Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den skjønte jeg ikke.

Glemte å nevne at hun alltid prøver å få statusene sine til å høres ut som noe seksuelt. De andre lyder gjerne noe sånt: "Ska bli godt å bli tilfredsstilt i kveld ja ;) ;) Hva det er jeg skal gjøre, kan dere jo lure på ;) ;)" Og så skal hun se en film med en venninne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Gratulerer Mona, Inge, Anne, Hans og Lillian med å bo i en by om 33 dager".

Dama er jo ung og oppegående i realiteten, så HVORFOR???

Edit: Nå redigerte hun den til "Gratulerer Mona, Inge, Anne, Hans og Lillian med å bo i en by om 33 dager mens Ove og Markus kan si de kommer fra en ;) "

Jaja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at hun alltid prøver å få statusene sine til å høres ut som noe seksuelt. De andre lyder gjerne noe sånt: "Ska bli godt å bli tilfredsstilt i kveld ja ;) ;) Hva det er jeg skal gjøre, kan dere jo lure på ;) ;)" Og så skal hun se en film med en venninne.

La meg gjette: Hun er en godt voksen dame på rundt 40 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gratulerer Mona, Inge, Anne, Hans og Lillian med å bo i en by om 33 dager".

Dama er jo ung og oppegående i realiteten, så HVORFOR???

Edit: Nå redigerte hun den til "Gratulerer Mona, Inge, Anne, Hans og Lillian med å bo i en by om 33 dager mens Ove og Markus kan si de kommer fra en ;) "

Jaja.

Jeg tok den ikke :sjenert:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som alltid babler om hesten sin, legger ut bilder av hesten og bare "awww seee på den vakre hesten min <3" og bruker hesten sin som profilbilde. Hester er til for å spises. Svartpølse er snadder.

Endret av kenpet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den ikke :sjenert:

Det gjorde ikke jeg heller.

Men så tror jeg muligens det har noe med at tettstedet deres får bystatus om en måneds tid? Kanskje? :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som mimrer litt fra barndommen med et bilde av huset hun vokste opp i:

flere kommenterer: ååå, mimre, mimre, det var tider det. Hun svarer"Det er den beste barndommen jeg har hatt <3 <3 <3 "

:fnise:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ER så lei av det Forever Living-maset som folk driver å legger ut på Facebook. Aloe vera ditt og Aloe vera datt! Drikker du ikke/smører du deg ikke inn med/sminker du deg ikke med Aloe vera så er du sååå usunn assa! Aloe vera er guds gave til menneskene!

Fader til hjernevasking på de Forever living-folka. Har 4-5 stykker på vennelista som maser om de greiene der. Hadde det ikke vært for at det er en av mine beste venniner som driver med det så hadde jeg blokka henne fra vennelista for lenge siden.

MLM er det nye store dere! :sinnatagg:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er koslig og skrive natta meld til noen å itte få tellbake - noooot -.-

føler seg alene"

Hun driver tydeligvis med en gutt, og sendte han natta-melding/bilde på snap, men hadde ikke fått svar fra han selv om han hadde åpnet bildet. "Er ikke rart jeg blir usikker :/"

Og nå diskuterer hun og en venninne og diskuterer angående denne gutten via statusen. Og at han er barnslig fordi han ikke svarte på en snap. O_O Og at hun fortjener mye bedre osv.

Endret av kenpet
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er koslig og skrive natta meld til noen å itte få tellbake - noooot -.-

føler seg alene"

Hun driver tydeligvis med en gutt, og sendte han natta-melding/bilde på snap, men hadde ikke fått svar fra han selv om han hadde åpnet bildet. "Er ikke rart jeg blir usikker :/"

Og nå diskuterer hun og en venninne og diskuterer angående denne gutten via statusen. Og at han er barnslig fordi han ikke svarte på en snap. O_O Og at hun fortjener mye bedre osv.

Jeg får vondt i hodet av slike folk :P Stakkars gutt.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er koslig og skrive natta meld til noen å itte få tellbake - noooot -.-

føler seg alene"

Hun driver tydeligvis med en gutt, og sendte han natta-melding/bilde på snap, men hadde ikke fått svar fra han selv om han hadde åpnet bildet. "Er ikke rart jeg blir usikker :/"

Og nå diskuterer hun og en venninne og diskuterer angående denne gutten via statusen. Og at han er barnslig fordi han ikke svarte på en snap. O_O Og at hun fortjener mye bedre osv.

Vææær så snill og si at hun er 19 år! *krysser fingrene*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du veit det er for seint å angre når konsekvensene står for tur. Og unnskyld ikke er dekkende nok, med tanke på det jeg har gjort "

...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok den ikke :sjenert:

Mona, Inge, Anne, Hans og Lillian (og sikker facebookposteren) kommer fra bøgda.

By - kjempeeksotisk! :vetikke:

(norske byer er store bygder)

Endret av Herandjetzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vææær så snill og si at hun er 19 år! *krysser fingrene*

19? Krysser fingrene for at hun er 13 år, jeg...

Anonymous poster hash: 6177b...e9f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Noen andre som blir nedspammet av "3 positive ting"-statuser?

Er en del slike statuser ja, mem jeg ser ikke noe problemer med det jeg da.

Syns bare det er koselig/morsomt. Samme som med bading, bilder og andre utfordringer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...