Daybreak Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #181 Del Skrevet 11. juni 2012 I dag har eg galoppert på tur att,etter 1,5 år med skrekken etter eit fall For ei kjensle,heilt herleg :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. juni 2012 #182 Del Skrevet 13. juni 2012 Åh, så utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #183 Del Skrevet 13. juni 2012 I dag hadde eg eigentleg tenkt å gå ein tur etter ein lengre dag på skulen med eksamenslesing. Men fann ut det er betre å få vaska hybelen,kjøkkenet,gangen og badet før avreise heim att,så då er det vel berre å starte Greitt å verte ferdig med det i alle fall,så kan eg feire på fredag og pakke ferdig då utan å måtte vaske alt saman No regnar det uansett,så var ikkje sann megafristande å gå ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #184 Del Skrevet 13. juni 2012 Gløymte å nemne at eg må vaske klede og hengje opp i dag også Jaja,skal ikkje keie meg i kveld i alle fall :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. juni 2012 #185 Del Skrevet 15. juni 2012 Vi mangler en kakesmiley (i hvert fall som jeg kan se) så da blir det feriefeiring med og :is: ! Ikke forsvin helt for oss i sommer, da. Værsåsnill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #186 Del Skrevet 15. juni 2012 Vi mangler en kakesmiley (i hvert fall som jeg kan se) så da blir det feriefeiring med og :is: ! Ikke forsvin helt for oss i sommer, da. Værsåsnill? Har kake her då -> :blåse: Har ikkje så mykje val pga dårleg nett-tilgong Stryk eg på eksamen,kjem eg ei periode attande Om ikkje,så kjem eg sterkt attande rundt 20.august Men hyggjeleg å vite eg vert sakna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #187 Del Skrevet 16. juni 2012 No er dagen komen,og det er på tide å sei hadet til KG! Vert pause frå det i sommar,alt for mykje anna som skal gjerast,så ønskjer alle saman ein god sommar Ha ein flott ferie,så talast me når eg gjer mitt comeback Snakkast folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. juni 2012 #188 Del Skrevet 16. juni 2012 Ha en finfin sommer, Daybreak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2012 #189 Del Skrevet 22. juni 2012 Håper du får en riktig fin sommerferie, Day!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. juli 2012 #190 Del Skrevet 2. juli 2012 Håper du har det fint på ferie! (Og at du kommer tilbake etter hvert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. juli 2012 #191 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Blææææææh!!! = fritt oversatt - riktig god ferie Endret 3. juli 2012 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 20. august 2012 Forfatter #192 Del Skrevet 20. august 2012 Jaja,då er eg attande,og klar for mitt siste studieår i denne omgang (hjelp,kvar vert tida av??) Uansett,så skal det vert deilig å sleppe å gå på skule,har jo ikkje gjort noko anna i mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. august 2012 #193 Del Skrevet 20. august 2012 Du er tilbake! Fin sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 20. august 2012 Forfatter #194 Del Skrevet 20. august 2012 Ja,den har vore ganske bra Enn din sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. august 2012 #195 Del Skrevet 20. august 2012 Så bra! Veldig annerledes enn jeg hadde regnet med. Ingen bryllupsreise, mannen jobbet plutselig 100%, flytting og så fikk jeg tilbake viruset på balansenerven. Men har vært en tur sørpå, fått med meg to venninners brylluper og ellers kost meg, så det har vært rimelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 20. august 2012 Forfatter #196 Del Skrevet 20. august 2012 Huff då,keisamt å ikkje få bryllupsreise,og ikkje minst virus på balansenerven. Mamma har hatt det fleire gongar :S Men bra du er nøgd likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. august 2012 #197 Del Skrevet 20. august 2012 Så fint å se dagboken din poppe opp på listen igjen, Day! Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 20. august 2012 Forfatter #198 Del Skrevet 20. august 2012 Så hyggjeleg å høyre,Rumle Og takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. august 2012 #199 Del Skrevet 20. august 2012 Har du vært å hilst på hesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 20. august 2012 Forfatter #200 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Så langt har eg ikkje kome enno,men kjenner eg meg sjølv rett så skal eg opp i dag eller imorgon Og det er hestane Endret 20. august 2012 av Daybreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå