Gå til innhold

Hinatas hverdagspjatt


Hinata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var første eksamen unnagjort :hoppe: Det verste er forhåpentligvis over nå, og det gikk bedre enn fryktet.

Sitter på hybelen min nå og venter på at noen skal komme og hente sofaen min som jeg har gitt bort på finn.no. Gadd ikke satse på at jeg fikk penger for den, og når det er gratis med annonse når man skal gi bort ting var vel det greit. Begynner å bli skikkelig preget av flytting på hybelen min nå. Senga er borte fra før, så nå er det god plass til å fylle på med banankasser.

Vi har fremdeles ikke fått svar fra huseier om det er mulig å flytte inn litt tidligere, hvis det ikke er mulig må vi finne et sted som vi kan sette pappeskene mine over natta. Hvorfor har jeg så mye stæsj? :klø: Skikkelig upraktisk når man skal flytte :fnise:

Nå venter kvelden fri før jeg begynner på neste fag på planen, eksamen på onsdag... Fiiiint vær i dag også, kanskje det blir en liten gåtur etter middag :sol: :sol: (og det er ikke verst til å være Trondheim, Norges anonyme regnhovedstad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Vel overstått med første examen! Ikke lenge igjen til du er ferdig nå, trøst deg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare halvannen uke igjen :hoppe: Har en eksamen i dag kl 15. Lesefaget som er ganske vanskelig å vite hva man skal lese på. Så på eksamensoppgaven som ble gitt i fjor, og jeg kunne sikkert svart på hvert spørsmål med 2 setninger, og det var 6 spørsmål til sammen. :ler: Sånn er det når man er vant til fag som innebærer matematikk ;) Får se om jeg får dratt frem min indre svada-forfatter under eksamen :ler:

I går var det faktisk tid for første grilling her :nigo: Var kjempedeilig å rigge seg til med puter og cider utenfor blokka. Fikk faktisk litt farge også :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere på NTNU har så masse rare eksamenstider altså, eksamen på ettermiddager og lørdager. :fnise: Jeg har gått både på UiO og UiB, og der var alle eksamener hverdager 09.00. Du leser vel ikke her før eksamen nå, men lykke til i alle fall! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk ;) Har jo en halv B i faget fra før, så hvis jeg står så er jeg garantert en C ;)

Jeg leser her inne jo, har gitt opp å lese mer svada :fnise: Eksamenstidene er litt rare ja, men er jo bedre at man har eksamen på ettermiddag og lørdag enn laaangt inn i juni :) Mange som skal ha eksamen, så de må vel fordele det litt for å få tid til alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Jeg foretrekker litt senere eksamner jeg. Klokka 9 er jeg jo knapt nok våken :laugh:

Lykke til på eksamen :klemmer:

Man skal forresten ikke lese på pensum samme dag som eksamen :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: :sol: :sol:

Så sykt deilig med sol altså :nigo: Har vært en time ute i sola, og kom nettopp inn for å forhåpentligvis slippe å bli hummer. Jeg skulle vel egentlig ha lest litt til eksamen i dag, men det frister ikke akkurat :sjenert: M har reist på jobb for å rette, så hybelen er min i noen timer. M har bursdag i morgen, så da må jeg jo nesten bake en kake i dag, kanskje det er prokrastineringen min i dag :sjenert:

Om en uke har jeg sommerferie :bolledeig: Gleder meg til å komme sørover til familien, har jo ikke vært hjemme siden jul, og da var det bare for noen få dager.

Ha en strålende søndag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen timer før jeg har 2 ukers ferie før sommerjobb :hoppe: Tror eksamen skal gå greit, kalkulasjonene skal gå, men er litt mer usikker på teorien.. Får se i morgen ;)

Det er mye å glede seg til fremover, på mandag bærer det sørover til mor og far, og om 4 uker overtar M og jeg leiligheten vi skal bo i det neste året. Skal bli så syykt digg med mer boltreplass enn vi har nå, er vel omtrent 3 ganger så stort areal ;):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED VEL OVERSTÅTTE EKSAMENER!! Nyyyyt de to ukene før du begynner på sommerjobben! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var ferdig med eksamen 1. juni. Akkurat nå er jeg hjemme hos mor og far og slapper av. Skikkelig deilig å slippe å tenke på eksamen altså.

M var her i helga også, fikk vist han litt rundt i området her, og det virker som om han syns det er greit å skulle flytte hit :lur::fnise:

På torsdag drar jeg oppover til Trondheim igjen, begynner på sommerjobb på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Elissima

Hei, håper du har en fin sommer :) Fikk du bestått examen? Skikkelig skitvær her i Oslo for tiden, lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle eksamener er bestått. C på alle faktisk :fnise: Skal ikke si at jeg ikke jobber jevnt med fagene ihvertfall ;)

Har vært mye som har skjedd siden sist, har ikke hatt tid eller overskudd til å titte så mye innom her. Har begynt i sommerjobb (og jeg er allerede over halvveis i den :hakeslepp:). Arbeidsoppgavene er mye mer givende enn jobben jeg hadde i fjor, og vi står ganske fritt til å gjøre ting utendørs hvis det er fint vær. Jobber sammen med 2 i klassen, i tillegg til 2 andre som jeg ikke kjente fra før. Har mye moro på jobb, og bruker litt tid på intern-chatten *kremt* :ler:

Siden sist har jeg og M endelig flyttet inn i leiligheten, deilig å vinke farvel til hybellivet, forhåpentligvis blir det aldri hybel eller kollektiv igjen ;) Kjempefornøyd med leiligheten også, deilig å ha en hageflekk utenfor som vi kan bruke så mye vi vil, i tillegg til koselige huseiere :)

I dag dro M oppover til hytta til familien, så jeg må være alene frem til torsdag neste uke. Skal oppover dit jeg også da, for en lang langhelg ;) Fleksitid er luksus altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...