Gå til innhold

Hinatas hverdagspjatt


Hinata

Anbefalte innlegg

Å, kan jeg sende A på besøk til deg for å se på akvariumet sånn med jevne mellomrom, sånn at jeg slipper å ha et hjemme? :lur:

Gratulerer med 6 mnd, tiden flyr jammenmeg fort ja! Jeg syns den fasen dere er i nå er den aller aller beste, der man fremdeles er superforelska, men samtidig begynner å bli skikkelig trygge på hverandre. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Det kan du vel sikkert, når jeg blir rik/ferdigstudert og flytter sørover ;) Drømmer om et diiiigert akvarium som står midt i stua :fnise: Du må holde A unna akvaforum.no, farlig sted for sånne som oss :ler:

Og hurra for første side :hoppe: Måtte mange flere sider med skriblerier komme ;)

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite gamle fuckbuddy var i svømmehallen i går også :sukk: Også hadde han okkupert det lille varmebassenget som vi pleier å slappe av i mellom øktene, så da ble det ikke like bra pauser som vanligvis :gjeiper:

Håper så inderlig at dette ikke blir en vane, jeg vil ha tirsdagssvømming sammen med kjæresten uten klein eks-pulebuddy i nærheten :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Hehe fuckbuddy in da house? Kjipt det da. Har dere en god tone eller er det bare kleint?

Svømming er deilig, men jeg er dårlig på det her i Norge assa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til nå har jeg gjemt meg unna, så vet ikke om han har sett meg enda :sjenert: Hvis han fortsetter å komme krysser vel våre svømmeruter hverandre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er venninna mi på vei :hoppe: Gleder meg til hun kommer, altfor lenge siden vi har pratet piss nå ;)

Får si god helg til dere som titter innom, jeg tror ikke jeg kommer til å være her så mye i hela :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var besøket dratt *snufs* Er så synd at vi ikke får sett hverandre oftere enn vi gjør, men når vi først treffes er det veldig hyggelig. Hun og M fikk en god tone, og det betyr veldig mye. M er jo veldig flink til å tilpasse seg til de han snakker med da :rodmer:

M og jeg var ute og spiste i går for å feire 6 mnd, er så glad for at jeg fant en så fin kjæreste på nettet altså :rodmer:

Fikk vite her om dagen at huseierne i kollektivet har sagt oss opp, så da må vi være ute innen 1. juni. Jeg hadde jo allerede tenkt å flytte i løpet av sommeren, men nå ble det plutselig litt tidligere og litt mer reellt. Hun som har ansvaret for kollektivet skulle prøve å få det til så vi kan drøye utflytting litt. Det er jo midt oppi eksamensperioden, og det er ikke akkurat så veldig populært blant studenter... Vi får se hva som skjer, imens driver vi og ser etter leiligheter fra 1. juni, ingen bra som er lagt ut enda, men det kommer vel etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite aktiv jeg er her for tiden da :sjenert:

Akkurat satt meg til rette på lesesalen, får prøve å bli ferdig med første oppgaven på det store prosjektet som skal leveres etter påske. Føler dette semesteret mangler tid, mange store oppgaver som tar tid, og når hele onsdagen går bort til å snakke om hvordan man jobber i gruppe og sine følelser om de andre i gruppa, så blir det mye å gjøre på de andre dagene.

Har vært så utslitt de siste ukene at svømminga har blitt nedprioritert. Det tar jo stort sett en hel kveld med bussing frem og tilbake, og det er ikke akkurat det man har lyst til etter en lang dag på skolen. Hva jeg skulle gitt for å ha bil på tirsdag og torsdag ettermiddag..

M var ute med gjengen sin på fredag for middag og kino. Jeg holdt meg hjemme, følte jeg trengte alenetid og bare gjøre det jeg har lyst til. Så da ble det TV2 for alle penga, med en pose smågodt liggende under dyna.. Syykt digg :veslejenta:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ting skjer med tanke på sommerjobb altså :lur: Fikk mail i går om at de gjerne ville ha oversikt over hvilke fag jeg har hatt, og hva jeg kunne tenke meg å jobbe med. Er uheldigvis ikke der jeg har sett for meg å jobbe, men det er forsåvidt greit (og sikkert bedre betalt). Jeg kunne tenke meg å jobbe statlig, og ikke privat som dette er. Kanskje jeg burde ta en telefon til det andre firmaet for å høre hvordan det går med søknaden min der, de har jo tross alt en representant som er tilknyttet skolen.

