Gjest Wolfmoon Skrevet 25. mars 2012 #41 Del Skrevet 25. mars 2012 *sikle* Jeg ble fort vandt til ikke å ha cd på min gamle mini-pc altså, de fleste ting man finner kan man finne på nett eller lage iso-bilde av hvis man trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 25. mars 2012 #42 Del Skrevet 25. mars 2012 Grattis med ny pc! Sånt er stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #43 Del Skrevet 30. mars 2012 Da er det om ikke lenge klart for å rette snuta sørover (og etterhvert litt nordover igjen) for påskeferie. Blir vel en 3 timer med skolearbeid i dag før jeg må dra for å rekke toget. M og jeg skal først på hytta til min familie, for så å dra nordover til hytta til familien hans. Jeg krysser fingrene for pent vær i påsken, så jeg får tilbake fregnene på nesa Ønsker dere alle en fortreffelig påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. mars 2012 #44 Del Skrevet 30. mars 2012 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. mars 2012 #45 Del Skrevet 30. mars 2012 God påske! Kos dere på hyttetur(er)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 10. april 2012 Forfatter #46 Del Skrevet 10. april 2012 Da var hverdagen her igjen. Har hatt det fint på hyttetur. Vært litt uheldig med været, men det kan man ikke akkurat gjøre noe med. Oppi nord snødde det alle dager unntatt i går, og østafjells var det mye vind og skyer. Møtte svigers for første gang, og det gikk nå fint I morgen er det duket for visning på en leilighet. Den ligger egentlig altfor usentralt, men prisen er levelig. Vi får titte litt, og se om det er verdt det. Burde nok hatt bil dersom vi skal bo der, men bussen til jobben til M går rett forbi, mens jeg må gå et lite stykke for å komme meg til bussen til skolen. Ligger rett ved marka da, deilig å slippe asfaltjungelen Vi håper egentlig å få svar fra et utleiefirma som vi står på venteliste på, rimelige (og store) leiligheter som ligger bra til for oss begge.. *krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 13. april 2012 Forfatter #47 Del Skrevet 13. april 2012 Visningen på onsdag ble avlyst, for huseieren hadde allerede skrevet under på kontrakt. Vi følger ihvertfall med, og vi har bestilt rubrikkannonse til avisa. Får håpe vi får napp på den, 300 kr skulle de ha for 1 dag Har også satt inn annonse for diverse møbler på finn.no, så nå venter jeg i spenning. Hadde vært deilig å bli kvitt litt. I dag er planen å komme seg på skolen og være flink med skolearbeid. Har en øving som jeg har utsatt i en evighet som skal inn i dag, også har jeg også det store prosjektet som jeg begynner å se slutten av. Fristen var egentlig i dag, men klassen fikk utsatt pga diverse kollisjoner. M har mye å gjøre på jobb for tida stakkar. Ikke barebare å være lærer altså, spesielt ikke når man er vikar og jobber mer enn 100% til tider. Får håpe på bedre tider nå som han snart får 100% fast God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 15. april 2012 Forfatter #48 Del Skrevet 15. april 2012 Tilbake på lesesalen på søndag (som vanlig). Skal skrive en konklusjon til et gruppeprosjekt, for et ork.. På fredag var vi på kino og så på the Hunger Games. Helt grei film egentlig, så det blir vel å se oppfølgerne også. I går var det for en gangs skyld i Trondheim , så da ble det en liten tur ut i finværet, før det ble baking av eplepai på kvelden. Da er det forhåpentligvis back to work her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. april 2012 #49 Del Skrevet 16. april 2012 Må si jeg er imponert over søndagsjobbingen din, det er vel ikke eksamen helt enda? Lykke til med leilighetsjakt, satse på at dere finner noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 20. april 2012 Forfatter #50 Del Skrevet 20. april 2012 Har vært et ganske hektisk semester egentlig, så må bare få unna litt arbeid på søndagene. Hjelper vel ikke at jeg må inn på finn.no konstant for å sjekke om det har kommet noen nye leiligheter. I morgen skal vi ihvertfall på 2 visninger, den ene koster 2000 kr mer i måneden enn den andre, men vi drar for å se litt hva vi kan forvente til ulike priser. Den billigste er vi begge veldig positive til, alle hvitevarer er inkludert, og huseierne er veldig hyggelige. De har invitert 4 par totalt på visning, så får vi se om får vist oss fra vår beste side. Snille M som snakket med dem på telefon i går Sliter litt med å finne på hva man skal si dersom de spør hvor lenge vi vil leie. Jeg er jo ferdig med utdanningen neste vår, og regner med at jeg (og M) trekker sørover da.. Må vel kanskje være litt vage og si noe sånt som at "det avhenger av hvor Hinata får seg