Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei på facebook som legger ut slike ekstremt positive statuser hver eneste dag. Det er rett og slett litt patetisk. Hun elsker coaching og de greiene der, men det høres rett og slett ut som svada.

Mvh Yvonne :heiajente:

Å herreJeemini! Er det mulig.... :fnise:

Kjenner jeg blir litt småfurten, for selv har jeg hatt mye hjelp av diverse selvutviklingsbøker og har studert positiv psykologi og motivasjonspsykologi, men sånne som henne gir jo alt innen den gaten et skikkelig dårlig rykte!

Og det er veldig synd, for det finnes veldig mye god og dokumentert kunnskap, og etter min mening et stort uutnyttet potensiale, men den der måten hun deler på der er helt misforstått synes jeg.... tyder på at hun muligens ikke har skjønt så mye som hun selv tror... :plystre::)

(Og etter min mening er det veldig misforståttl å skrive slike ting på fb hver dag, det der er sånt som hun kunne ført i en privat dagbok....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jo noe med det da. Folk blir drittlei statusene hennes og man sitter liksom og humrer for seg selv. Disse statusene kommer forøvrig alltid med noen velvalgte bilder som skal illustrere hva hun føler.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud... "Er du redd???" I 17. mqai-tog med pappa? Sikkert... :filer:

Lyser gæren kjerring lang vei.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Tenkte det samme. Tenk å henge ut både far og barn på denne måten. Er kanskje fordomsfull nå, men det er kanskje ikke så rart hun kun har barnet annenhver helg..?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sånn, da er vennelista rydda opp i… bye bye people"

Ja, altså.. jeg har ikke truffet personen siden.. la meg tenke… Tror det må ha vært 1998 eller 1999.. hvorfor er vi fortsatt venner? Og hvorfor sendte h*n en venneforespørsel til meg for et par uker siden? :klo:

Ser forsåvidt at det er over 700 venner på lista til vedkommende, så hva i alle dager var den drama-slettevenner-greia forno? :klaske:

Herre Gud, jeg trodde det var du som hadde slettet venner grunnet drama og måtte inn å sjekke om jeg var slettet. :rolleyes: Heldigvis har du ikke hatt den opprydningen enda, og takk for det jeg vet jeg har spamma FB med masse mer bilder enn normalt.

Anonymous poster hash: 82774...31f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre Gud, jeg trodde det var du som hadde slettet venner grunnet drama og måtte inn å sjekke om jeg var slettet. :rolleyes: Heldigvis har du ikke hatt den opprydningen enda, og takk for det jeg vet jeg har spamma FB med masse mer bilder enn normalt.

Anonymous poster hash: 82774...31f

:klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en som har lagt inn i en gruppe for en fritidsaktivitet at noen har fått barn i dag. Mor og Far til barnet har ikke annonsert noe. Og de pleier forsåvidt heller ikke å poste noe særlig på face. Synes det er så dårlig gjort. Kan ikke vedkommende vente med gratulasjoner og offentliggjøring til de selv har offentliggjort det?

Jeg kommer hvertfall til å vente med å gratulere til mor selv har lagt ut nyheten sin.



Anonymous poster hash: 95048...3d9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har endt opp med å slette mange folk på selve bursdagene deres. Gjerne innaktive folk jeg knapt kjenner og aldri ser, og har mer eller mindre glemt. Og brått så ser jeg navnet deres på bursdagslista og husker på dem. Så da blir det sletting fremfor gratulasjoner :fnise:

Anonymous poster hash: 42a8a...106

Dette gjør jeg også! Synes det er veldig lurt, jeg :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei må ta kvelden.ska til legen i.morra på kontroll.sjekke medesintrappingen.har bare gått bra med den.litt kvalm i begynnelsen.no får æ enda mindre dose å om en mnd e æ ferdig.har ikke hadt verken.angst eller depresjon.oxo ta celleprøve av understelle og blodprøver.føle mæ ellers i fin form.men.kondisen kunne ha litt bedre.men æ får begynne å gå litt mere og trene.litt.mere kondisjon trening.alt bruk no.å orn sæ med alt.oxo ska æ få slankepiller av lægen som.gir dæ midre matløst og at du får mætthet følelse.kunne ikke gå på sånne når æ brukte medesin
Slankeoperasjon ska æ prøve å unngå.bare å prøve å bevege sæ mere
Så klare man vel d oxo.å gå litt ned i vekt.pga at helsa ska holde sæ bra og føle sæ litt i bedre form.oxo
Men tar d litt etter litt.roma blei.no ikke bygdt på en.dag eller.god natt alle sammen;-)



Anonymous poster hash: 033fb...559
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei må ta kvelden.ska til legen i.morra på kontroll.sjekke medesintrappingen.har bare gått bra med den.litt kvalm i begynnelsen.no får æ enda mindre dose å om en mnd e æ ferdig.har ikke hadt verken.angst eller depresjon.oxo ta celleprøve av understelle og blodprøver.føle mæ ellers i fin form.men.kondisen kunne ha litt bedre.men æ får begynne å gå litt mere og trene.litt.mere kondisjon trening.alt bruk no.å orn sæ med alt.oxo ska æ få slankepiller av lægen som.gir dæ midre matløst og at du får mætthet følelse.kunne ikke gå på sånne når æ brukte medesin

Slankeoperasjon ska æ prøve å unngå.bare å prøve å bevege sæ mere

Så klare man vel d oxo.å gå litt ned i vekt.pga at helsa ska holde sæ bra og føle sæ litt i bedre form.oxo

Men tar d litt etter litt.roma blei.no ikke bygdt på en.dag eller.god natt alle sammen;-)

Anonymous poster hash: 033fb...559

Jeg skjønner ikke dem som bruker facebook som en tømmemaskin for alt småpjattet sitt...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dem som bruker facebook som en tømmemaskin for alt småpjattet sitt...

....og tømmemaskin for ca ALLE punktum i verden.
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjør jeg også! Synes det er veldig lurt, jeg :laugh:

Slette folk på bursdagen deres er kjempelurt ja. Dere er hyggelige. Face er ikke det mest seriøse stedet, men likevel så kan man ha litt respekt for andre. Tenk dere heller litt om med å godkjenne venneforespørsel eller når dere skal legge til noen som venn.

Anonymous poster hash: 2dca4...92b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i går:

Gratulerer med dagen, Norge. Nå er det ett år til neste 17. mai.

Altså vi vet jo hvor lenge det er til neste grunnlovsdag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

En jeg har på fb.

Hun skrev nesten en hel side om at hun hadde reklamert for en regnjakke til sønnen sin. Hvor hun detaljert forklarte hva som var gale med den, "Dressene gikk opp i sømmene", og hun fikk kun tilbydt en tilgodelapp. Dette var IKKE greit tydeligvis, og hun la derfor ut masse paragrafer fra kjøpsloven. "Kjøpet var grunnet en vesentlig mangel". Derfor skulle hun ringe til hovedkontoret for at "rettferdigheten skulle seire".

Greit det, men litt drøyt å legge ut en hel side om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slette folk på bursdagen deres er kjempelurt ja. Dere er hyggelige. Face er ikke det mest seriøse stedet, men likevel så kan man ha litt respekt for andre. Tenk dere heller litt om med å godkjenne venneforespørsel eller når dere skal legge til noen som venn.

Anonymous poster hash: 2dca4...92b

De merker jo ikke det, da! Er jo ikke akkurat sånn at man får et varsel eller noe når noen har slettet deg som venn. Mest sannsynlig merker de det ikke noensinne. :fnise:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slette folk på bursdagen deres er kjempelurt ja. Dere er hyggelige. Face er ikke det mest seriøse stedet, men likevel så kan man ha litt respekt for andre. Tenk dere heller litt om med å godkjenne venneforespørsel eller når dere skal legge til noen som venn.

Anonymous poster hash: 2dca4...92b

Om man får ødelagt bursdagen sin fordi at noen sletter en fra FB da og ikke "har respekt for andre" så har man seriøst problemer i hverdagen...

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

A legger ut om sykdommen sin som stauts. Ingen svarer eller trykker liker. 1 time senere så oppdaterer A om medisinbruken sin...

Så dersom ingen gidder å bry seg om at man er syk så er det å kommentere videre for å se om noen svarer sikkert. Men folk går nok lei når størstedelen av oppdateringer er nettopp om sykdom....



Anonymous poster hash: d30a9...bfd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De merker jo ikke det, da! Er jo ikke akkurat sånn at man får et varsel eller noe når noen har slettet deg som venn. Mest sannsynlig merker de det ikke noensinne. :fnise:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Jeg får varsel hver gang noen sletter meg. ;) det gjør alle vennene mine også. Er en funksjon du må slå på. :) Ikke hyggelig å bli slettet på bursdagen, vent til uken etter.

Anonymous poster hash: 6523c...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får varsel hver gang noen sletter meg. ;) det gjør alle vennene mine også. Er en funksjon du må slå på. :) Ikke hyggelig å bli slettet på bursdagen, vent til uken etter.

Anonymous poster hash: 6523c...804

Sært. Hvorfor i all verden gidder du det? Får du ikke med deg at du har mistet en venn uten å få varsel om det, så var det sannsynligvis ikke så nøye.

Anonymous poster hash: bb1b4...103

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sært. Hvorfor i all verden gidder du det? Får du ikke med deg at du har mistet en venn uten å få varsel om det, så var det sannsynligvis ikke så nøye.

Anonymous poster hash: bb1b4...103

Enig. Ante ikke at den funksjonen fantes engang. Hvem er det som tar i bruk sånt?? :klo: Folk som liker offerrollen?

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...