Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk også opp den. Herregud. Helt greit at det er normalt, fint og flott, men er det noe man må dele med alle og enhver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare too much...

Kjære Caroline Berg Eriksen (Fotballfrue). Det var så godt å høre at du har jukset med bildene dine, for da kan jeg også gjøre som deg - legge ut et bilde av kroppen min 4 dager etter fødselen. Jeg har riktignok ingen bilderedigeringsprogram, så jeg har gjort så godt jeg kunne. Ser du har på deg sexy bh og truse - jeg måtte dessverre droppe det idag da jeg har en voldsom brystspreng og vaginal blødning (derav amme-inlegg og et relativt synlig bind!). Men jeg holder magen godt inne for å prøve å se like slank ut som deg. Jeg har ikke orket å trene etter at jeg svimte av på treningssenteret for noen måneder siden, så jeg bør vel takke meg selv for at jeg ikke ser ut slik som deg - 4 dager etter fødsel. Jeg måtte heller ta hensyn til min kropp og ufødte barn. Likevel må jeg få si: Så heldig jeg føler meg som har satt en liten fersken til verden. Det er virkelig verdt bollemage, sanitetsbind og brystmelk som flyter over alt! Jeg - en kvinne! Og kropp er kropp!

Altså....har hun CBE på vennelista på FB? Hvis ikke, blir det både for dumt og aaaaaalt for mye. Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drita lei av kropp, både tynne, passe og tjukke. Jeg gidder ikke se Caroline Berg Eriksen i undertøyet, jeg orker ikke å få valkene til Dora Thorhallsdottir i fleisen når jeg åpner avisa til lunsjen, og jeg driter i hvordan kroppen til fru Hvermansen ser ut 4 dager etter fødsel.

Kan ikke folk bare kle på seg?? :klo:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette innlegget var helt supert jeg da... Ta det med humor og en klype salt :tommelopp: ... Er nok ikke ment så dønn seriøst, slik som FF mente det 4 dager etter sin fødsel.

Endret av Noz
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av at enkelte alltid skal spørre om det er "noe som går" når de blir syke av et eller annet. Har spesielt én bekjent som er dårlig av noe hver uke, og må spørre om dette.

I dag: "Uff, ikke helt god i dag kjenner jeg. Noen som vet om det er noe som går, som gir dårlig mage? Og væske som spruter fra feil hull?"

Seriøst? Blir du friskere av å vite om noen andre har sprutbæsj? MÅ du dele dette på Facebook?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av at enkelte alltid skal spørre om det er "noe som går" når de blir syke av et eller annet. Har spesielt én bekjent som er dårlig av noe hver uke, og må spørre om dette.

I dag: "Uff, ikke helt god i dag kjenner jeg. Noen som vet om det er noe som går, som gir dårlig mage? Og væske som spruter fra feil hull?"

Seriøst? Blir du friskere av å vite om noen andre har sprutbæsj? MÅ du dele dette på Facebook?

"Væske som spruter fra feil hull"!!!! :skratte:

Har du diarè, er det vel rett hull det spruter fra. Ut over det - æsj! Folk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket face på morgen idag, så kommer det opp et bilde av en baby og fingeren til moren foran babyen med en laaang, seig dinglende buse/snørr!

Og den lange historien om den busa. Trudde jeg skulle spy!

Altså.. Hvem gjør sånt??

Anonymous poster hash: c5afe...441

De samme folka som lager ytdypende statuser om slimpropper, prosjektilgulping og babyens første bæsj. (i HD-1920x1080-wallpaperstyle smurt utover frontsida på fjasbok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnAngle - nå venter jeg spent på hva UNIVERSITETET sier om alle de flotte julegavene hun ga og fikk til jul :fnise: spesielt de gavene hun ikke skulle gi.



Anonymous poster hash: 42a8a...106
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grønn over årskavalkader. Er det noen som synes de er interessante bortsett fra personen selv? Jeg har aldri giddet å klikke på dem i alle fall...



Anonymous poster hash: 9644b...530
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Jeg irriterer meg grønn over årskavalkader. Er det noen som synes de er interessante bortsett fra personen selv? Jeg har aldri giddet å klikke på dem i alle fall...

Anonymous poster hash: 9644b...530

Hehehe, jeg delte min bare fordi jeg syns det var irriterende at den poppa opp øverst, hver gang jeg gikk inn på fb. Så nå kan andre irritere seg over den istedet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etter en heftig kveld ute på byen igår, har jeg skikkelig vondt i ræva, noen som vet hva som skjedde???"

Mulig en facerape...
Men...med den personen så kan det være seriøst også... :fnise:

Hvorfor dele slike ting? >.>

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grønn over årskavalkader. Er det noen som synes de er interessante bortsett fra personen selv? Jeg har aldri giddet å klikke på dem i alle fall...

Anonymous poster hash: 9644b...530

vel...Jeg er tragisk når det kommer til facebook...

Jeg la ut 5-6bilder på facebook.. en rev, en hare, en elg, og 2 av nordlyset...Åh ETT nytt profilbilde, da mitt gamle var fra 2010 :fnise:

Kjedelig much? :fnise:

Skulle fått lov til å lage selv, kunne latt den være på 3 sekunder også står det "Slapp av, jeg er enda i livet, enn så lenge, godt nytår!;)"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en voksen mann på vennelisten som legger ut HVER eneste gang det kommer en nys eller et host. Det er minst en gang pr mnd og fire-fem statuser hver dag så lenge forkjølelsen varer.

"Nå ligger jeg under teppet og snufser. Ikke i form"

"Ligger på sofaen med teppe og alle klærne på. Fryser for det"

"Nå må jeg prøve å få i meg litt mat og håper det holder seg denne gangen"

"Bilde av maten"

"Nå må jeg prøve å komme meg på butikken. De 2 dl med vann jeg fikk i meg i går er ikke nok"

"Nå må jeg bygge opp kroppen igjen"

etc etc etc

(Bygge opp kroppen etter tre dager på sofaen!?!)

Mulig disse statusene provoserer meg ekstra siden jeg er alvorlig syk, men jeg har bare så lyst å skrive - i caps lock - VI KAN GODT BYTTE!! Men det blir jo litt oversharing det også :fnise:

Er veldig fornøyd med at jeg klarer å motstå impulsen til å oppsøke han personlig og dunke han i hodet. Kanskje jeg trenger anger management kurs.. :laugh:



Anonymous poster hash: b0a8e...dba
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare too much...

Kjære Caroline Berg Eriksen (Fotballfrue). Det var så godt å høre at du har jukset med bildene dine, for da kan jeg også gjøre som deg - legge ut et bilde av kroppen min 4 dager etter fødselen. Jeg har riktignok ingen bilderedigeringsprogram, så jeg har gjort så godt jeg kunne. Ser du har på deg sexy bh og truse - jeg måtte dessverre droppe det idag da jeg har en voldsom brystspreng og vaginal blødning (derav amme-inlegg og et relativt synlig bind!). Men jeg holder magen godt inne for å prøve å se like slank ut som deg. Jeg har ikke orket å trene etter at jeg svimte av på treningssenteret for noen måneder siden, så jeg bør vel takke meg selv for at jeg ikke ser ut slik som deg - 4 dager etter fødsel. Jeg måtte heller ta hensyn til min kropp og ufødte barn. Likevel må jeg få si: Så heldig jeg føler meg som har satt en liten fersken til verden. Det er virkelig verdt bollemage, sanitetsbind og brystmelk som flyter over alt! Jeg - en kvinne! Og kropp er kropp!

Den fikk jeg også opp i dag. Noen hadde delt. Snakk om oppmerksomhetssyk kjærring.... Alt for sine "5 minutes of fame".

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og vel 40, yngste barn er 17 år... :P

Jeg tenker disse DIAMANTENE er skikkelig HAPPY for at mor outer dem på FB stadig vekk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare too much...

Kjære Caroline Berg Eriksen (Fotballfrue). Det var så godt å høre at du har jukset med bildene dine, for da kan jeg også gjøre som deg - legge ut et bilde av kroppen min 4 dager etter fødselen. Jeg har riktignok ingen bilderedigeringsprogram, så jeg har gjort så godt jeg kunne. Ser du har på deg sexy bh og truse - jeg måtte dessverre droppe det idag da jeg har en voldsom brystspreng og vaginal blødning (derav amme-inlegg og et relativt synlig bind!). Men jeg holder magen godt inne for å prøve å se like slank ut som deg. Jeg har ikke orket å trene etter at jeg svimte av på treningssenteret for noen måneder siden, så jeg bør vel takke meg selv for at jeg ikke ser ut slik som deg - 4 dager etter fødsel. Jeg måtte heller ta hensyn til min kropp og ufødte barn. Likevel må jeg få si: Så heldig jeg føler meg som har satt en liten fersken til verden. Det er virkelig verdt bollemage, sanitetsbind og brystmelk som flyter over alt! Jeg - en kvinne! Og kropp er kropp!

Denne fikk jeg også opp til frokost i dag. Mulig hun ikke så for seg fullt så mange delinger og likes :)

Men jeg er enig med dere. TMI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig noen reagerer, og sier ifra? Anonymous poster hash: 9535f...a69

Nei, det er ikke tull, og ingen har reagert. Statusen med bilde står der enda, og personen har lagt til et bilde med printscreen fra jentas mor sin melding fylt med emojier, og ba henne lære sønnen hennes å bruke emojier... Ingen har likt eller svart kommentaren, men åtte stk likte statusen. Regner med den andre mora er temmelig overrasket (jeg ville ha vært forbannet) over at hun deler det der for alle å se.

Anonymous poster hash: 708da...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vil rette en takk til alle de menneskene jeg har hjulpet med å få seg jobb innen privat helse og andre steder. de jeg har gått god for og hjulpet i gang. nå er det snart gått enda et år og jeg har ikke fått hverken et julekort, en sms eller en julegave fra noen. håper dere har hatt en fin jul og at dere tar vare på de rundt dere..." Personen som skrev dette tagget i tillegg personene det gjaldt :overrasket:

Det aner meg at responsene han har fått på innlegget sitt ikke er det han håpte på!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ja da ser det ut som om vi har fått besøk av herr. omgangssyke i dag"

så kommentert under: "foreløpig bare (navn på sønn) som er blitt syk, men jeg hadde en skal vi si bløt tur på do i dag morges"

blerkhhh



Anonymous poster hash: ed54c...0a0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...