AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #81 Skrevet 26. februar 2012 Tja, har vel bodd mer eller mindre alene fra jeg var 12 år pga en far som reiser mye. Da jeg begynte på VGS og fikk stipend, flyttet jeg inn på en hybel i huset til faren min, også delvis hos en kjæreste. Da jeg var 17 1/2 flyttet jeg inn i leilighet med kjæresten og var offisielt ute av huset. Nå bor jeg i huset igjen i en leilighet som tidligere var opptatt. Forlater redet for godt når jeg gifter meg og skal flytte 100 mil unna, har ikke så mye igjen i denne byen uansett.
tette-nette Skrevet 26. februar 2012 #82 Skrevet 26. februar 2012 Jeg flyttet ut det året jeg fylt 19. Dette fordi jeg begynte å studere og foreldre ville selge huset.
Gjest Purple Haze Skrevet 26. februar 2012 #84 Skrevet 26. februar 2012 Jeg var 18, og flyttet rett fra jenterommet og inn med kjæresten. Han ble senere min mann, og vi fikk to barn. Min eldste flyttet ut da han var 18. Yngstemann flyttet på hybel da han var 16, men bor nå med meg igjen for en periode, nå er han 19 2
Virvel Skrevet 26. februar 2012 #85 Skrevet 26. februar 2012 Jeg var 22, syntes selv jeg var i overkant treg, men jeg studerte i samme by som jeg bodde i, og det virket liksom for dumt å ta opp studielån for å bo kanskje et kvarter unna foreldrene mine. Det siste året må jeg ærlig innrømme at jeg var overmoden for å komme meg ut, men ble boende fordi mamma ønsket det. (Hun syntes visst at jeg gjerne kunne blitt boende hjemme det første året jeg jobbet også, for tenk så mye penger jeg kunne spart!) Nå i ettertid er det selvsagt helt greit å ikke ha studielån på toppen av all annen gjeld.
Gjest Bobler Skrevet 26. februar 2012 #86 Skrevet 26. februar 2012 Jeg var 19, og dritt lei av å bo hjemme Ikke fordi pappa var "dum og teit", men fordi min eldre søster med asberger også bodde der, og det ble for mye for meg. Flyttet rett fra pappa til å få leilighet med kjæresten.
Drømmespill Skrevet 26. februar 2012 #89 Skrevet 26. februar 2012 flytta ut når jeg var 19. Skulle studere og ville klare meg selv. Skal bo hjemme i tre måneder i sommer, men det er bare i påvente av å tjene seg opp penger til å flytte inn i en leilighet med kjæresten
Edie Skrevet 26. februar 2012 #90 Skrevet 26. februar 2012 Planen var å bo hjemme til jeg var ferdig med å studere. Som nevnt over- hvorfor ta opp studielån for å bo på hybel eller kollektiv ti minutter unna mamma og pappa. Men så møtte jeg mannen min i løpet av studietiden og vi flyttet offisielt sammen da jeg var 21 år.
Casall Skrevet 26. februar 2012 #91 Skrevet 26. februar 2012 Var 19, flyttet fordi.. jeg ikke hadde lyst til å bo hjemme mer, og ville bo med kjæresten. Vi flyttet inn i leid leilighet men kjøpte hus bare 4 mnd senere.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #92 Skrevet 26. februar 2012 Jeg var 16 år, da flyttet sammen med kjæresten min hos hans foreldre. Grunnen til at jeg flyttet hjemmefra var fordi mora mi var alkoholiker og jeg var drittlei all fyll og mannfolk.
Pialill Skrevet 26. februar 2012 #93 Skrevet 26. februar 2012 Hadde ett år utenlands for å studere da jeg va 16, tilbake igjen året etter. Flyttet for godt da jeg var 19, fikk meg samboer Fikk meg romvenninne da jeg flyttet derfra igjen. Ikke tenkt å flytte hjem, trives alt for godt med å styre meg selv
MissStiles Skrevet 27. februar 2012 #94 Skrevet 27. februar 2012 Jeg flytta ut når jeg var 21 år. Det året fikk jeg fast jobb og fant ut at det var på tide å flytte ut. Først flytta jeg inn i en leilighet sammen med ei jente men etter 6 måned, valgte jeg heller å kjøpe min egen leilighet. Aldri angret på det valget.
Gjest mari kontrari Skrevet 27. februar 2012 #95 Skrevet 27. februar 2012 Flyttet ut da jeg var 18 år og ti måneder (ca) - dro på folkehøgskole. Bodde hjemme igjen i ca to uker etter folkehøgskolen før jeg fant et sted å bo i byen jeg skulle studere i.
Gjest M Skrevet 27. februar 2012 #96 Skrevet 27. februar 2012 Bodde et år vekke da jeg var 16-17 (skole). Flyttet ut for godt da jeg var 19, ville bo med kjæresten min (bad idea), og var regelrett drit lei foreldrene mine...
Gjest Anonym Skrevet 27. februar 2012 #97 Skrevet 27. februar 2012 Jeg var 18 og gikk siste året på VGS...flytta alene på hybel. Ikke så lurt å begynne å betale husleie mens en enda går på skole i nærheten av barndomshjemmet tenker nok mange, men jeg var drittlei av krangling ... Jeg var heldig og fikk faktisk bostøtte , JA en gladsak rundt det som i dag kalles NAV
Gjest Doh Skrevet 27. februar 2012 #98 Skrevet 27. februar 2012 Da jeg var 22, for jeg fikk meg samboer Hvis ikke hadde jeg nok bodd hjemme litt til for å bo billig under studietida
Gjest Apophis Skrevet 27. februar 2012 #99 Skrevet 27. februar 2012 17 år, flytta inn med kjæresten etter at han spurte om eg ville flytte sammen med han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå