Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow, de trenger virkelig veiledning av BV - straks! Det var utrolig drøyt! 

Anonymkode: 53bf2...32b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Trampe skrev:

Jeg blir matt... Går det an??! Når hun blir konfrontert med at hun ikke bør legge ut slikt parerer hun med "jeg har jo ikke lagt ut navnet hans da". Nei, men hun poster jo ikke akkurat som anonym :sukk: 

Dette ligger da på morgenklubbens sider - vinn en tur til Maldivene. Man må ikke kommentere for å vinne, bare like siden, men det er det ene tåredryppende innlegget etter det andre. Folk altså...

 

What!? Det der er jo brudd på taushetsplikten så det griner etter! Det hjelper ikke at hun ikke nevner navn, han bor hos henne, og folk i hennes ktwts vet hvem han er. Hun har ikke lov å fortelle en eneste ting om ham og hans fortid til hverken mora si, naboen sin eller venninnen sin. Jeg ville anmeldt!

Anonymkode: 94e45...d3d

Ryddet for slettet innhold. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt melding til Lillesand og skjermbilde av hva fostermor har lagt ut!

Anonymkode: d55ca...661

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What!? Det der er jo brudd på taushetsplikten så det griner etter! Det hjelper ikke at hun ikke nevner navn, han bor hos henne, og folk i hennes ktwts vet hvem han er. Hun har ikke lov å fortelle en eneste ting om ham og hans fortid til hverken mora si, naboen sin eller venninnen sin. Jeg ville anmeldt!

Anonymkode: 94e45...d3d

Helt klart alvorlig brudd på taushetsplikten og straffbart!!

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What!? Det der er jo brudd på taushetsplikten så det griner etter! Det hjelper ikke at hun ikke nevner navn, han bor hos henne, og folk i hennes ktwts vet hvem han er. Hun har ikke lov å fortelle en eneste ting om ham og hans fortid til hverken mora si, naboen sin eller venninnen sin. Jeg ville anmeldt!

Anonymkode: 94e45...d3d

Enig! 

Pluss at alle på vennelisten hennes vet nå om dette. Hun fortjener pris for #momoftheyear NOT! 

Det var ikke vanskelig å finne dama og ser at vi har felles venner. Hun har ikke holdt kjeft om at hun er fostermor heller, så jeg har hørt om henne før, uten å vite navn. 

 

Anonymkode: 681c6...7c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt drøyt å legge det ut her også, jeg. Og så mange ganger som det har blitt sitert. Det er garantert noen her på KG som også får med seg hvem dette er. Hvis FB sletter innlegget så blir det allikevel stående her om ikke moderator sletter. 

Fikk så utrolig vondt av den gutten. Både for hva han har opplevd, men også det overgrepet han ble utsatt for når fostermoren skrev om det på FB. 

Anonymkode: d6da5...a96

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er litt drøyt å legge det ut her også, jeg. Og så mange ganger som det har blitt sitert. Det er garantert noen her på KG som også får med seg hvem dette er. Hvis FB sletter innlegget så blir det allikevel stående her om ikke moderator sletter. 

Fikk så utrolig vondt av den gutten. Både for hva han har opplevd, men også det overgrepet han ble utsatt for når fostermoren skrev om det på FB. 

Anonymkode: d6da5...a96

Helt enig. Jeg skal be mod fjerne bildet. Burde ikke lagt det ut i utgangspunktet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Trampe skrev:

Jeg blir matt... Går det an??! Når hun blir konfrontert med at hun ikke bør legge ut slikt parerer hun med "jeg har jo ikke lagt ut navnet hans da". Nei, men hun poster jo ikke akkurat som anonym. 

Meld dette, please. 

Jeg får helt vondt! 

Edit; tok bort bildet og informasjon om hvor det ligger, så det ikke er i siteringene mine. 

Endret av Zoey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Zoey :blomst: 

Jeg har fjerna bildet selv, og bedt mod fjerne det i siteringene. Korttenkt av meg å legge det ut i utgangspunktet. 

Jeg ser en ab over her sier hun/han har meldt? Jeg synes dette er mer enn oversharing, stakkars gutt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Det forsvinner fra alle siteringene i bildetråden iallefall. Rart det ikke forsvinner herfra.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, padawan skrev:

Det forsvinner fra alle siteringene i bildetråden iallefall. Rart det ikke forsvinner herfra.

Det kommer an på hvordan det er lastet opp.

Anonymkode: 561e3...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forklar gjerne hva som skjer, for oss som ikke har sett bildet og nå sitter her som noen spøramålstegn.

Anonymkode: 06fa6...5b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forklar gjerne hva som skjer, for oss som ikke har sett bildet og nå sitter her som noen spøramålstegn.

Anonymkode: 06fa6...5b6

Var ei som delte _litt_ for mye informasjon om fostersønnen sin, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 hours ago, padawan said:

Var ei som delte _litt_ for mye informasjon om fostersønnen sin, 

Kunne ikke se det på fb i alle fall, lurer på om det er blitt slettet?
Jeg fikk ikke sett det selv, heller ikke her inne, så jeg vet ikke hva det stod. Men ut i fra det du skriver så er det jo helt hinsides å dele noe sånn!!! Huff, tør ikke tenke på hva som faktisk ble skrevet :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Døgnvill skrev:

Kunne ikke se det på fb i alle fall, lurer på om det er blitt slettet?
Jeg fikk ikke sett det selv, heller ikke her inne, så jeg vet ikke hva det stod. Men ut i fra det du skriver så er det jo helt hinsides å dele noe sånn!!! Huff, tør ikke tenke på hva som faktisk ble skrevet :(

Det ble omsider slettet, men da hadde fostermor først kranglet med en person i kommentarfeltet. Det sto i timesvis, og handlet om en tenåring med noe hun beskrev som en grusom barndom, samt forestående rettssak h*n måtte igjennom pga vold og seksuelle overgrep i oppveksten. Utrolig drøyt.

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det absolutt værste tilfellet jeg har sett var av ei som skreiv at hu hadde våkna og merka at noe var galt. Hu reiste seg opp for å gå på badet, og da hadde hu blødd så mye at tampongen var helt gjennomvåt og datt ut av skjeden sammen med masse blod. Hun prøvde febrilsk å vaske vekk blodet samtidig som hun forsøkte å holde bikkja unna fra å sleike det opp!!!



 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...