Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herr og fru ALLERMESTGRAVIDE fortsetter.. Mest fru, da.

Forgårs: Bilde av babytøy som herrogfru ALLERMESTGRAVIDE brukte som små, hashtagget med juli2015. De gleder seg til mini skal bruke det.

I går: Bilde av alle tingene bestemor til dette etterlengtede barnet har strikka. Dobbelt opp, i både rosa og blått.

I dag: Bilde av rolexen, tagget barselgaven nøye med masse hashtags og lengter etter at klokka skal bli litt senere, for da er det ultralyd. Ut fra tidligere poster så har de bekreftet antall foster, så dette er minst andre ultralyd...

Anonymous poster hash: d0f26...c11

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

En fjern slektning som jeg (dessverre) har på facebook har delt hele prossessen fra da mannen var utro med en "kinahora" til nå som han og "kinahora" har flyttet sammen. Det skal sies at det virker som denne mannen er litt småslem, for han poster ingenting på sin profil, allievel legger denne dama ut en haug med bilder av de som spiser middag, kysser osv.

Hun skriver "se på *** og kinahoran, hon er så FUL!" (ja, norsk dame i Sverige).

"*** se vad du gjør mot dina barn ***. Kinahoran har ødelagt livet vårt", "*** **** (tagger han) kinahoran skal INTE gi mine barn penger. Vi har inte penger men ønsker INTE horepenger".

Syns synd på henne, men hun deler altfor mye, barna er i tillegg på facebook og blir ofte tagget i disse innleggene...

Jeg har en FB-venn som er småkriminell, halvnarkoman og har tre unger med tre forskjellige damer. Han er overhodet ikke kosemosetypen, heller tvert i mot. Nå har han fått seg (en MYE yngre) dame, og plutselig oppdaterer han statusen sin: "I anledning vårt bryllup vil vi informere om at våre FB-kontoer vil bli slettet. De som vil følge oss videre, må legge vår felles FB-profil til som venn. Vi skal bli ett, og da trenger vi bare en FB-profil."

Profilen heter noe a la HansAnneHansenJensen, og inneholder kun kosestatuser og bilder av de to sammen. Flere bilder der de tydelig er nakne, type infiltrert i hverandre med armer og bein alle veier.

Jeg har ikke lagt til den nye felles profilen som venn, men kanskje jeg burde gjøre det :ler:

:skratte::sjokkert::hakeslepp::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Første nyttårsdag er jo dagen der alle er så himla dyyyyype på fb. Alle mimrer gjennom fjoråret, ønsker seg ditten og datten for nyåret, og ønsker hverandre alt godt. Sleng på en bildekavalkade, så blir alt perfekt.

Etter å ha scrolla meg gjennom sytten slike statuser i morges, dukka det opp en enkel liten status i min newsfeed;

"Fant en mais under forhuden i dag."

:skratte:

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet om alenemoren som forguder tenåringssønnen sin på 16år. Hun som tok mange bilder av han og deler dette på Facebook.

Igår hadde hun lagt ut his and hers pysjamas til seg og sønnen. Selfie av henne ved siden av en sovende sønn i forhåpentligvis hans egen seng. Begge kledd opp i pysjene.

Det syns jeg er på kanten.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet om alenemoren som forguder tenåringssønnen sin på 16år. Hun som tok mange bilder av han og deler dette på Facebook.

Igår hadde hun lagt ut his and hers pysjamas til seg og sønnen. Selfie av henne ved siden av en sovende sønn i forhåpentligvis hans egen seng. Begge kledd opp i pysjene.

Det syns jeg er på kanten.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Herlighet, det forholdet der virker rett og slett litt usunt. :sprettoy:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skrevet om alenemoren som forguder tenåringssønnen sin på 16år. Hun som tok mange bilder av han og deler dette på Facebook.

Igår hadde hun lagt ut his and hers pysjamas til seg og sønnen. Selfie av henne ved siden av en sovende sønn i forhåpentligvis hans egen seng. Begge kledd opp i pysjene.

Det syns jeg er på kanten.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Yuk! Tror jeg hadde vurdert en liten mejl til vedkommende sønn, og spurt om alt var ok...

Igjen, la oss forestille samme forhold om det var en far og datter...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Tror helt ærlig jeg ville sendt en bekymringsmelding til barnevernet.

Moren har tydeligvis ingen sperrer og trenger å lære litt

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg gikk på vgs med skrev en hyggelig status om barnet i magen som beveger seg masse. Så kommer det en hyggelig kommentar

Venn 1: "Du får ha lykke til har meldt og ringt deg uten hell og få tak i deg"

Hu som skrev statuse svarer da med "Å stakkars deg!!!! Har gitt beskjed så mange ganger at jeg ikke er sosial med noen om dagen"

:fnise: festlig hvordan det utviklet seg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

En jeg gikk på vgs med skrev en hyggelig status om barnet i magen som beveger seg masse. Så kommer det en hyggelig kommentar

Venn 1: "Du får ha lykke til har meldt og ringt deg uten hell og få tak i deg"

Hu som skrev statuse svarer da med "Å stakkars deg!!!! Har gitt beskjed så mange ganger at jeg ikke er sosial med noen om dagen"

:fnise: festlig hvordan det utviklet seg

....men du kan jo ikke stoppe fortellingen uten å fortelle! :hoppe:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men du kan jo ikke stoppe fortellingen uten å fortelle! :hoppe:

Venn 1 svarte nå med: "Ikke synd på meg og bare skrev lykke til fordi jeg ikke hadde fått tak i deg på meldinger men da vet jeg at du kan svare iallefall. Har ikke mast heller"

Venn 2 støtter opp å sier at det er vel hyggelig at Venn 1 spørr, så svarer hu status damen: "Er en grunn til eksplosjonen, men den gidder jeg ikke ta offentlig."

Hu er sånn typisk som deler MYE offentlig, men dette vil hun ikke dele, typisk :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venn 3 (som ALLTID er enig i hu som skrev statusen, uansett om hu tar feil): "men som jeg skriver her, det ligger mer bak her som *navn på statusdamen* ikke vil dele på veggen sin. jeg vet hva det er, men sier ingenting, siden *navn på statusdamen* ikke vil at alt skal deles på veggen. syns bare man skal la folk få skrive det man vil på sin egen vegg. og jeg er ferdig diskutert i denne saken nå.

Javel, stakkars venn 1 som bare ville vel :P Må også legge til at hu som skrev statusen klager mye på falske venner som aldri bryr seg om henne. Så skjer det her liksom :P flere sider av en sak ja ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp dette på siden til en slektning... :lete:

"Er du ikke Hilde? Var spørsmålet fra fjasebokji, Ja, jo, - jeg er blitt kalt det, men mitt juridiske navn har jeg visst ikke lov til å bruke egentlig i flg loven. Mye juridisk lureri vi blir lurt med! Mitt juridiske navn er ; et fraktpair opprettet i Mitt Navn! Men Navnet ER ikke mitt, allikevel. Det er en obligasjon, en korporasjon, en børsnotert handelsvare, et fraktpapir. Registrert hos bøddelen Crown i London og i Pavens HoreVatikan.

Mine foreldre solgte meg i sin uvitenhet, gjennom fødsels og dåpsattest; slik jeg har solgt mine egne barn, til Babylons Sjøge, til Djevelen! JEG vil ikke være med på noe av dette! Jeg visste ingenting! Jeg er uskyldig! JEG ER DEN JEG ER! Et unikt uttrykk for Skaperkraften er jeg Hilde eller er jeg navnløs! Hilde Navnløs kunne vært et fint navn. jeg tror jeg søker Folkeregisteret om å få bytte! (hvis jeg gidder; de har kjøpt meg jo, så da får de gjøre som de vil, og registrere i hue og ræva!)"



Anonymous poster hash: be048...3c5
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant nettopp dette på siden til en slektning... :lete:

"Er du ikke Hilde? Var spørsmålet fra fjasebokji, Ja, jo, - jeg er blitt kalt det, men mitt juridiske navn har jeg visst ikke lov til å bruke egentlig i flg loven. Mye juridisk lureri vi blir lurt med! Mitt juridiske navn er ; et fraktpair opprettet i Mitt Navn! Men Navnet ER ikke mitt, allikevel. Det er en obligasjon, en korporasjon, en børsnotert handelsvare, et fraktpapir. Registrert hos bøddelen Crown i London og i Pavens HoreVatikan.

Mine foreldre solgte meg i sin uvitenhet, gjennom fødsels og dåpsattest; slik jeg har solgt mine egne barn, til Babylons Sjøge, til Djevelen! JEG vil ikke være med på noe av dette! Jeg visste ingenting! Jeg er uskyldig! JEG ER DEN JEG ER! Et unikt uttrykk for Skaperkraften er jeg Hilde eller er jeg navnløs! Hilde Navnløs kunne vært et fint navn. jeg tror jeg søker Folkeregisteret om å få bytte! (hvis jeg gidder; de har kjøpt meg jo, så da får de gjøre som de vil, og registrere i hue og ræva!)"

Anonymous poster hash: be048...3c5

:skratte: Sånne svar får man når man spør dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp dette på siden til en slektning... :lete:

"Er du ikke Hilde? Var spørsmålet fra fjasebokji, Ja, jo, - jeg er blitt kalt det, men mitt juridiske navn har jeg visst ikke lov til å bruke egentlig i flg loven. Mye juridisk lureri vi blir lurt med! Mitt juridiske navn er ; et fraktpair opprettet i Mitt Navn! Men Navnet ER ikke mitt, allikevel. Det er en obligasjon, en korporasjon, en børsnotert handelsvare, et fraktpapir. Registrert hos bøddelen Crown i London og i Pavens HoreVatikan.

Mine foreldre solgte meg i sin uvitenhet, gjennom fødsels og dåpsattest; slik jeg har solgt mine egne barn, til Babylons Sjøge, til Djevelen! JEG vil ikke være med på noe av dette! Jeg visste ingenting! Jeg er uskyldig! JEG ER DEN JEG ER! Et unikt uttrykk for Skaperkraften er jeg Hilde eller er jeg navnløs! Hilde Navnløs kunne vært et fint navn. jeg tror jeg søker Folkeregisteret om å få bytte! (hvis jeg gidder; de har kjøpt meg jo, så da får de gjøre som de vil, og registrere i hue og ræva!)"

Anonymous poster hash: be048...3c5

Jeg vet hvem det er!!! :skratte:

"Jeg anser ikke meg selv som en juridisk enhet. Ei heller at jeg skal være eid av staten."

Anonymous poster hash: 7700d...8f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem det er!!! :skratte:

"Jeg anser ikke meg selv som en juridisk enhet. Ei heller at jeg skal være eid av staten."

Anonymous poster hash: 7700d...8f4

Fins det FLERE sånne "jeg-vil-melde-meg-ut-av-staten-folk?" enn hu derre i Skien som nekta å betale banklånet sitt?? :daane:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fins det FLERE sånne "jeg-vil-melde-meg-ut-av-staten-folk?" enn hu derre i Skien som nekta å betale banklånet sitt?? :daane:

Jeg tenkte også på henne! :ler:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Fins det FLERE sånne "jeg-vil-melde-meg-ut-av-staten-folk?" enn hu derre i Skien som nekta å betale banklånet sitt?? :daane:

Ja, det er en gruppe på Facebook som driver med akkurat det her og anbefaler andre å ikke betale boliglånet. Den har en del tilhengere Endret av Phoenix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en gruppe på Facebook som driver med akkurat det her og anbefaler andre å ikke betale boliglånet. Den har en del tilhengere

Vet du hva den heter? Må være svært god underholdning!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...