet 21. februar 2012 Det virker som om han ikke gjør noe annet enn å prioritere musklene sine. Slike muskler er ikke fint! Jeg liker "arbeidsmann" muskler http://www.google.no/imgres?q=hot+workmen&hl=no&client=firefox-a&hs=VBn&sa=X&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1366&bih=596&tbm=isch&tbnid=agPByCVw0PRfTM:&imgrefurl=http://mag.bent.com/2011/08/men-work/&docid=hMQt3MGKpCnNuM&imgurl=http://mag.bent.com/wp-content/uploads/2011/08/web2.jpg&w=590&h=402&ei=jWRDT7uqAeyO4gSYxYiOCA&zoom=1&iact=hc&vpx=501&vpy=298&dur=226&hovh=185&hovw=272&tx=124&ty=147&sig=103170395952578594166&page=1&tbnh=112&tbnw=150&start=0&ndsp=23&ved=0CIkBEK0DMBI Altså "arbeidsmann" muskler, vil det si at du trener fortsatt på treningsstudio, bare at du har litt mindre og "slankere" muskler?
Gjest Raindrops Skrevet 21. februar 2012 #36 Skrevet 21. februar 2012 De var utvilsomt store, men jeg synes ikke det var noe å hyle "æsj" for. Absolutt ikke en dealbreaker hvis mannnen ellers er fantastisk. 1
Gjest Rastl0s Skrevet 21. februar 2012 #38 Skrevet 21. februar 2012 Ikke pent når folk har svære armer og trener bodybuilding og bare for å se bra ut, men sånne armer for en som trener styrkeløft/powerlifting og hardt ellers må man jo regne med får store armer. Men de har heldigvis ikke ubrukelig muskelmasse. Men alt i alt, hvorfor er armene der "for store" ? Trodde det var personligheten og mannen damer er ute etter jeg... Og armene ødelegger for et forhold? jaja... Lykke til med kjærligheten til enkelte av dere.
Gjest Lilu Skrevet 21. februar 2012 #39 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Ikke pent når folk har svære armer og trener bodybuilding og bare for å se bra ut, men sånne armer for en som trener styrkeløft/powerlifting og hardt ellers må man jo regne med får store armer. Men de har heldigvis ikke ubrukelig muskelmasse. Men alt i alt, hvorfor er armene der "for store" ? Trodde det var personligheten og mannen damer er ute etter jeg... Og armene ødelegger for et forhold? jaja... Lykke til med kjærligheten til enkelte av dere. Er vel mer at det ser rimelig idiotisk og uproporsjonert ut med så store armer på den kroppen han har. Og at slike menn kan virke i overkant forfengelige. Er ikke så gøy med en kjæreste som er timevis på gymmen hver dag heller. Endret 21. februar 2012 av Lilu 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå