Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, kan vi ikke ha gjettekonkurranse om hva UNIVERSITETET studerer?

Tipper at UNIVERSITETET studerer noe VIKTIG som sikrer vedkommende FAST JOBB etterpå...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at UNIVERSITETET studerer noe VIKTIG som sikrer vedkommende FAST JOBB etterpå...

Jeg vil tro LEDERSTILLING?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper SOSIOLOGI.

Fordi hun slår meg som en type som trenger mye oppmerksomhet, men som har mange meninger om hva andre gjør, burde gjøre eller skulle ha gjort. Da må jo et studie om menneskelige relasjoner være perfekt!

Endret av Poppie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOSIOLOG - så hun kan bli VEILEDER på en BARNESKOLE.



Anonymous poster hash: 42a8a...106
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg tipper at hun bare (bokstaveligtalt) går (til) UNIVERSITETET for å skryte at hun går der.....

(hun kan jo ikke være riktig skrudd til å klare å gjennomføre universitetsstudier :fnise: )

....Men nå må vi passe på så vi ikke drar den for langt da (som vi allerede

ikke har gjort liksom :Hehe: ) slik at det ikke blir så morsomt lenger....kanskje...

Endret av Noz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oversharing, men jeg har en venninne som er på ferie med en vennegjeng og hun klager til meg HVER eneste dag over hvor grusomt det er. Hun har krangla med typen siden de landet, venninna vil bare drikke seg full, rommet er skittent, mannfolka hoier etter henne og hun har blitt matforgiftet tre (!!!) ganger siden fredag.

Men på facebook? "STORKOSER meg på ferie med verdens beste kjæreste, skulle ønske hver dag var som dette <3 <3 <3 " *bilde av drink/basseng/soleselfie

Jeg hadde det på samme måte i sommer, bare "motsatt vei". Var på ferie med en venninne (nå: "venninne") hvor ferien ett og slett ble miserable på grunn av henne. Hun ville ikke finne på noe som helst - ikke hadde hun ideer til hva vi kunne gjøre, og mine ideer likte hun i alle fall ikke. Men fikk dratt henne med på et par ting uansett. Men hun var pottesur. Det var for langt å gå, for kaldt, for varmt, for kjedelig. Innstillingen hennes og måten hun oppførte seg mot meg var helt forferdelig.

MEN likevel var alt fryd og gammen på Facebook og Snapchat. Hun la ut bilde etter bilde på Facebook av seg selv - poserende og smilende - på ulike turistattraksjoner som hun ikke ville på. Og utenom de par sekundene bildene ble tatt på var hun nærmest forbannet på hele verden - og spesielt meg. DET var frustrerende for meg å sitte der i en drittferie som hun ville fremstille som fantastisk!! Dette er samme type person som ber en god del av sine venner om å "like det nye profilbildet" hennes de fire gangene hver måned hun bytter bilde...

Anonymous poster hash: f7888...6f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne tråden, og jeg elsker UNIVERSITETET!

...og jeg skjønner at jeg er veeldig heldig med de småbarnsmødrene jeg har på facebook :fnise: Første ord, første tann, første skritt og slike viktige ting havner på facebook, sammen med et bilde nå og da av mor og barn i pysjen i sofakroken, eller ute på tur i skogen, men det er jo bare koselig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

xxx var på Sykehuset xxx

Kommentarer under: "Hva skjer??" "Er du syk?" Datteren blir bekymret, osv.

Omsider:

Kjapt inn og ut igjen..
Du vet vi gamle damer blir innkalt til mamografi..
Et fantastisk flott tiltak for oss kvinner...

:sprettoy:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, UNIVERSITETET er "still going strong". Kan bare ikke si hva det er hun studerer, alt som jeg har lagt ut er gjenkjennbart om det også kommer fram hva hun studerer. Ikke norsk jaffal :D Samme dagen hun la ut dette med at Gullklumpen var blitt utsatt for "blind vold", skrev hun : Kooooser meg på UNIVERSITETET, sosialt samspill er intresangt, viktig kunn skap når du skal jobbe med mennesker <3 <3 Og da "likte" hun de kommentarene om at noen burde vært abortert.

At hun har et unormalt stort behov for oppmerksomhet er åpenbart. Hun blir venner på fb med alle kjendiser hun kan, for å bruke det til å skaffe seg egen oppmerksomhet. Hun var selvsagt venner med Magne Helander, en forfatter - som hun skriver på veggen til: ÅÅÅÅ du er en sånn dyktig skribent!! Skribent?? Mannen er da forfatter!? Nå har hun også blitt venn med hun som nettopp døde av kreft (har ikke sett programmet, så husker ikke hva hun het). Hun kommenterer eller helst tagger dem i egen status, slik at det ser ut som om hun kjenner dem personlig.

Som innlegget over her, tagger hun seg også på legevakt og sykehus med Gullklumpen, eller en av de andre unga hennes. Håper det går bra, stakkars Gullklumpen, satser på at det ikke er alvorlig :((((( Stort sett forkjølelser.

Kunne skrevet bok om henne og blitt en SKRIBENT, eller kanskje jeg skal tilbake til UNIVERSITETET og studere SOSIOLOGI med vekt på sosiale medier og personlighetsforstyrrelser. Men da må jeg vel studere PSYKOLOGI på lese salen??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er dette egentlig en tråd om oversharing, eller er det en tråd for å drite ut andres statusoppdateringer?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av en brukt tampong "den var SVÆÆÆÆÆR, fikkn nesten itje ut :-)".

have mercy...



Anonymous poster hash: a902d...4de
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en vennine som av en eller annen grunn ikke kan skrive private meldinger! Nei da, her skal det postes på veggen! Dette gjelder spesielt kjæresten som hun skriver til hele tiden om hvor glad hun er i han og hvor koselig de hadde det sammen sist, sanger fra Youtube, sitater og har en gjerne en samtale om dette i kommentarfeltet... og ofte vet jeg at de sitter i samme rom! I samme slengen kommer det mange likes og hjerter fra andre folk som leser dette. Virker som hun gjør dette slik alle andre kan se hvor fantastisk forholdet deres er. :glare:



Anonymous poster hash: 3c9cc...f27
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da var det inn og sone. Sees om to år."

Har ei lignende ei på vennelista mi som driver slikt.

F.eks:

Person A: "Sees i retten, jævla idiot!"

Person B: "Hva skjer?"

Person A: "Det sier jeg ikke her..."

Ok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...