Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

"Da forlot mor oss kl. 17.10 etter lengre tids sykdom. 88 års spennende liv er nå historie."

...innimellom alle andre dagligdagse statusoppdateringer. Sånn går no dagan, liksom... :overrasket:

Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Da forlot mor oss kl. 17.10 etter lengre tids sykdom. 88 års spennende liv er nå historie."

...innimellom alle andre dagligdagse statusoppdateringer. Sånn går no dagan, liksom... :overrasket:

Hvorfor er dette ille? Kan man ikke skrive om døden på facebook dersom man har skrevet en dagligdags ting dagen før?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk venneforespørsel fra det bygda jeg flyttet og mobbet fra. Det er 15år siden og har aldri vært der siden. Likevel klarer de å finne meg på Facebook (har bytta navn) og legge meg til som venn. Jeg sjekker alltid statusene deres før jeg godkjenner.

Han har bestilt gravstøtte med navnet sitt på, og skrev ett åpent selvmordsbrev på veggen sin. Om all den elendigheten han har opplevd at han er adoptert og var aldri bra nok for sine fosterforeldre. For å døyve smerten har han trøstet seg med rus. Hengt ut foreldre og saksbehandlere på NAV som ikke vil hjelpe han osv osv...

Kommentarene er alt fra søk hjelp, du er sterk, jeg er glad i deg venn og den siste: kan jeg dele denne, bro?

Han postet denne statusen for en uke siden og han addet meg inatt. Det har vært flere statusoppdateringer siden den gang (han har skaffet seg en liten valp)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endelig kan jeg melde meg inn her! Noen har kommentert på en status, så jeg fikk den opp på linja mi:

Person 1: "Små barn og ruset sjåfør!!!!!! [Fullt navn] bosatt på [stedsnavn] fortsetter og ruse seg og kjører små barn i barne hagen... Dette er noe jeg ikke ser særlig lett på, er fremtiden vår han har i bilen... og som taxi sjåfør burde han bruke hodet litt mer.. Synd politiet i dette landet er blinde... Del gjerne videre.."

Person 2: "Hmmm ER dette noen jeg vet hvem er Person 1 ?!

Person 1: "Ring meg [telefonnummer]"

Person 2: "Ja men da bør han ta det med ro selv han som la ut dette her da ,han er ikke mors beste gutt han heler da ,mitt svar til dette er å slutt med det tullet han driver med ,slutt å skriv om andre når han er lik han som han rakker ned på så slik er det da ,Slutt med dette du Person 1 ikke bedre du da ,husk jeg er ikke langt unna deg prøv ikke å kødd med dattra min da kommer jeg ,nå er jeg sur og blir sur når jeg så ossen hun så ut etter at du hadde gjort det du hadde da ,hoper du leser dette her Person 1 ta det til deg du dust som du er ,"

Person 1: "Nr ditt Person 2.... kan like godt ta en prat... aldri nektet p[ at jeg har vert noe bedre men er ikke yrket mitt og kjore andres barn og fam rundt. blir litt annet og bevisst kjore rundt pavirket med andres barn. ikke noe vits i og si at du kommer vet du Person 2...For da skal du ratt se jeg kommer deg i forkjopet... Turte ikke annet enn og prate med meg igjennom vindu forrige gang du var sinna... Og n[r det kokmmer til din datter. Hun er ikke vert og kaste bort noe energi pa.. Er bare jug og faenskap.. Veldig lik deg faktisk.. Og n[r det gjelder og skrive ting paa facebook skal vel du ikke snakke saa hoyt. Husker en godt voksen mann som for bare noen faa mnd siden hang ut sin egen eks pga konflikter. OG LESTE MYE AV DET FOR OG LETTE VERDAGEN TIL TIDER OG FAA MEG EN GOD LATTER.. KAST IKKE STEIN I GLASSHUS PERSON 2... Var vel du som anklaget din egen datter fordi du mente hun hadde sendt politiet etter deg fordi det var en UP HOS NABOEN og SNUDDE!!! Som sagt saa er det dumt og aapne kjeften naar du er TI ganger verre selv... Mitt innlegg er pga andres sikkerhet og for evt. Mulig redde liv.. Men ring gjerne... Du har nr. Dessuten... N[R DET GJELDER DET SOM DATTER HAR SAGT SAA HAR HUN VEL OVERDREVET EN DEL. Og saa MYE dritt som det kvinnemeneske har gjort andre veien saa skal vel ikke hun glorifiseres hun heller... Har rett og slett ikke gjort annet enn og gaa bak ryggen min i tre aar.. Har stilt opp for henne uansett jeg.. Men det blir glemt.. Ikke stolt over det jeg har gjort her i livet men er vel ikke mye og vere sto;t over naar det kommer til henne heller.."

Person 3: "Vet ikke om du er helt klar over at han har faktisk ikke jobb som taxi sjåfør, har faktisk fått sparken"

:laugh:

Oh my. Vær så snill å send dette inn til denne siden: https://nb-no.facebook.com/kontrollorganet

Vær så snill! Midt i blinken for denne siden, vil bli en topp 3 av alt som er lagt ut der inne. :D

Anonymous poster hash: 6523c...804

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Koffør e d enkelte på vænnelesta mi som ikke gotar kjærringa mi **** ***** ****** når ho sende vænnefårespørsel ...
De som ikke gotar ho blir slætta fra vænnelesta mi ... e mein alvår nu"

Anonymous poster hash: 9e6cf...65c
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Koffør e d enkelte på vænnelesta mi som ikke gotar kjærringa mi **** ***** ****** når ho sende vænnefårespørsel ...

My God...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Her kommer *fullt navn* til mitt hjæm og truer meg med juling i amfetamin rus. Din umoralske surrete narkis. Ikke jeg som slår . ikke jeg som lyver, ikke jeg som er syk. Og leve med en dame med masse diagnoser og utfordringer krever kunnskap. Jeg gjorde alt for henne og hun er syk og dere skulle bare vist. Fuck deg *fullt navn*."

Huff, får jo så vondt av han. Samtidig har jeg ikke møtt vedkommende på mange, mange år, og nå vet jeg alt dette.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere har kommentert under denne statusen, blant annet:

"Koffør sku e legg tell nån som e ikkje kjenn? Har ikkje peiling på kem ho e, aldri møtt ho å kommer mest sannsynlig ikkje tell å gjær dæ heller. Slett i vei førr min del!"

"Har aldri møtt ho. Koffør sku e ha vilt fremmede folk på vennelista? Alt ho gjør uansett e jo å send me en høug me spill forespørsla."

"E nu grett at du støtta kjærringa di *ektemannen*. Men ho kan jo ikkje berre lægg tell folk i hytt å pine. E godtok ho bærre førr rein høfliheit,men e ha aldri møtt/snakka mæ ho, å då kan ikkje du sett på facebook å kjæft og tru folk førr ingen legg ho tell. Hadd hatt ei jævla lang vennelest vess e sku ha lagt tell alle så send forespørsla då e ikkje kjenn. Gjentar ********, slutt mæ detta førbanna vase dett."

"Har kjent *kjærringa* i mang herrens år og hu e ei kjempereal dame, likast venninna æ nånn gang ha hatt!!!!!!!!! Så skjønne itj koffer dokker bli så forbanna om hu vil ha dokker som venn og kanskje hu vil bli kjent dokker, men si som æ mein, *kjærringa* og *ektemannen* og *datteren*, kom nedover til vakre Trøndelag igjen, det e her dokker høre t jo, så ska æ still opp og hjelp dokker med barnpi og alt dokker treng hjelp til, det finns mang fine plassa dokker kan bo her nedi, det veit dokker, så kom igjen og flytt " HJEM".. Stor klem til dokker all 3 fra mæ"

Så kommer *kjærringa* med DENNE kommentaren da:

"ja bli nåkk trøndelag fort som fan ijæn når alt e greit d ska æ låv dæ ja du ******* ******* hain ska slætt dæ har jo itj bruk fer slækt såm oppføre sæ sånn såm dæ vettu æ å hain har verri ilag sia 2009 å enda e æ itj gotatt av ænkelte den slækta hains så nei sånne folk klare vi åss fint utenhar fars slækta hans såm bryr sæ å mi slækt å d e nåkk fer åss då *datteren* e fan mæ itj godtatt ho heiller,mn heldie ho som har mang ainner som bryr sæ om a av slækta i trøndelag ,så dåkk såm sett den å e spydi kan dra dåkk en vess plass æ e dritt lei av heile ferbainnade plassen her..å *venninnen* ska sjå d bli flytting fortar ein nån tru..mamma å pappa vil ha åss heim ijæn å såå dåkk stakkaran her såm har verti plaga av vænneforespørslan min fer at æ vil bli kjent m folk her UNSKYLD så meget va ikke meininga å plag dåkk m vase mett såm dåkk kalle d å dæm som ønske det ta å slett mæ fer fan i hælvette falske jævla har æ itj bruk fer i live mett!!!! å du*ektemannen* du trøng vel verken slækt eller såkalte "vænna" som oppføre sæ sånn eller???????"

Dette er for øvrig "voksne" mennesker hvor hun er litt over 40 år, og han i slutten av 20 årene... :-P

Endret av Rainbow81
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahahaha!

Her burde du bare legge en kommentar med link til denne tråden under!

Edit: fjernet link til Facebook

FYI - linken funker ennå.

Men helt seriøst? Tror folk virkelig at det viktigste her i livet er å ha FB-venner? Virker som hun bare ønsker flere venner på FB, for å få hjelp til alt mulig rart.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cevita

FYI - linken funker ennå.

Men helt seriøst? Tror folk virkelig at det viktigste her i livet er å ha FB-venner? Virker som hun bare ønsker flere venner på FB, for å få hjelp til alt mulig rart.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

Ikke i innlegget jeg siterte vel? Der fjernet jeg koblinga. Men får ikke gjort det i dine innlegg. Da må en moderator inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha.. For noen folk. Utrolig kult at folk faktisk svarer at de ikke gidder å legge til folk de ikke kjenner da. Jeg hadde nok gjort det samme, og så slettet han som venn vil jeg tro.

Jeg ble forøvrig unfrienda for en stund siden. Personen hadde lagt ut sak om den 2-åringen som ble drept for noen uker siden og skrevet noe sånt som at det var nok for å få lovlig opphold i Norge han gjorde det, jeg kommenterte at det var en skikkelig usmakelig kommentar på et barns tragiske dødsfall. Han slettet kommentaren min og unfrienda meg :ler:

Ikke mitt tap for å si det sånn. Han er en jævla rasist, så det er egentlig greit å slippe å få de rasistiske holdningene hans utover newsfeeden min.

Anonymous poster hash: 95048...3d9
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det bare jeg som leste de statusene som venneforespørslene i ræææne Torsdag Kveld fra Nydalen- facebooktips-stil? Ninette Karlsen <3

Her:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare jeg som leste de statusene som venneforespørslene i ræææne Torsdag Kveld fra Nydalen- facebooktips-stil? Ninette Karlsen <3

Her:

Men de va itj mang smiiiilefjæs der, sjø! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de va itj mang smiiiilefjæs der, sjø! :jepp:

Nei, hihi, men toooonefallet stæmma sjø!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sletta min egen Facebook etter dette her, fordi jeg tenkte: har jeg Facebook for å lese slike dumme statuser??

Eks: "jeg har verdens dårligste mor!!!!!! Med Anne Britt xxx... Tagga mora si..

Kommentar: hva har mora di gjort for å fortjene slikt offentlig?

Svàr:" hun bryr seg ikke om meg, hun truer med å sende meg på Mongo hjem"

Kommentar fra tante: nei, det er ingen trussel, hun Vil bare ditt beste, hun klarer ikke å følge opp sitt 28 år gamle barn døgnet rundt pga eplepsi anfall. Hun er sliten og vil at du skal få all den hjelpen du kan få. Slett denne tåpelige statusen nå Synne"

Svar: NEI! hun skulle aldri hatt lov til å bli mor, dritt kjærring!"

En annen gang med samme personen

Status: ingen som reagerer når halv bror @tor martin på 14 år kaller meg for hore! Alle hater meg. Han er jo bare ett barn og burde få tilsnakk, pappa liker han bedre enn meg"

Kommentar: som du sier er han bare 14, uerfaren osv. Du oppfører deg forresten som om du er 14 år selv med de statusene dine.

Annen gang

Status: fra og med i dag har jeg og pusur vært samboere i 3 måneder. Vært kjærester i 2måneder og 3 uker! Elsker deg kjære<3

Anonymous poster hash: 44028...005

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...