Gå til innhold

Når flytta du ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flyttet i en alder av 21 år.

Gikk på skole og jobbet i nærheten av barndomshjemmet til da, så det var vel det mest fornuftige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 år, flytta fordi jeg skulle være lærling i en anna by.

Skrevet

flytta først ut sammen med en venninne da jeg var 18.

men så flytta hun inn sammen med kjærsten sin etter ett år, uten råd til å bo alene flyttet jeg hjem igjen:P

Så flyttet jeg i kollektiv da jeg var 20 for ville bo nærmere lærlingplassen min, da lærlingtida var slutt og jeg skulle begynne på skolen igjen måtte jeg flytte hjem igjen siden jeg ikke hadde inntekt lenger.

flyttet ut igjen nå i vinter og er nok siste gangen:)er 21.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hvor gammel var du når du flytta ut, og hva var grunnen?

Jeg var 17år. Flytta 20. August 2010.

Grunnen er vel at mamma og jeg krangla hver dag, og hadde kranglet hver dag i nesten to år. Jeg blogget på den tiden og fikk så heftig kjeft av ALLE i familien fordi jeg skrev om hvordan jeg hadde det (Fikk ikke noe hjelp på den tiden så det var den eneste måten å "få det ut" på) - bortsett fra mor og far + onkel og tante på farsiden. Gikk så langt at jeg var på vei til å si farvell, men fikk hjelp av psykolog på slutten og fikk flytta.

Nå har jeg det supert! Trives alene i min lille overprisa hybel på hele 18 Kvadrat. :fnise::)

Skrevet

16. For å flytte inn til en kar som var vesentlig eldre enn meg og hadde to små barn fra før. Etter nesten 2 år som madrass, hushjelp og barnevakt, flyttet jeg ut igjen - men ikke hjem.

Skrevet

Når jeg var 23. Bor i Oslo, og det samme gjør foreldrene mine, så i starten var det veldig fint å bo hos dem når jeg likevel bare tok banen til Blindern. Jeg var den første av vennene som flytta hjemmefra.

Men ble jo litt lei til slutt, hehe!

Skrevet

19 år, på grunn av studier i en annen by. Men hadde nok flyttet ut uansett. Jeg var klar for å komme meg ut, og stå på egne ben.

Skrevet

19, flyttet 3 km, til sentrum av byen. Fordi jeg var lei av å bo hjemme.

Skrevet

Hvis folkehøyskole teller, så teller vel militærtjeneste. I mitt tilfelle befalskole da jeg var 19. Flyttet hjem da jeg studerte og kjøpte min første leilighet da jeg var 22.

Skrevet

16, strengt talt et par år på overtid.

• Liker 1
Skrevet

14, for å gå på skole.

Nå er jeg 26 og bor hjemme i en periode.

Gangen fra livsfase til livsfase er ikke så lineære som jeg engang trodde :)

Gjest just words
Skrevet (endret)

Da jeg flyttet for meg selv var jeg 17. Var rimelig lei landsbygda, krangling med søstera og av å pendle 4 timer hver dag til skole..

Endret av just words
Skrevet

Var 19 år. flytta fra Trondheim til Oslo :-)

Skrevet

Flyttet hjemmefra etter VGS for å gå på folkehøgskole, så det var vel sommeren jeg fylte 19 at jeg forlot redet. Etter folkehøgskolen flyttet jeg til en studentbolig i Oslo for å studere. Etter å ha fullført en bachelor, så bodde jeg i personalbolig et år mens jeg jobbet, og etter det hadde jeg endelig råd til å kjøpe min første lille leilighet :rodmer:

Skrevet

Er selv 20 år og merker det er på tide å forlate reiret. Blir mest sannsynlig til høsten pga. studier i en annen by!

Hvor gammel var du når du flytta ut, og hva var grunnen? :)

jeg var 24 år når jeg flyttet ut,og da flyttet jeg fordi jeg ble mamma til en liten herlig gutt :)

Bodde hjemme så lenge siden jeg hadde en så dårlig betalt jobb at jeg ikke hadde hatt råd til å bo alene.

Skrevet

Jeg var 19 år gammel :) Da flyttet jeg sammen med kjæresten min. Nå er vi blitt foreldre til ei lita jente! :babyjente::rodmer:

Skrevet

jeg var 24 år når jeg flyttet ut,og da flyttet jeg fordi jeg ble mamma til en liten herlig gutt :)

Bodde hjemme så lenge siden jeg hadde en så dårlig betalt jobb at jeg ikke hadde hatt råd til å bo alene.

Ikke råd til å bo alene, men råd til å få barn?

Skrevet

Flyttet da jeg var 18 år. Skulle studere. Måtte ikke flytte dit for å studere da jeg kunne reise hjemmefra på 1,5 timer, men så bodde kjæresten min der så da var det naturlig.

Skrevet

Føler jeg var skikkelig sent ute da jeg leste dette, men jeg var 23 år, flyttet ut og inn til kjæresten min.

Og til dere som mener man MÅ bo alene før med en kjæreste, så MÅ ikke jeg det, jeg hater å være alene når jeg skal sove, er husredd så å bo alene hadde jeg nok ikke likt særlig godt.. :sjenert: Jada, 25 år og husredd :fnise:

Skrivefeil.

Du er nok ikkje den einaste som er husredd, eg er 23 og meget husredd :snurt:

Eg var 18 og eit halvt når eg flytta frå far og mor, flytta inn til kjæresten i kjellaren til svigers :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...