Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sært. Hvorfor i all verden gidder du det? Får du ikke med deg at du har mistet en venn uten å få varsel om det, så var det sannsynligvis ikke så nøye.

Anonymous poster hash: bb1b4...103

Nei det er ikke så nøye. Men når funksjonen likevel er der, så er det jo bare gøy! :) har bare blitt slettet av uviktige bekjente typisk ala "søsteren til venninna til naboen".

Anonymous poster hash: 6523c...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Ante ikke at den funksjonen fantes engang. Hvem er det som tar i bruk sånt?? :klo: Folk som liker offerrollen?

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Ikke vær så sure da. :) Når funksjonen først finnes er det jo bare gøy! Har aldri reagert eller stusset på noen som har slettet meg, er bare typisk bekjente av bekjente av extypen som jeg hilste på nyttårsaften 1999. Jeg sletter jo selv nå og da når jeg først kommer over noen. :)

Anonymous poster hash: 6523c...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så sure da. :) Når funksjonen først finnes er det jo bare gøy! Har aldri reagert eller stusset på noen som har slettet meg, er bare typisk bekjente av bekjente av extypen som jeg hilste på nyttårsaften 1999. Jeg sletter jo selv nå og da når jeg først kommer over noen. :)

Anonymous poster hash: 6523c...804

hvordan får man på denne funksjonen da?

Anonymous poster hash: ec479...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg får varsel hver gang noen sletter meg. ;) det gjør alle vennene mine også. Er en funksjon du må slå på. :) Ikke hyggelig å bli slettet på bursdagen, vent til uken etter.

Anonymous poster hash: 6523c...804

Kan du ikke forklare hvordan man kan slå denne funksjonen på da? Det var visst spurt om alt ja..

Slettet på bursdagen sin eller ei, det kan vel ikke ha så mye å si. Det er jo en grunn til at man sletter personen, nemlig at man ikke har noe sosial omgang utenfor facebook (eller i det hele tatt for den sak skyld), så om denne personen blir lei seg da, så synes jeg det er mer merkelig av vedkommende enn utføre slettingen.

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Har et vennepar på facebook som bestilte seg sydentur til seg selv og deres to barn i starte av året. Ukentlig (minst 1 gang i uka) siden da så har begge foreldrene oppdatert statusen sin om at det er så og så lenge til de skal dra, postet oversiktsbilder av stedet, skrevet om at været er så elendig, kaldt, surt og mye regn, så det skal bli så herlig å komme seg til Kreta sammen med "tagge hverandre" og masse :hjerte: :hjerte: elsker deg :hjerte: :hjerte: osv....osv....osv....oooooosv....

Så kom dagen de skulle dra, med tagging og bilder fra både transporten til flyplassen, på flyplassen, fra flyet og selvfølgelig da de landet. De har nå bare vært der i 3 dager, men har alikevell rukket å bombandert facebooken med haugevis av bilder av fargerike drinker, stranda, hotellet, barna som svømmer i bassenget, hotellrommet, diverse utsiktsbilder osv osv osv osv....... Flere bilder og oppdateringer fra dem begge gjennomsnittlig hver eneste våken time :daane:

Endret av Noz
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Har et vennepar på facebook som bestilte seg sydentur til seg selv og deres to barn i starte av året. Ukentlig (minst 1 gang i uka) siden da så har begge foreldrene oppdatert statusen sin om at det er så og så lenge til de skal dra, postet oversiktsbilder av stedet, skrevet om at været er så elendig, kaldt, surt og mye regn, så det skal bli så herlig å komme seg til Kreta sammen med "tagge hverandre" og masse :hjerte: :hjerte: elsker deg :hjerte: :hjerte: osv....osv....osv....oooooosv....

Så kom dagen de skulle dra, med tagging og bilder fra både transporten til flyplassen, på flyplassen, fra flyet og selvfølgelig da de landet. De har nå bare vært der i 3 dager, men har alikevell rukket å bombandert facebooken med haugevis av bilder av fargerike drinker, stranda, hotellet, barna som svømmer i bassenget, hotellrommet, diverse utsiktsbilder osv osv osv osv....... Flere bilder og oppdateringer fra dem begge gjennomsnittlig hver eneste våken time :daane:

Du burde nesten spørre om de har tid til å nyte ferien også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Du burde nesten spørre om de har tid til å nyte ferien også :fnise:

Heheeee :ler: Ja det skal jeg faktisk gjøre!

Jeg synes det er ganske fascinerende at de faktisk gidder å oppdatere og oppdatere

når de så og si aldri får noe respons. Men takk for tipset Tekola :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*navn* ringer Nav: Jeg presenter meg og spør om jeg kan få snakke med ......... ( min saksbehandler) han spør om min fødselsdato ? jeg gir han den og spør om han kan sette meg over .......han holder til på kontoret i Sandefjord tilføyer jeg . javel sier han og Han spør "hva det gjelder."?.. Men i svarte !!!!!!! ( det har vel ikke han noen med, hva jeg vil ta opp med min saksbehandler ) så jeg svarte det "gjelder det forholde vi har på si, eller hva tror du !" .. da ble det stille i andre enden. og han snoket ikke rundt i hva jeg ville mer .. Grrrrr maka`n til frekk duste gubbe.

:murvegg:



Anonymous poster hash: 3e276...098
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Endelig ferdig med husvasken og støvsuging av leigiheiten. Så no luker leigeheiten min grønnsaksåpe Deilig følelse å få gjort det"

Grønnsakssåpe? :skratte: Grønnsåpe maybe? :vetikke:

Endret av Pottepalme
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BoKYDENCMAIFWDN.jpg

Hahahaha! Urmorsomt om det nå er en reell status eller ikke.

Anonymous poster hash: 9eb7a...9db

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg facepalma hardt! Jeg bryr meg ikke om den er sann eller ikke - jeg lo hvert fall kjempegodt! Og det er det viktigste :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, den siste der kan jo ikke være sant? Ingen er vel så dumme :fnise:

Jeg har en mildt sagt spesiell dame på vennelista (kjenner henne fra skolen). Hun er gravid, og la ut på fb-status om at hun skulle føde på X sykehus, for der hadde de best kompetanse på fødsel under LAR (legemiddelassistert rehablitering, altså behandling med f.eks metadon til folk som har vært stoffabhengige). Visste hun ikke var helt A4 altså, men ble litt :overrasket: Rimelig spesielt å legge ut om sånt på FB...



Anonymous poster hash: 517ab...db3
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

"Endelig ferdig med husvasken og støvsuging av leigiheiten. Så no luker leigeheiten min grønnsaksåpe Deilig følelse å få gjort det"

Grønnsakssåpe? :skratte: Grønnsåpe maybe? :vetikke:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Endelig ferdig med husvasken og støvsuging av leigiheiten. Så no luker leigeheiten min grønnsaksåpe Deilig følelse å få gjort det"

Grønnsakssåpe? :skratte: Grønnsåpe maybe? :vetikke:

Kanskje "agurknytt" er et ord avledet fra liknende hendelser? Totalt uinteressant + at man vasker huset med en såpe laget av grønnsaker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden burde bli omdøpt til oversharing og gullkorn fra Facebook. Noen som har sett denne?



Anonymous poster hash: 5727a...799

post-37809-0-52493400-1400852087_thumb.p

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...