Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glemmer jo støtt og stadig konspirasjonsteoristene, kan ha noe med at jeg unfollower dem også. Har opplevd at newsfeeden har blitt fylt opp med bilder/lenker med temaene:

• vaksiner og autisme - thank you Andrew Wakefield! :glare:
  • genmodifisert mat og hvordan dette forårsaker kreft
  • Monsato
  • chemtrails - da skal jeg ærlig innrømme at jeg ble oppgitt, var fristet til å forklare hele prosessen med contrails og diffusjon i atmosfæren, men tror det hadde vært forgjeves.
  • BBC
  • David Cameron og det britiske parlamentet.
  • og et flott bilde: "Conspiration theorist: a term to discredit those who have seen through the bullshit". :opplyser:
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare en engelsk setter, da?

Anonymous poster hash: 9535f...a69

:fnise:

Nei er ikke det heller.

Anonymous poster hash: ecf2b...878

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vedkommende som legger ut om den såkalte "dopsmoren",

Jeg vet dette er en tråd om oversharing på Facebook, men det grenser til mobbing og latteriggjøring når man fryder seg over skrive-/talefeil når personen ikke er norsk. Hun lærer i det minste, og det bør applauders – ikke latterliggjøres.

Jeg innrømmer at de første innleggene du la ut om dåpet var morsomme fordi det var oversharing, men det blir for mye når anonyme brukere sitter og ler av en persons språkferdigheter, særlig når han/hun ikke kommer fra Norge.

Anonymous poster hash: 996fb...cda
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vedkommende som legger ut om den såkalte "dopsmoren",

Jeg vet dette er en tråd om oversharing på Facebook, men det grenser til mobbing og latteriggjøring når man fryder seg over skrive-/talefeil når personen ikke er norsk. Hun lærer i det minste, og det bør applauders ikke latterliggjøres.

Jeg innrømmer at de første innleggene du la ut om dåpet var morsomme fordi det var oversharing, men det blir for mye når anonyme brukere sitter og ler av en persons språkferdigheter, særlig når han/hun ikke kommer fra Norge.

Anonymous poster hash: 996fb...cda

Det er nok meg, ja.

Av og til blir man bare revet med innleggene her inne og godt at noen passer på og sier ifra når enkelte (meg) mister hodet. Det spørs da om det blir flere innlegg om henne, men jeg skal nok være mer kritisk. Har ikke tenkt på det som mobbing før og beklager at noen tok seg nær av det.

God kveld!

Anonymous poster hash: 6e253...16c

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg skal bli pappa! :D"

To dager seinere...

"Nevermind, hora tok abort"

Anonymous poster hash: ee697...54f
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager seinere...

Hahaha. Dagens latterkule!

Anonymous poster hash: 42a8a...106

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

To dager seinere...

Don't spoil everything on Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr på min fb la nylig ut her om dagen noe lignende:

"Så var jeg singel igjen. Takk for en fin tid *tagget navn*. Føler seg trist :( ".

Noen timer senere fikk jeg på fb chat:

Hei søta! Lenge siden! Jeg syns du er veldig søt! Kan jeg få invitere deg ut en dag?

Idag fikk jeg en fb forespørsel jeg ikke visste fantest: *navn* spør om ditt tlf nr.

Skal sies at denne personen i tilegg til å være en jeg ikke har sett på lenge, og pleide å være drit frekk mot meg. På barne og ungdomsskolen.. Og jeg har vært sammen en av kompisene hans.

Fail.

Haha ler så jeg griner! :skratte:Han høres ut som en skikkelig dust :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fjern slektning som jeg (dessverre) har på facebook har delt hele prossessen fra da mannen var utro med en "kinahora" til nå som han og "kinahora" har flyttet sammen. Det skal sies at det virker som denne mannen er litt småslem, for han poster ingenting på sin profil, allievel legger denne dama ut en haug med bilder av de som spiser middag, kysser osv.

Hun skriver "se på *** og kinahoran, hon er så FUL!" (ja, norsk dame i Sverige).

"*** se vad du gjør mot dina barn ***. Kinahoran har ødelagt livet vårt", "*** **** (tagger han) kinahoran skal INTE gi mine barn penger. Vi har inte penger men ønsker INTE horepenger".

Syns synd på henne, men hun deler altfor mye, barna er i tillegg på facebook og blir ofte tagget i disse innleggene...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en FB-venn som er småkriminell, halvnarkoman og har tre unger med tre forskjellige damer. Han er overhodet ikke kosemosetypen, heller tvert i mot. Nå har han fått seg (en MYE yngre) dame, og plutselig oppdaterer han statusen sin: "I anledning vårt bryllup vil vi informere om at våre FB-kontoer vil bli slettet. De som vil følge oss videre, må legge vår felles FB-profil til som venn. Vi skal bli ett, og da trenger vi bare en FB-profil."

