Gå til innhold

Når flytta du ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dro på folkehøgskole som 19-åring, rett etter fhs. flytta jeg på "ordentlig" for å studere.

Endret av Jompa
Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

var 14 ble 15, flyttet sammen med kjæresten i nabobyen :)

Skrevet

Flyttet hjemmefra noen uker før jeg ble nitten, og da flyttet jeg 80 mil unna for å bo med kjæresten min.

Skrevet (endret)

Føler jeg var skikkelig sent ute da jeg leste dette, men jeg var 23 år, flyttet ut og inn til kjæresten min.

Og til dere som mener man MÅ bo alene før med en kjæreste, så MÅ ikke jeg det, jeg hater å være alene når jeg skal sove, er husredd så å bo alene hadde jeg nok ikke likt særlig godt.. :sjenert: Jada, 25 år og husredd :fnise:

Skrivefeil.

Endret av Tropic
Skrevet

Jeg flyttet ut da jeg var 21 år (fylte 22 samme året) fordi jeg flyttet sammen med mannen min.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

17, flyttet sammen med kjæreste. Mest en utvei ut hjemmefra, egentlig.

• Liker 1
Skrevet

19 år. Var ferdig med VGS og skulle begynne å studere i en annen by.

Skrevet (endret)

Var 20 nesten 21, da jeg var 22 dro jeg til USA et år, da jeg kom hjem var det inn til mamma og pappa igjen siden jeg ikke hadde noe leilighet. Såg etter leilighet da jeg ble sammen med mannen, etter en liten stund flyttet jeg sammen med han istedet for å lete videre.

Endret av Pebbles
Skrevet

Var 17 år og flyttet på folkehøgskole. Der møtte jeg samboeren min, og vi flyttet sammen til en annen by etter folkehøgskoleåret:) Kjøpte hus sammen rett før jeg fylte 22:)

Skrevet

Da jeg var ferdig på vgs flyttet jeg ut og til annen by grunnet videre studier.

Gjest NozMonster
Skrevet

18 år, for å bo med 2 venninner, fordi jeg var møkklei av å bo i en blokkleilighet med mamma... trengte litt mer privatliv for å si det mildt :lur::skya:

Skrevet

Kjøpte og flyttet til egen leilighet da jeg var 20.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg var 15. Hadde ingen spesiel grunn til å flytte, men jeg skulle begynne på vgs og var lei av å bo hjemme. Jeg er antisosial og kommer fra en stor familie, det var slitsomt.

Skrevet

Flyttet ut rett før jeg fylte 19, et par dager etter at jeg var ferdig på VGS. Flyttet fordi jeg virkelig trengte å stå på egne ben.

Gjest frøken am
Skrevet

Var 19 og flyttet med gubben. Tid for å jobbe og bli ferdig med vgs :)

Skrevet

Var 18 år da jeg flyttet hjemmefra for å gå på høgskole i en annen by som lå ca 20 mil unna foreldrene mine.

Skrevet

jeg flytta når jeg var 17, på folkehøgskole. bare for å komme vekk hjemmefra. hadde jeg ikke dratt da, hadde jeg nok drept noen.

Skrevet

Var 19/20 da jeg flyttet ut. For å studere. Men jaggu har jeg ikke flyttet hjem igjen nå, i en alder av 25år. Men får håpe det bare blir midlertidig! Godt er det allikevel å ha gode, snille foreldre som støtter og tar i mot meg når jeg sliter. :)

Skrevet

Var 17, flyttet for å gå skole. Flyttet et sted mellom 4 og 5 mil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...