Gå til innhold

Har han her for store armer?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke pent når folk har svære armer og trener bodybuilding og bare for å se bra ut, men sånne armer for en som trener styrkeløft/powerlifting og hardt ellers må man jo regne med får store armer. Men de har heldigvis ikke ubrukelig muskelmasse.

Men alt i alt, hvorfor er armene der "for store" ? Trodde det var personligheten og mannen damer er ute etter jeg... Og armene ødelegger for et forhold? jaja... Lykke til med kjærligheten til enkelte av dere.

Vet ikke hvor mange her som har sagt at sånne armer ødelegger for et forhold, men det er nå en gang sånn at det gjerne er utseendet på en person man legger merke til først. Jeg hadde skygget unna en mann som ser sånn ut, det er bare ikke tiltrekkende på meg. Men selvfølgelig, hadde min mann plutselig bestemt seg for å få store muskler hadde jeg da ikke gått fra ham bare på grunn av det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

nvm

Endret av Raindrops
Gjest Rastl0s
Skrevet

Er vel mer at det ser rimelig idiotisk og uproporsjonert ut med så store armer på den kroppen han har. Og at slike menn kan virke i overkant forfengelige. Er ikke så gøy med en kjæreste som er timevis på gymmen hver dag heller.

Det kan jeg være enig i. Ser ikke ut som han trener så mye knebøy og markløft for eksempel...

Skrevet

Ikke pent når folk har svære armer og trener bodybuilding og bare for å se bra ut, men sånne armer for en som trener styrkeløft/powerlifting og hardt ellers må man jo regne med får store armer. Men de har heldigvis ikke ubrukelig muskelmasse.

Men alt i alt, hvorfor er armene der "for store" ? Trodde det var personligheten og mannen damer er ute etter jeg... Og armene ødelegger for et forhold? jaja... Lykke til med kjærligheten til enkelte av dere.

"For store" til at jeg syns det er tiltrekkende. Kjenner jeg ikke karen fra før av, er det akkurat det som er avgjørende ja, han hadde ikke hatt sjangs på meg på byen hvert fall. Om jeg da hadde gått glipp av verdens beste personlighet, så synd for meg :P

Skrevet

Hvis helheten er der så er det fint, men om man bare trener en kroppsdel blir det ikke pent.

Men hvorfor kan ikke menn ha en tydelig trent kropp med mye muskler? Nei, de skal ha "spadd-en-grøft-i-tre-år-muskler" for det tror jenter er så mye penere. Om en mann skal ha synlige muskler så må de jobbes for.

Ingen klager på jenter som står på treningsstudioet og trener for å få en slank figur.

For all del, man har forskjellige meninger. Men det er liksom en ting at jenter ikke skal like muskuløse menn.

Jeg liker muskuløse menn.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvis helheten er der så er det fint, men om man bare trener en kroppsdel blir det ikke pent.

Men hvorfor kan ikke menn ha en tydelig trent kropp med mye muskler? Nei, de skal ha "spadd-en-grøft-i-tre-år-muskler" for det tror jenter er så mye penere. Om en mann skal ha synlige muskler så må de jobbes for.

Ingen klager på jenter som står på treningsstudioet og trener for å få en slank figur.

For all del, man har forskjellige meninger. Men det er liksom en ting at jenter ikke skal like muskuløse menn.

Jeg liker muskuløse menn.

Det handler jo ikke om hva man tror er pent eller ikke. Det handler om hva man synes er pent eller ikke. Er jo en smakssak. Jeg og liker muskuløse gutter men bare dersom det ser naturlig ut. Noen som ser ut som de boler ser ikke bra ut, men når det er sagt syns jeg han i videoen ser bra ut.

Skrevet

Hvis helheten er der så er det fint, men om man bare trener en kroppsdel blir det ikke pent.

Men hvorfor kan ikke menn ha en tydelig trent kropp med mye muskler? Nei, de skal ha "spadd-en-grøft-i-tre-år-muskler" for det tror jenter er så mye penere. Om en mann skal ha synlige muskler så må de jobbes for.

Ingen klager på jenter som står på treningsstudioet og trener for å få en slank figur.

For all del, man har forskjellige meninger. Men det er liksom en ting at jenter ikke skal like muskuløse menn.

Jeg liker muskuløse menn.

For det TROR jenter er så mye penere? Vi vet da vel selv hva synes er pent og ikke? Og ingen her har sagt at menn ikke kan trene på helsestudio for å se bra ut, men det går liksom en grense.

Skrevet

vanskelig å si om han har for store armer.han virket så grei ellers

Gjest Raindrops
Skrevet

For all del, man har forskjellige meninger. Men det er liksom en ting at jenter ikke skal like muskuløse menn.

Det virker slik ja. Iallefall her på forumet så ser det av og til ut som om det går litt stothet i det å si at man elsker kosemager og litt chubby karer.

Jeg helgarderer meg forøvrig og liker begge deler :popcorn:

Skrevet

Haha jeg TROR ikke jeg syns det er penest med mindre muskler, jeg VET at jeg syns det er penest :P Har ikke noe å si hvordan han har fått de, om han har trent på treningsstudio eller gravd en grøft....

Skrevet

For store for min smak. I tillegg var han litt for lav til å være så "pumpa" syns jeg. blir liksom litt mer muskelklump enn muskelkropp.

ja.du har et poeng der.

Skrevet

Jeg synes magen til kjæresten min ser latterlig stor ut, men er sammen med han uansett.

Til ts sitt spørsmål så synes jeg de armene er for store ja. For min del er det viktigere at mannfolk er litt ripped og viser de musklene de har fra moderat trening, ikke pumpe alle musklene opp med vann.

Skrevet

Man får ikke six-pack av å bare jobbe i arbeid. De trener nok en del på fritida. En som har krevende jobb har kanskje lignende armer, men magen pleier som regel å være et eller annet mellom ølmage og vanlig slank mage. Jeg jobber selv i byggebransjen, og man får ikke six-pack av det...

Skrevet

Man får ikke six-pack av å bare jobbe i arbeid. De trener nok en del på fritida. En som har krevende jobb har kanskje lignende armer, men magen pleier som regel å være et eller annet mellom ølmage og vanlig slank mage. Jeg jobber selv i byggebransjen, og man får ikke six-pack av det...

Det var vel kanskje ikke bokstavelig ment...

Skrevet (endret)

Han ligna på typen min :rodmer:

Synes ikke armene var for store...

Skriveleif

Endret av Jamba25
Skrevet (endret)

SHIT, han var snacks! :rodmer:

:sikle:

Og nei, armene var ikke for store, de var digge!

Endret av Envy
Skrevet

Det var vel kanskje ikke bokstavelig ment...

da var det kanskje feil å i det hele tatt nevne arbeidsmuskler, fordi de gutta der trener på fritida?

Skrevet
Skrevet

Er vel mer at det ser rimelig idiotisk og uproporsjonert ut med så store armer på den kroppen han har. Og at slike menn kan virke i overkant forfengelige. Er ikke så gøy med en kjæreste som er timevis på gymmen hver dag heller.

Videoen vi ser i åpningsinnlegget vi snakker om her? Har fyren der gjorde jo ett poeng i at man nettopp ikke skulle bruke mye tid på gymmen, ved å trene effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...