Lucky? Skrevet 2. mai 2012 #161 Del Skrevet 2. mai 2012 Russ som angriper småbarnsfamilier ja! Kan lure på hva de tenker med noen ganger Blir jo helt ville bare de får på seg den russedressen! Håper snuppa har kommet seg etter hendelsen stakkar Godt det gikk så bra med henne tross alt... værre med stakkars mannen Kjenner jeg er glad jeg bor på landet når jeg hører om slike naboer som dere har Eneste lyden ute nå er fuglekvitter og en noen snekkere som jobber på en hytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 2. mai 2012 #162 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei Kvist! Måtte jo innom og kikke på boka di jeg også, her skal jeg følge med videre Gøy at vi ikke er så langt unna hverandre i graviditeten også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 2. mai 2012 #163 Del Skrevet 2. mai 2012 Fikk du ringt skolene i dag eller? Kjefte litt på dem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. mai 2012 #164 Del Skrevet 2. mai 2012 Huff da, for en oppførsel av russen Håper du har fått sagt i fra til begge skolene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #165 Del Skrevet 4. mai 2012 15 uker! Hurra det går fremover Om fem uker er jeg halvveis, og det er tre uker til UL Har hatt en hektisk uke nå, eller hektiske tre dager er vel mer riktig. Formen er mye bedre etter forkjølelsen, men sliter med tett/rennende nese, kraftig hoste og sår hals og mye hodepine enda. Kombinert med eksamenskjør så blir det tøft. Prøveeksamen i matte på mandag! Og mye prosjektavslutninger som nærmer seg. I dag er mannen på vift i Oslo, på et seminar på dagtid og så skulle ha treffe en kompis etterpå. Han sa han ikke skulle bli sen, men jeg kjenner at det er ikke så viktig alikevel. Tror jeg finner senga mi straks jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. mai 2012 #166 Del Skrevet 4. mai 2012 Håper du får en god natt Jeg skal finne senga straks jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #167 Del Skrevet 6. mai 2012 Det ble en god natt Må si jeg lurer litt på den tickeren min altså, en 14 cm lang pære? Det er stor pære det Jaja, 175 dager igjen, sånn ca, det er vel gresskar eller noe innen den tid :gjeiper: Jeg prøver å være flink og jobbe med matte og statistikk i dag, men herremin så kjedelig det er. Jeg har gjort alle oppgavene jeg hadde bestemt meg for da, og lest igjennom teorihefter, sett på formelarkene (i håp om å forstå noe av dem i morgen), men for statistikkdelen vet jeg ikke om det hjelper. Veldig mange begreper, tegn og formler som står i teorien, som jeg ikke har hørt i forelesninger, og noen av de jeg har hørt, og skrevet ned er annerledes enn de i heftene. Og jeg kan ikke nok til å forstå hvorfor og hvordan de er annerledes. Får bare prøve å huske hvordan vi har gjort det i timene. Veldig lett med pugg i et forståelsesfag ja, men sånn ble det bare nå, har ikke overskudd til mange og lange arbeidstimer med noe så kjedelig. Gravidhjerne lider jeg også av for tida, ting fester seg rett og slett ikke like godt lengre. Jaja, godt det er prøveeksamen og ikke siste sjanse i morgen. Nå skal jeg kose meg med en fantaboks, jeg som aldri drikker brus omtrent. Rart hvor godt det er innimellom. Kanskje høre med mannen om han vil se en film eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mai 2012 #168 Del Skrevet 7. mai 2012 Herlige store pæren Håper prøveeksamen gikk fint i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 7. mai 2012 #169 Del Skrevet 7. mai 2012 Håper prøveeksamen gikk fint, kjekt at dere har en siste sjanse til å sjekke kunnskapsnivået før det virkelig gjelder da Og så flink du er som står på med skolearbeid og eksamner selv om du er gravid! Jeg tror faktisk ikke jeg hadde greid å studere samtidig med graviditeten, og i hvert fall ikke de første 8 ukene, når jeg omtrent sovnet bare jeg satt i ro litt mer enn 10 minutter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. mai 2012 #170 Del Skrevet 8. mai 2012 Håper du har god følelse etter prøveeksamen. Vil tippe jeg også, og sitter med følelse av lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #171 Del Skrevet 9. mai 2012 Tippeliste: Kommende storesøster