jobb" Lov det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. april 2012 #51 Del Skrevet 20. april 2012 Det er selvfølgelig lov! Og dere skal jo uansett leie et år, så det er jo ikke så kort tid det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 22. april 2012 Forfatter #52 Del Skrevet 22. april 2012 Det ble ikke den billige leiligheten, men den dyre. Veldig hyggelige huseiere, og skikkelig fresh leilighet Da slipper man å stresse mer med det ihvertfall! Leiligheten er en sokkelleilighet på en gård (!), men bussen til skolen går rett utenfor, og M får ikke så altfor lang vei til jobb. 60-70 kvm, med alle hvitevarer, og det var også mulighet til å kjøpe noen møbler av nåværende leieboere. Overtakelse er rundt 1. juli, så det er bare litt over 2 mnd igjen uten oppvaskmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. april 2012 #53 Del Skrevet 22. april 2012 Det ble ikke den billige leiligheten, men den dyre. Veldig hyggelige huseiere, og skikkelig fresh leilighet Da slipper man å stresse mer med det ihvertfall! Leiligheten er en sokkelleilighet på en gård (!), men bussen til skolen går rett utenfor, og M får ikke så altfor lang vei til jobb. 60-70 kvm, med alle hvitevarer, og det var også mulighet til å kjøpe noen møbler av nåværende leieboere. Overtakelse er rundt 1. juli, så det er bare litt over 2 mnd igjen uten oppvaskmaskin Oi, det høres utrolig bra ut Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. april 2012 #54 Del Skrevet 22. april 2012 Gratulerer! Sikkert superdeilig å ha det i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 22. april 2012 Forfatter #55 Del Skrevet 22. april 2012 Kjempedeilig å ha det i boks ja, kan planlegge litt mer for hva som skjer i sommerferien også. Nå mangler det bare å få vite når jeg skal jobbe. Sjefen skulle visstnok innkalle til møte med sommervikarene snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. april 2012 #56 Del Skrevet 22. april 2012 Hinata da. Nå har jeg tatt oppvasken min (og brukket oppvaskbørsten min så jeg slipper å ta mer oppvask i dag ), hvor langt har du kommet på pensumet ditt? Tips: jeg fikk lov til å ta meg en sjokoladebit når jeg var ferdig med oppvasken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 22. april 2012 Forfatter #57 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg har lest 4 sider med prosessrapport, men nå er det lunsjpause Tenkte å bruke litt av pausen på å oppdatere meg på hvor mange forelesninger som er igjen av semesteret. Siste undervisningsdag er på tirsdag, men man vet aldri med mine forelesere. I det ene faget er det innlevering av 3 øvinger etter siste undervisningsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 27. april 2012 Forfatter #58 Del Skrevet 27. april 2012 Da er gruppeprosjektet som jeg har arbeidet på i hele semesteret ferdig! 7,5 studiepoeng mindre å bry seg om. I tillegg fikk jeg endelig gjort de siste justeringene på det store prosjektet i et fag i går, så da fikk jeg levert det også. Nå er det bare å lese til 3 eksamener (og få gjort noen øvinger til). Første eksamen er 21. mai, så føler jeg har ganske grei tid. Fikk bekreftelse på i går at jeg får godkjent et fag som jeg har fra før som komplementæremne, så da trenger jeg egentlig ikke ta mer enn 22,5 stp til høsten. Har nok fag i forhold til lånekassen også, så lurer på om jeg skal droppe å ta et ekstrafag. Må vel snart prøve å sette meg inn i hva slags prosjektoppgave jeg skal ha til høsten også. Prosjektet er på 7,5 stp, og man kan velge å bruke det som en forstudie før masteoppgaven som jeg skal skrive neste vår. Det er helt syyykt å tenke på at det er et år til jeg er ferdigutdanna, føltes som i går at jeg var førsteklassing. Skal bli deilig å slippe å ha eksamener da, det gleder jeg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 30. april 2012 Forfatter #59 Del Skrevet 30. april 2012 Deilig med en rolig helg for en gangs skyld. Ingen lesesal på søndag I går var det strålende vær her i Trondheim for en gangs skyld, så da ble det en kveldstur til kirkegården sammen med M. Skikkelig avslappende å sitte i stillhet og høre på fuglekvitter altså. Hjelper på humøret at man får litt sol i ansiktet og at man observerer at varmere tider nærmer seg I dag har jeg sittet på skolen, men i morgen tar jeg meg fri igjen. Greit å lade opp litt for eksamensstresset begynner for alvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 2. mai 2012 #60 Del Skrevet 2. mai 2012 Peekaboo! Hva har du examen i? Jeg har i økonomi i midten av juni. Sliter med å lese hehe. Ellers alt vel i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå