Petra75 Skrevet 14. mai 2015 #7081 Del Skrevet 14. mai 2015 Neeeeei jeg vil vite hva det var Bare meg som var treig, samtidig som jeg sporet av. Ikke no spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #7082 Del Skrevet 14. mai 2015 Ikke akkurat oversharing, men dette er så typisk denne dama å gjøre at jeg kan ikke annet enn å himle med øynene. "Hvorfor skal akkurat DU være min venn på facebook? Blir spennende og se hvor mange som blir igjen etter opprøddinga!" Også skriver folk "Fordi du er så søt og snill og morsom"++, men om folk skriver "Nei, si det" eller påpeker at det er en rimelig barnslig ting å gjøre, så sletter hun det eller blir pottesur. Hvem gjør sånn etter tenårene? Hun er over 30, jeg syns bare det er så himla merkelig å gjøre. Anonymous poster hash: 7f7f9...79c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 14. mai 2015 #7083 Del Skrevet 14. mai 2015 Jeg har nå skamløst kopiert både bilde og tekst og delt på FB! Veldig spent på å se om det blir noe respons... Gleder meg til å se om den dukker opp her snart! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 14. mai 2015 #7084 Del Skrevet 14. mai 2015 Genial hybelkaninpost, Tirkes! Jeg så en status i dag som føyer seg inn i rekken av den irriterende oppmerksomhetssyke typen: "Anne føler seg sønderknust" ......også ikke noe mer... Kommentarene hagler selvfølgelig på, og alle lurer på hva som skjer, men "Anne" svarer så klart ikke. Hvorfor, bare hvorfor, i alle dager gjør folk sånn?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2015 #7085 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Jeg har nå skamløst kopiert både bilde og tekst og delt på FB! Veldig spent på å se om det blir noe respons... Jeg og Tok et par minutter så fikk jeg mange kommentarer og flere har delt posten. Blir morsomt å se hvor lang tid det tar før den havner på veggen til Tirkes Endret 14. mai 2015 av Hello Kitte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. mai 2015 #7086 Del Skrevet 14. mai 2015 Oppmerksomhetsyke ja, Mythic...Det dukket opp et eksempel på det hos meg også En som postet bilde av graven til oldeforeldrene sine, hvor han understreker i teksten at han har vært å besøkt dem (jadda, så flink du er ) ...I følge gravstenen så døde oldeforeldrene mens han var såpass liten at han ikke kan huske særlig av dem.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirkes Skrevet 14. mai 2015 #7087 Del Skrevet 14. mai 2015 Haha, jeg skal si fra når jeg ser den! Se om jeg klarer å holde det for meg selv at jeg forfattet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2015 #7088 Del Skrevet 14. mai 2015 Haha, jeg skal si fra når jeg ser den! Se om jeg klarer å holde det for meg selv at jeg forfattet den Ja si ifra med en gang :D Jeg har ikke skrevet noe om hvem som er forfatter av teksten. Var ikke sikker på om jeg skulle gjøre det eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirkes Skrevet 14. mai 2015 #7089 Del Skrevet 14. mai 2015 Det er helt fint uten, en intern spøk fra tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #7090 Del Skrevet 14. mai 2015 Ja si ifra med en gang :D Jeg har ikke skrevet noe om hvem som er forfatter av teksten. Var ikke sikker på om jeg skulle gjøre det eller ikke Hvor mange har delt den så langt?Anonymous poster hash: 6523c...804 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2015 #7091 Del Skrevet 14. mai 2015 Hvor mange har delt den så langt?Anonymous poster hash: 6523c...804 5 stykk. og de er alle ganske så spredt utover hele Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mai 2015 #7092 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Delt! Edit: og rvunget mannen til å dele. Endret 14. mai 2015 av Pingting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mai 2015 #7093 Del Skrevet 14. mai 2015 Åja, og takk Tirkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 14. mai 2015 #7094 Del Skrevet 14. mai 2015 Kun en som har delt hos meg, men jeg har bare rundt 150 stk på vennelista mi, hvor ca. 100 er norske. Jeg burde kanskje oversatt teksten til engelsk også. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #7095 Del Skrevet 14. mai 2015 Tretti delinger på kanin hos meg, og utallige kommentarer og likes. Min FB er knyttet mot twitter, og den deles der og. Men drn ER jo bra, da:) Anonymous poster hash: b92e8...719 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 14. mai 2015 #7096 Del Skrevet 14. mai 2015 Har vi skapt en farsott? :o 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ølbriller Skrevet 15. mai 2015 #7097 Del Skrevet 15. mai 2015 Må komme med noen gullkorn fra "Min spesielle side". Dersom du trenger en god latter kan jeg også anbefale på det varmeste å stikke innom "Annes Keyboardmusikk"! Ønsker Kjære Dere❤Alt Godt❤Aldri Glemme Hvor Unik Du Er❤ Vær Deg Selv❤ Være Snille Med Hverandre❤ Være God Mot Deg Selv❤ Ingen Vet Om Morgen Dagen❤ Gi en klem, et varmt smil, et vennlig ord, rett og slett kjærlighet❤Ta dette å legge det i hjerte ditt❤ og bruk det hver dag❤Hjerteklem fra unike megGOD HELG KJÆRE DEG❤ Kjære medmennesker❤...Med dette fargerike hjerte,ønsker jeg ditt hjerte en fargerik helg Ta vare på ditt vakre hjerte, og være snille med hverandre.Hjerteklem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 15. mai 2015 #7098 Del Skrevet 15. mai 2015 Må komme med noen gullkorn fra "Min spesielle side". Dersom du trenger en god latter kan jeg også anbefale på det varmeste å stikke innom "Annes Keyboardmusikk"! Ønsker Kjære Dere❤Alt Godt❤Aldri Glemme Hvor Unik Du Er❤ Vær Deg Selv❤ Være Snille Med Hverandre❤ Være God Mot Deg Selv❤ Ingen Vet Om Morgen Dagen❤ Gi en klem, et varmt smil, et vennlig ord, rett og slett kjærlighet❤Ta dette å legge det i hjerte ditt❤ og bruk det hver dag❤Hjerteklem fra unike megGOD HELG KJÆRE DEG❤ Kjære medmennesker❤...Med dette fargerike hjerte,ønsker jeg ditt hjerte en fargerik helg Ta vare på ditt vakre hjerte, og være snille med hverandre.Hjerteklem "Per spelleman på min måte" var jo kreativ Utrolig mange grupper som er sånn overpositive. Det blir litt kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #7099 Del Skrevet 15. mai 2015 Tretti delinger på kanin hos meg, og utallige kommentarer og likes. Min FB er knyttet mot twitter, og den deles der og. Men drn ER jo bra, da:) Anonymous poster hash: b92e8...719 Du har 30 likes og én favoritt på Twitter. Og 7 kommentarer hvor av 5 av de er skrevet av deg selv. Det er ikke "utallige" i min verden. Anonymous poster hash: 6523c...804 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirkes Skrevet 15. mai 2015 #7100 Del Skrevet 15. mai 2015 Ikke noe kanin å se ennå.. Men en annen liten overshare ble oppdaget av kaninsaumfaringen.. Mann 32 i går kveld: Russejentene er like fine hvert år! Samme mann i dag tidlig: Fitteruss, jævla Russ 2015 klistermerker på panseret mitt. Siste gangen jeg er gentleman og kjører smårips hjem, neste år skal de bare kjøres HARDT det er det eneste de duger til. .... Personlig velger jeg å tro at dette er en ironisk kommentar med referanse til siste ukes kronikker og debatter om russelåter og sexpress. Håperhåperhåper. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå