Gå til innhold

Når flytta du ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var 16 år. Flytta ut fordi jeg begynte på skole et stykke hjemmefra, men følte også at det var på tide å flytte å ut, så det var ikke kun på grunn av skole.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytta ut når jeg var 18 år fordi jeg skulle gå på skole :)

Skrevet

Da jeg var 17 år.

Jeg jobbet ved siden av skolegang, og leide et lite krypinn i hjembyen min. Trengte rett og slett å komme meg ut av redet, slik helt sikkert mange tenåringer føler for. Gikk fint det! :)

Gjest Chickpea
Skrevet

Når jeg var 14 år, da bodde jeg på internat ganske langt unna hjemmet mitt, så jeg var kun hjemme når det var (lengre) ferie. Året etter begynte jeg på videregående og bodde fremdeles på internat, men det var ikke så langt unna, så da dro jeg hjem i helgene. Men det var litt mer slik at jeg var "på besøk", vi hadde flyttet året før og jeg hadde ikke lenger et eget rom hos mamma.

Gjest kittycat
Skrevet

Flyttet i fosterhjem då eg var 15, er 16 no. Måtte det for min egen del og føler btw at alle forbinder fosterkids med drugsforeldre, men det var ikkje min case og ikkje lett å fortelle andre som du har gått på skole med lenge at plutselig bor du i fosterhjem. Folk tror bare du bor i et normalt hjem... (Pyskologen min sa nå at hun syns det var utrolig tøft av meg å velge å flytte ut. Det trengte eg å høre, føler meg mer moden selv om eg ikkje akkurat lager middag sjølv.) Først ville eg bare flytte ut, komme til helvete vekk hjememfra, men trenger voksne rundt meg og syns synd på de som går på skole sånn at de bor alene og er 16 år. Hadde vertfall ikkje klart det sjølv. Kommer nok til å flytte ut når eg er 18. Og eg savner mine stakkars foreldre<3

• Liker 1
Skrevet

Jeg flyttet når jeg var 19, da ble jeg samboer med kjæresten min.

Jeg har aldri bodd alene og det er egentlig litt trist, skulle ønske jeg hadde flyttet for meg selv først. Tror jeg hadde trengt det. Men den tid er forbi nå.

Skrevet

Ble 19 samme helga som jeg flyttet sammen med kjæresten. Hadde et godt forhold med de hjemme, så hadde jeg ikke flyttet med kjæresten hadde jeg nok bodd hjemme til jeg var ferdig med studiene.

Kjøpte hus sammen rett etter vi fylte 22.

Skrevet

19 år, sommeren etter VGS. Flyttet for å studere.

Gjest Lotusblomsen
Skrevet

Jeg flyttet ut når jeg var 15 år siden jeg ikke klarte å bo med min mor lengre etter hun hadde vært deprimert i mange år.

Skrevet

18 år, da flyttet jeg sammen med kjæresten og det var samme tid da lillesøsteren min hadde en fæl periode så var ikke noe som holdt meg tilbake.

Gjest finurlig
Skrevet

Flyttet ut da jeg var 16, men var jo hjemme hver helg frem til jeg ble 18.

Flyttet på tvers av landet da jeg var 19.

Skrevet

Flyttet til en større by rett etter vgs for å studere :)

Skrevet

Jeg var 19 og flyttet sammen med mannen min.

Det var nok ett par år på overtid, for forholdet mellom en tenåring og en mor som deler soverom er ikke spesielt bra.

Skrevet

Når jeg var 15 flytta jeg for å gå på skole 1,5 time hjemmefra. Flytta sammen med en venninne. :)

Skrevet

Når jeg var 18 for å studere i en annen by.

Skrevet

var 18 1/2 -flytta fordi jeg ikke orket mer.

Skrevet

15, jeg hadde egentlig planer om å bo hjemme og gå på skole innen rekkevidde, men så ble jeg utsatt for seksuelle overgrep av en mann rundt der jeg bodde + moren min drev med psykisk og fysisk mishandling. Så jeg måtte nesten bare komme meg unna, for å ha den psykiske helsen i behold.

Skrevet

Jeg flyttet fra hjemme da jeg var 16 for å starte på folkehøgskole. Planen var å bo der i ett år før jeg evt. flyttet hjem igjen for å studere i hjembygda. Men to dager før jeg flyttet inn på internatet ble jeg sammen med min nåværende kjæreste og da skoleåret var over flyttet jeg og han sammen på hybel i hjembygda vår :)

Skrevet

Flytta ut når jeg var 18, fordi jeg var gravid :)

Flytta inn i leilighet. Vi leier den fortsatt, men holder på å bygge hus.

Skrevet

Når jeg var 19 ca. for å bo sammen med kjæresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...