Profilen heter noe a la HansAnneHansenJensen, og inneholder kun kosestatuser og bilder av de to sammen. Flere bilder der de tydelig er nakne, type infiltrert i hverandre med armer og bein alle veier.

Jeg har ikke lagt til den nye felles profilen som venn, men kanskje jeg burde gjøre det :ler:

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en FB-venn som er småkriminell, halvnarkoman og har tre unger med tre forskjellige damer. Han er overhodet ikke kosemosetypen, heller tvert i mot. Nå har han fått seg (en MYE yngre) dame, og plutselig oppdaterer han statusen sin: "I anledning vårt bryllup vil vi informere om at våre FB-kontoer vil bli slettet. De som vil følge oss videre, må legge vår felles FB-profil til som venn. Vi skal bli ett, og da trenger vi bare en FB-profil."

Profilen heter noe a la HansAnneHansenJensen, og inneholder kun kosestatuser og bilder av de to sammen. Flere bilder der de tydelig er nakne, type infiltrert i hverandre med armer og bein alle veier.

Jeg har ikke lagt til den nye felles profilen som venn, men kanskje jeg burde gjøre det :ler:

Det synes jeg absolutt du skal gjøre! Forventer oppdateringer framover... :ler:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde du så absolutt gjøre :fnise:

Anonymous poster hash: 9f2e5...a6d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Gjør det, og informer oss om når forholdet er over og de får hver sine kontoer igjen. :fnise: Jeg gir dem 6 mnd. Aner ikke hvem de er, men kjenner lusa på gangen...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.

?

Gjør det, og informer oss om når forholdet er over og de får hver sine kontoer igjen. :fnise: Jeg gir dem 6 mnd. Aner ikke hvem de er, men kjenner lusa på gangen...

Hvem er han fyren?

Anonymous poster hash: 87825...dbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bekjent jeg opprinnelig hadde slettet fra vennelista, men tydeligvis har hun lagt merke til det. Deretter lagt meg til igjen.. Torte ikke å avvise venneforespørselen. Dermed irriterer jeg meg daglig over hennes statuser på facebook. Hun har et helt ekstremt behov for oppmerksomhet og oppdaterer opp til 10 (!) statuser daglig. Mange av statusene har havnet i lokalavisa, i og med at hun klager på alt innen trafikk. Biler som ikke holder vikeplikten, biler som viser henne fingeren og nå senest i dag, bil som ikke overholdt vikeplikten på parkeringsplassen. Nå er hun i tillegg gravid, så uendelig mange babymagebilder, klaging om hvor vondt hun har, så fantastisk hun har det og ikke minst "jubileum"-statuser; en måned siden ... døde, ett år siden ulykken, to år siden vi traff hverandre, 6 år siden jeg begynte på medisin. Ofte "Jubileums"-statuser som får hundrevis av hjertekommentarer.

Hun klager på bilen utfor huset som bråker, er sjokkert over vaskelyst, savner sol og varme, får ikke sove og i tillegg bruker statusen som google.. Blæh

Vet ikke helt om det passer hit, men måtte få dette ut! Er så utrolig lei!

Anonymous poster hash: 5f2bd...322
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bekjent jeg opprinnelig hadde slettet fra vennelista, men tydeligvis har hun lagt merke til det. Deretter lagt meg til igjen.. Torte ikke å avvise venneforespørselen. Dermed irriterer jeg meg daglig over hennes statuser på facebook. Hun har et helt ekstremt behov for oppmerksomhet og oppdaterer opp til 10 (!) statuser daglig. Mange av statusene har havnet i lokalavisa, i og med at hun klager på alt innen trafikk. Biler som ikke holder vikeplikten, biler som viser henne fingeren og nå senest i dag, bil som ikke overholdt vikeplikten på parkeringsplassen. Nå er hun i tillegg gravid, så uendelig mange babymagebilder, klaging om hvor vondt hun har, så fantastisk hun har det og ikke minst "jubileum"-statuser; en måned siden ... døde, ett år siden ulykken, to år siden vi traff hverandre, 6 år siden jeg begynte på medisin. Ofte "Jubileums"-statuser som får hundrevis av hjertekommentarer.

Hun klager på bilen utfor huset som bråker, er sjokkert over vaskelyst, savner sol og varme, får ikke sove og i tillegg bruker statusen som google.. Blæh

Vet ikke helt om det passer hit, men måtte få dette ut! Er så utrolig lei!

Anonymous poster hash: 5f2bd...322

Du vet at du kan skjule hennes statusoppdateringer fra veggen din?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at du kan skjule hennes statusoppdateringer fra veggen din?

Ikke ta dette rådet, du må jo følge med og oppdatere oss!! :skratte:

Anonymous poster hash: 9f2e5...a6d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...