Lader opp til forelesning nå. Ble en sen kveld i går, var hos ei venninne, og måtte gå hjem i styrtregnet etterpå. Da var det godt å komme hjem til ferdig oppvarmet dyne altså :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny søndag som blir tilbragt til dels på lesesalen. Blir nok ikke mye som blir gjort i dag, vondt i hodet pluss dårlig solskjerming på lesesalen er ingen god kombinasjon.

Syns ukene går så fort nå altså, er jo bare 2 uker til påske :daane:

Har kommet greit igang med prosjektet som skal leveres rett etter påske, og neste uke er det noen forelesninger som utgår, så da blir det litt mer tid til individuell jobbing.

På fredag var jeg på retro-bursdags-fest hos ei venninne, var veldig morsomt ;) I går var det håndballkamp som stod for tur, var og så på Byåsen-Larvik. Grei kamp, men er egentlig litt rart å se på kamp der man ikke bryr seg om hvem som vinner.

Har heldigvis fått beskjed fra huseierne i kollektivet mitt at vi kan få lov til å bo der en måned til, så vi slipper å flytte ut midt i eksamensperioden. Kjempedeilig at det ble flyttet altså, så slipper man å stresse sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Så deilig at dere får bli en måned ekstra. Stress å flytte midt i eksamensperioden.

Ha en god søndag, ikke stress for mye på en søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær bekymret for det :fnise: Sitter her med tekoppen, sjokoladekake som ble bakt i går og oppdaterer meg på diverse fora :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wolfmoon

Det er en viktig del av livet på en søndag :opplyser:

(Jeg gjør nemlig det samme, og liker at andre er i samme båt :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny søndag på lesesalen. Denne uka har gått i ett føles det ut som, på tirsdag begynte ladekabelen til pc'en å lage veeeldig rare knitrelyder, så da turte jeg ikke å ha den i noe mer. Brukte tiden som var igjen på batteriet på å laste over alt på den eksterne harddisken, og så var det å finne seg en ny pc da. Bestilte pc på onsdag, og på fredag kunne jeg dra og hente den :hoppe:

Så nå sitter jeg her med den nye pc'en, prøver å vende meg til tastaturet, forrige pc hadde jeg jo hatt i 4-5 år, så da blir det uvant med noe nytt. Superfornøyd med den da, og når geeke-kjæresten er misunnelig, så vet man at man har gjort et bra kjøp :fnise: *fortrenge de 8000 som jeg brukte på den* :sjenert:

På fredag fikk jeg også vite at jeg fikk sommerjobb her i Trondheim i sommer, har ikke fått det offisielt enda (skal komme brev i posten), men han som har ansvar for det hadde meg på lista si over de som skulle få tilbud. Får håpe det kommer i posten snart, hvis ikke må jeg vel bare sende mail til dem.

Nå skal jeg prøve å få unna litt skolearbeid før jeg skal på ekskursjon i morgen. Mister jo to jobbedager pga den, så lurt å få unna litt..

Ha en fortsatt fin søndag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :)

Ble denne samsungen, litt skeptisk til Samsung til å begynne med, men er ganske fornøyd nå. Er helt sykt stillegående, og tastaturet er veldig behagelig. Eneste minuset som jeg har oppdaget så langt er at det ikke er cd-slot, som det kan være jeg får bruk for ved noen installasjoner, og så savner jeg også mulighet for å ha midtre museknapp når man trykker både høyre og venstre museknapp samtidig på touch-paden (men dette kan jeg kanskje finne ut av etterhvert)

Edit: Ble den versjonen med SSD-disk, så den er kjappere og mer stillegående enn den de har testet på dinside ;)

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...