Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du synes ikke det er oversharing å legge ut bilde av kjønnsorganet sitt hvis man legger til en spøk? Eller misforstod jeg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bella111

Personen har i tillegg flere ulike FB kontoer, og kommenterer sine egne statuser med de forskjellige....

:daane:

:fnise: tror jammen jeg skal lage meg et par FB kontoer jeg å så jeg kan kommentere mine egene statuser og bilder ;P for en god idè ! :klappe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste ei kommentere på veggen til sin 16årige kjæreste at hun nettopp hadde sugd han, og spørsmål om det var digg.. Det har fått stå i noen dager, så tviler på at det var facerape, dessverre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Is_te

Har en som er i Thailand nå... Statusoppdateringer og bilder flere ganger om dagen.

Hadde kanskje forstått det hvis det var en i den yngre liagen, men det blir to muuuch når det er fra en 35år gammel mann.

Hvor ble det av kosen med postkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jeg fikk opp denne for et par dager siden:

"1 av tusen ting som irriterer meg på Facebook:

Personer som skriver "Gruer meg til i morgen" "herregud...hva skjer lissom?" osv.

er det slik at dere kaller oppmerksomhet hvor folk skal spørre hva problemet er? Hvorfor ikke bare si det rett ut med en gang.."Jeg skal på interjvu i morgen, gruer meg! Støtt meg folkens"...

Ei som føler seg truffet kommenterer: Å problemet ditt er....?

Ei venninne av hun over: Ja der fikk du den liksom, "navn på venninne".. jøsses...... Er det mulig?

En annen: Kanskje du skal slette profilen din? Da får du i det minste mindre å irritere deg over...

Jer ser poenget til vedkommende som postet dette, men h*n er generelt litt negativ, men måtte le av kommentarene!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er greia med å legge ut bilder av kaker man har lagd-og boller... og muffins osv osv??

Akkurat det syns jeg egentlig er litt koselig.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du synes ikke det er oversharing å legge ut bilde av kjønnsorganet sitt hvis man legger til en spøk? Eller misforstod jeg?

hvis spøken er på en måte som gjør at man ikke vet om det er fb-vennen eller bare et bilde fra en eller anna plass på nettet bryr det meg ikke, men dette er jo kun greit om alle på personens venneliste er voksne.

Men har jo gjennom denne tråden skjønt jeg er over gjennomsnittet tolerant. Tror derimot ikke jeg har noen oversharestatuser, mest middag og film som blir oppdatert max en gang i uka...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis spøken er på en måte som gjør at man ikke vet om det er fb-vennen eller bare et bilde fra en eller anna plass på nettet bryr det meg ikke, men dette er jo kun greit om alle på personens venneliste er voksne.

Men har jo gjennom denne tråden skjønt jeg er over gjennomsnittet tolerant. Tror derimot ikke jeg har noen oversharestatuser, mest middag og film som blir oppdatert max en gang i uka...

Hmm... Ja, kanskje. Tror nok jeg ville fått hakeslepp selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det syns jeg egentlig er litt koselig.

Akkurat det synes jeg er litt slemt... Jeg får alltid så lyst på boller og kake selv når jeg ser det, men har aldri noe på kjøkkenet som ligner en gang :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei eg gjekk i klasse med på ungdomsskulen la ut eit bilde som var tatt rett etter at ho hadde fødd. Ho har sensurert ansiktet sitt, og babyen har ikkje fått klypt av navlestrengen eingong. Kanskje ikkje veldig drøyt, men eg har verkeleg ikkje behov for å sjå navlestrengar på facebook...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på facebook som oppdaterer statusen 100 ganger daglig, og i det siste har hun tydeligvis hatt det ugreit. Bare masse negativt, type: "Ja, enda en jævli dag gjennomført", "Alle er så jævla falske", "greit at dere hater meg" blabla.. En kveld skrev hun noe sånt som "Hva skal man gjøre for å få sove i denne elendigheten?" Da fikk hun en kommtar om at det kanskje hjalp å skrive enda en statusoppdatering :fnise:

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det synes jeg er litt slemt... Jeg får alltid så lyst på boller og kake selv når jeg ser det, men har aldri noe på kjøkkenet som ligner en gang :fnise:

Da må du invitere deg på besøk til vedkommende litt oftere :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin en i dag fra ei jeg kjenner:

"Faens dritt! Noen "venner" tåler visst ikke at man sier sin ærlige mening. SÅ IKKE SPØR DA FOR HELVETE!!!! Sletter meg fra facebook og alt shit. BITCH!!!!"

:skratte:

Hvis hun alt har sletta deg, kan hun jo ikke lese det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Her er en herlig en fra i dag, navn er anonymisert.

Mann:

"Hva er forskjellen på et toalett og en negresse?. -

Toalettet følger ikke etter deg når du har tømt deg.."

Mann 2: Hvor lenge kan en somalisk kjærring holde på driten sinn da?

Mann 3: "Usmakeli. Fy!"

Kvinne 1: "Tragisk XXXXXXX!!"