Pusilus Lucky? Venninne S Aricept Tidligere kollega I (var veldig veldig "sikker") Skal si dere er enige! Noen av gutta i klassen min har startet veddemål da. De setter 100 kr hver på en dato de tror jeg kommer til å føde, max en person pr dato. Den som har riktig får hele potten, og føder jeg en dag ingen har tippet skal potten gå til gave til bitteliten Tror den er oppe i 1200kr nå. Må jo bare le av det da, men litt moro at det gjør litt gøy ut av det at jeg er gravid da. Jeg får jo ikke vært med på så mye sosialt for tida, så godt å føle at jeg er "en av gjengen" alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. mai 2012 #172 Del Skrevet 9. mai 2012 Håper prøveeksamen gikk greit. Søte guttene i klassen da Håper de bommer på tippingen alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #173 Del Skrevet 9. mai 2012 Håper prøveeksamen gikk greit. Søte guttene i klassen da Håper de bommer på tippingen alle sammen Den gikk greit, fikk den tilbake i dag. Jeg fikk en C. Men det fine er at prøveeksamen er laget for å være vanskeligere enn den virkelige eksamen, og den virkelig eksamen er på akkurat samme form som den vi fikk nå. Dvs hvis jeg jobber bare litt bør jeg greit klare en B på eksamen. Og i et så utrolig kjedelig fag som matte og statistikk er jeg vel fornøyd med B. Og ja, de er søte. I dag har jeg svart på spørsmål ang terminberegning og forklart "mysteriene" for to gutter på 20 år, hehe. Kjempesøte er de. Og unge nok til å se litt brydd ut da de oppdaget at spørsmålet: "Hvordan vet du terminen egentlig?" innvolverte skumle ord som mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. mai 2012 #174 Del Skrevet 9. mai 2012 Og ja, de er søte. I dag har jeg svart på spørsmål ang terminberegning og forklart "mysteriene" for to gutter på 20 år, hehe. Kjempesøte er de. Og unge nok til å se litt brydd ut da de oppdaget at spørsmålet: "Hvordan vet du terminen egentlig?" innvolverte skumle ord som mensen Mensen er skummelt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. mai 2012 #175 Del Skrevet 10. mai 2012 Veldig søte de guttene i klassen din da Koselig at de viser interesse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 10. mai 2012 #176 Del Skrevet 10. mai 2012 Hehe, utrolig søte klassekompiser du har, ja Og så deilig at prøveeksamen gikk såpass greit, det kan jo bidra til å roe nervene litt før selve eksamen det også! Jeg vil forresten også være med å tippe, og for å gå litt mot strømmen, så tipper jeg faktisk gutt på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #177 Del Skrevet 10. mai 2012 Synes de sa andre trimester var lettere jeg. I dag glemte jeg laderen til macen så jeg dro hjem ganske tidlig. Leste litt og fant ut at siden jeg har sovnet som en baby etter middag de siste dagene skulle jeg sove litt før jeg hentet snuppa i barnehagen. Satt på vekking på telefonen men våknet rett før den av melding fra mannen om at han hentet i dag. Sovnet igjen og våknet av at de kom hjem. Fikk laget lettvint middag, spist den og da sovnet jeg jammen igjen. Halvannen time nesten før snuppa vekte meg for å lese for henne. Nå er bekkenet og ryggen så vondt at det nesten bare går å ligge, men da sovner jeg jo. Orker ikke stå og pusse tenner engang Hvis trøttheten kommer for fullt tilbake igjen nå blir jeg sprø! Halsbrann har jeg hatt i dag også, godt jeg hadde litt mandler i skapet. Sutreinnlegg i dag. Men jeg er så leeei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 10. mai 2012 #178 Del Skrevet 10. mai 2012 Det blir bedre i andre enden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #179 Del Skrevet 10. mai 2012 Takk vennen. Jeg vet det jo egentlig. Jeg er jo superheldig som får oppleve å ha en baby i magen en gang til, som får gitt jenta mi et søsken og som har en mann som lar meg sove på sofaen hele dagen uten at huset gror ned. Og jeg er heldig som kjenner bitteliten sprelle hver dag nå. Det bare merkes ikke så godt alltid, oppe i alle vondtene. Gleder meg til kaffe med deg snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 10. mai 2012 #180 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg og gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå