Gå til innhold

Hinatas hverdagspjatt


Hinata

Anbefalte innlegg

Har eksamen i diverse fag om XXX

Edit: Sensitiv info tatt bort

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksamenslesing går treigt altså. :sukk:

I morgen er det duket for underskriving på kontrakt for leilighet, så da blir det spennende å se hvilken dato vi får fra. Var jo oppgitt 1.juli, men håper å få noen dager før siden jeg må ut av hybelen min 30. juni.

Fått beskjed om at jeg skal begynne i sommerjobben 18. juni, så da blir det tid til et par uker hjemme hos mor og far før det ;) Blir deilig å komme seg ned på østlandet for en liten periode ;):sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Pappa er innlagt på sykehus :tristbla: Han fikk en infeksjon i blodet etter en biopsi, og ligger inne for antibiotikabehandling. Det går jo mest sannsynlig bra, men jeg er jo litt spent på biopsiresultatet. Pappa er visst ikke så udødelig som jeg har trodd :trist:

Får prøve å se hvor mye jeg klarer å få unna på lesing i dag, regner med at konsentrasjonen er litt fraværende :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk :)

Har fått snakket med pappa på telefon i dag, ser ut til at han blir utskrevet i morgen. Biopsien får han svar på i slutten av mai, sa da får vi krysse fingrene for at det ikke er kreft..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært deilig med helg, men kjenner på kroppen at jeg burde hatt mer pusterom. Har helt siden jeg gikk på ungdomsskolen hatt rare symptomer når jeg har vært stressa, og de symptomene gjør igjen at jeg blir enda mer stressa :rolleyes: Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre for å koble av heller.

Hadde tenkt til å komme igjennom oppgaveforslag til prosjektoppgave og masteroppgave i løpet av helga. Kanskje jeg skal prøve å rote frem blekka snart. :sjenert: Burde vel benytte tiden nå som M er på jobb, stakkaren forventet å være der til ni-tida i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: Happy birthday to me :bursdag:

Da var jeg plutselig så gammel at jeg offisielt er i andre halvdel av 20-åra :daane: Huff så tiden går altså ;)

M vekket meg med bursdagskyss og gave til morgenen i dag. Fikk et fiiiint gullsmykke :rodmer: Kjæresten min er flink med gaver altså ;)

Dagen i dag skal tilbringes hjemme (borte fra lesesal), blir nok ikke så mye lesing, kanskje jeg klarer å komme litt lengre på valg av prosjektoppgave.

Skal ihvertfall bake sjokoladefondant i kveld :sikle: Blir yummy!

Ha en fin dag :goodbye: (fra 25-åringen :fnise:)

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :bolledeig:

25 er da ingen alder! (Sa 27,5-åringen og tenkte tilbake til den gangen hun var så ung...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Sier som Juliane, 25 er ingen alder. (er nemlig også 27,5 og har et hav av livsvisdom mer :gjeiper:)

Gratulerer med dagen :klemmer::bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: De gamle er eldst :ler:

Har ikke akkurat vært så veldig mye avslapping her i dag. Har satt på 3 vasker med klær, håndvasket bunadskjorta + skjorte til M og pusset bunadssølvet. Prøvd på bunaden også (bare vesten) og tror egentlig jeg må be mamma om å sy litt bedre plass til puppene mine :fnise: På 17.mai får jeg ta på meg bh-en med minst innlegg og krysse fingrene for at knappene ikke spretter ut :ler: Har hatt på meg bunaden en gang når jeg har veid mer, så satser på at det går bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om en time skal jeg snakke med veilederen om prosjektoppgave :sjenert: Aner ikke hva jeg skal spørre om, annet enn hva oppgaven går ut på.. Må jo velge (og ha det godkjent fra veileder før 1. juni), så hadde vært greit å få det unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Gratulerer med dagen som var! 25 er ingen alder. Jeg er hele 6 år eldre enn deg hehe.

Sliter du med oppgave? Når er examen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første eksamen er mandag om en uke. Den jeg føler jeg må lese mest på også. Oppgaven jeg snakker om er prosjektoppgave på 7,5 stp som jeg skal ha til høsten. Jeg må finne tema innen 1. juni.

I dag har vært en ganske begivenhetsrik dag. Begynte med time hos øre-nese-hals kl 8.00. Legen så kjapt inn i nesa mi og sa "Her må det nok utføres en operasjon" :daane: Skal visstnok fjerne noen nesemuslinger(:klo:) fordi jeg er plaget med forkjølelsessympotomer (les: snørr) året rundt. Får google litt og se om det er noen som har noen erfaringer med det. Har egentlig ikke så lyst til å gå så drastisk til verks, men alternativ med kortison er prøvd ut og det førte bare til nysing, kløing og neseblod.

Ei god venninne har kommet ut av skapet i dag også. Har jo egentlig tenkt tanken før, så var ikke så veldig overraskende da ;) Men ble litt klein stemning, hva responderer man til noe sånt liksom.. "gratulerer!", "Det var jo ikke noen overraskelse", "Så hyggelig" :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må bare le litt av M i dag :fnise: Jeg våknet av at han stod opp kl 6 for å spille Diablo III som ble lansert i natt, der satt han frem til 7.30 og han måtte hive i seg noe mat og komme seg på jobb. At det går an å være så opphengt i et dataspill :fnise: Jeg er godt forberedt da, har vel blitt advart mot denne lanseringen siden oktober ;)

Sa til M at jeg kunne være gressenke hvis jeg fikk en sjokolade i timen da, har gitt litt opp "prosjekt-slanke-puppene-inn-i-bunaden" :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Pupper skal sprenge bunader :opplyser: well known fact :laugh:

Og jeg skjønner han så godt, jeg husker way back when diablo 2 kom ut. For ett spill :rodme:

Kanskje jeg må gå til innkjøp av diablo 3 her nå :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg får la han spille til han blir lei, så får jeg kjæresten min tilbake :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...