Kvinne 1: "Liker IKKE!!!"

Mann 2: "Tror dere må se hvem som liker det XXXXXXX skrev, før dere sier noe, du skjønner tanten til XXXXXXX er fra sør afrika å har mer humor en vi i norge har til sammen:) er bare en ting og si HAMBA LALLA

Kvinne 2 (mor til manns barn): "blir eg nødt te hissa meg elle?? eg driter i om tanten din e her eller der fra,dette er usmakelig og ikkje noe eg setter pris på at min sønn ska lære fra sin lite voksne far. men greit,vi kan no ta det på kammerse vi XXXXXXX.,......-........æ-f'gfkdwsøælsfmæøkl****"

--------------------------------------------

Og vi har en til fra samme person:

Mann: "En lastebilsjåfør skulle ut i et veikryss. Først så han til venstre, der kom det en neger på sykkel. Så sjekket han til høyre; det var klart der også."

Kvinne 1: "fy så stygg du er... litt morsomt og da..."

Kvinne 2: "Fremdeles ikke over negervitsene?"

Kvinne 3 (mor til manns barn): "hei pappa. kan du slutte å være så barnslig og teit? dette er ikke morsomt... på forhånd takk. hilsen XXXXX 5 år"

---------------------------------

Vet ikke om dette er direkte kvalifisert som oversharing, men ille er det!

Endret av Silvermist
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mulig dette er utenom tema, men må le!

I fare for å bli gjenkjent må jeg holde meg anonym. Jeg har ei som klager på alt, alt dyr husleie, NAV osv mens hun i den andre øyeblikket har daglige oppdtateringer (mange) om rydding, baking osv

Nå idag klaget hn over husét hun leide og at hun gledet seg til den dagen hun kunne kjøpe nytt... Jeg liker å provosere litt så jeg skrev: bare begynne å jobbe og spare penger. Dette ble hun fornærmet over og skrev hva vet vel du...

Kremt...Altså, når du har tid til oppdatere statusen din flere ganger daglig, bake fem slag, rydde og stå , henge ut og potensielle arbeidsgivere osv så tviler jeg på at du har en fast jobb. Men mulig jeg tar feil. Ga hun også et tips om å tippe Lotto i morgen....

Hun: du må være det FREKKESTE vesenet jeg har på min venteliste. At det går an...

Og så ble jeg blokkert, hehe :) hvis noen kjenner igjen dama gi meg beskjed om fortsettelsen :P hun var den mest "underholdene" jeg hadde på min venteliste. ;)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mulig dette er utenom tema, men må le!

I fare for å bli gjenkjent må jeg holde meg anonym. Jeg har ei som klager på alt, alt dyr husleie, NAV osv mens hun i den andre øyeblikket har daglige oppdtateringer (mange) om rydding, baking osv

Nå idag klaget hn over husét hun leide og at hun gledet seg til den dagen hun kunne kjøpe nytt... Jeg liker å provosere litt så jeg skrev: bare begynne å jobbe og spare penger. Dette ble hun fornærmet over og skrev hva vet vel du...

Kremt...Altså, når du har tid til oppdatere statusen din flere ganger daglig, bake fem slag, rydde og stå , henge ut og potensielle arbeidsgivere osv så tviler jeg på at du har en fast jobb. Men mulig jeg tar feil. Ga hun også et tips om å tippe Lotto i morgen....

Hun: du må være det FREKKESTE vesenet jeg har på min venteliste. At det går an...

Og så ble jeg blokkert, hehe :) hvis noen kjenner igjen dama gi meg beskjed om fortsettelsen :P hun var den mest "underholdene" jeg hadde på min venteliste. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silvermist

Vi har litt lesestoff på morgenkvisten også:

Mann 1: "herregud så flaks jeg har hatt i natt! Jeg slo ned noen som kalte noen en hore 2 ganger og etterpå så møtte jeg dem selfølgelig alene på 7eleven 6 mot 1 og til min store tilfredstillelse så var karen i kassen thai bokser. gutta ble grise banket og jeg har så jævlig vondt fordi jeg har forstuet tommelen min og kansje knekt knokene mine. er full så vet ikke enda... Men all god! Har aldri vert mer stolt over å slå noen i mitt liv! Ingen kan kalle noen jeg kjenner en hore 2 ganger foran ansiktet mitt! dritten lå seg i krybbe stilling og ville ikke sloss og gikk selfølgelig og hentet purken 5min etterpå:D Jeg var ærlig og sa sannheten og de tok han med seg :D I dag ælsker jeg politiet og 7eleven!"

Mann 1: "jeg er ikke uskyldig, men når en gutt kaller en jente en hore fordi hun ikke er intessert så blir jeg sint... Jeg får gledelig i glatt selle for å ta ett standpunkt i slike tilfeller. Politiet var grei og forstod situasjonen og sa at jeg skulle gå hjem... Jeg møtte dem selvfølgelig igjen på 7eleven 1-2timer etterpå.."

Kvinne 1: "Haha såg dg:P"

Mann 1: "har ikke møtt deg engang og du gadd ikke si hei!? :D håper du hadde en gøy kveld!Men det sier seg selv... beskytt dine egne alltid! En løk som slenger med leppen skal alltid få på trynet, ihvertfall når de er så tøff å repetere...jeg diskuterer ikke med idioter..

Mann 2: "Er du 16 ennå lille gutt? Men bra at det ikke endte tragisk for deg da..."

----------------------------------------------------------

Jeg har visst flere "artige" personer på FB enn jeg trodde. :popcorn:

Endret av Silvermist
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Her er en herlig en fra i dag, navn er anonymisert.

Mann:

"Hva er forskjellen på et toalett og en negresse?. -

Toalettet følger ikke etter deg når du har tømt deg.."

Mann 2: Hvor lenge kan en somalisk kjærring holde på driten sinn da?

Mann 3: "Usmakeli. Fy!"

Kvinne 1: "Tragisk XXXXXXX!!"

Kvinne 1: "Liker IKKE!!!"

Mann 2: "Tror dere må se hvem som liker det XXXXXXX skrev, før dere sier noe, du skjønner tanten til XXXXXXX er fra sør afrika å har mer humor en vi i norge har til sammen:) er bare en ting og si HAMBA LALLA

Kvinne 2 (mor til manns barn): "blir eg nødt te hissa meg elle?? eg driter i om tanten din e her eller der fra,dette er usmakelig og ikkje noe eg setter pris på at min sønn ska lære fra sin lite voksne far. men greit,vi kan no ta det på kammerse vi XXXXXXX.,......-........æ-f'gfkdwsøælsfmæøkl****"

--------------------------------------------

Og vi har en til fra samme person:

Mann: "En lastebilsjåfør skulle ut i et veikryss. Først så han til venstre, der kom det en neger på sykkel. Så sjekket han til høyre; det var klart der også."

Kvinne 1: "fy så stygg du er... litt morsomt og da..."

Kvinne 2: "Fremdeles ikke over negervitsene?"

Kvinne 3 (mor til manns barn): "hei pappa. kan du slutte å være så barnslig og teit? dette er ikke morsomt... på forhånd takk. hilsen XXXXX 5 år"

---------------------------------

Vet ikke om dette er direkte kvalifisert som oversharing, men ille er det!

:hakeslepp: Makan! Enkelte blir aldri voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Vi har litt lesestoff på morgenkvisten også:

Mann 1: "herregud så flaks jeg har hatt i natt! Jeg slo ned noen som kalte noen en hore 2 ganger og etterpå så møtte jeg dem selfølgelig alene på 7eleven 6 mot 1 og til min store tilfredstillelse så var karen i kassen thai bokser. gutta ble grise banket og jeg har så jævlig vondt fordi jeg har forstuet tommelen min og kansje knekt knokene mine. er full så vet ikke enda... Men all god! Har aldri vert mer stolt over å slå noen i mitt liv! Ingen kan kalle noen jeg kjenner en hore 2 ganger foran ansiktet mitt! dritten lå seg i krybbe stilling og ville ikke sloss og gikk selfølgelig og hentet purken 5min etterpå:D Jeg var ærlig og sa sannheten og de tok han med seg :D I dag ælsker jeg politiet og 7eleven!"

Mann 1: "jeg er ikke uskyldig, men når en gutt kaller en jente en hore fordi hun ikke er intessert så blir jeg sint... Jeg får gledelig i glatt selle for å ta ett standpunkt i slike tilfeller. Politiet var grei og forstod situasjonen og sa at jeg skulle gå hjem... Jeg møtte dem selvfølgelig igjen på 7eleven 1-2timer etterpå.."

Kvinne 1: "Haha såg dg:P"

Mann 1: "har ikke møtt deg engang og du gadd ikke si hei!? :D håper du hadde en gøy kveld!Men det sier seg selv... beskytt dine egne alltid! En løk som slenger med leppen skal alltid få på trynet, ihvertfall når de er så tøff å repetere...jeg diskuterer ikke med idioter..

Mann 2: "Er du 16 ennå lille gutt? Men bra at det ikke endte tragisk for deg da..."

----------------------------------------------------------

Jeg har visst flere artige personer på FB enn jeg trodde. :popcorn:

Unnskyld, OT men, snakk om å være tett i pappen sin. Politiet var ikke "grei og forstod situasjonen". Politiet ba den fulle,aggressive fyren å gå hjem for å stoppe sitasjonen og få den overfulle, voldelige, lille jyplingen hjem og bort fra gata...

Den andre tok de vel med seg så de kunne få snakket med han og høre om han ville levere en anmeldelse for legemsfornærmelse, tenker jeg...

Noen greide tydeligvis ikke skjønne hva de holdt på med i fylla, eller hva som faktisk skjedde rundt dem.

Uansett er det ikke noe å skryte av å være en voldelig faen.

Men når de vil legge ut på Face hvor dust de er, så gjerne for meg. Det er dem selv det går ut over.

Nei, han kan neppe ha vært voksen nok til å bli arrestert.

Endret av notetur nomen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...