My84 Skrevet 9. oktober 2012 #881 Skrevet 9. oktober 2012 Hihi, jeg får sommerfugler i magen av dette!! Spennende!! Jeg tror ikke det er lenge til han komemr jeg!
tr.heimspia83 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #882 Skrevet 9. oktober 2012 Spennende!!! Skulle i grunn ønske at det var mere spenning akkurat nå Magen er rolig igjen og ingen flere kynnere. Belager meg på å måtte vente ei stund til, likevel om mitt største ønske er å kunne ringe L på jobb å si: KOM NÅ! Tror L gleder seg masse nå Både til å møte sønnen sin, men også ikke minst til å ha 3 uker hjemme med oss. Han sa det i dag tidlig at det hadde passet PERFEKT å fått småen nå, for han har en drittuke forran seg på jobb i tillegg Hehe!
Rhiannon Skrevet 9. oktober 2012 #883 Skrevet 9. oktober 2012 ooooh, spennende ventetid! Jeg krysser fingre for at du får innen termindato og slipper å gå over
Bolla! Skrevet 9. oktober 2012 #884 Skrevet 9. oktober 2012 Så spennende! Nå er det bare å ta det med ro, pleie seg selv og hvile frem mot fødsel og barseltid
tr.heimspia83 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #885 Skrevet 9. oktober 2012 ooooh, spennende ventetid! Jeg krysser fingre for at du får innen termindato og slipper å gå over Så spennende! Nå er det bare å ta det med ro, pleie seg selv og hvile frem mot fødsel og barseltid Dere er så søte altså Men jeg vil ikke!!! Vil ikke (!!!!) ta det med ro og vente!!! Jeg vil få han ut å bli kjent med han isteden Haha! Jeg er LEI av å slappe av og se tv! Formen var såpass finfin i sted at jeg fikk vasket og ryddet kjøkkenet, brettet sammen 2 klesvask og satt på en ny en Nå kom det noen kynnere igjen, så jeg får vel finne senga igjen da Teite kynnere! Og litt teit baby i dag også! Kom da for faaaaan!
Bolla! Skrevet 9. oktober 2012 #887 Skrevet 9. oktober 2012 Hehe, må nesten le litt av deg også Skjønner godt at du er klar for å få han ut å bli kjent med han, men før det er du nok pent nødt til å ta det litt med ro Herlig å få gjort litt innimellom da Heier jeg også, og håper at lillegutt bestemmer seg for å komme ut i løpet av uka
Ninnin86 Skrevet 9. oktober 2012 #888 Skrevet 9. oktober 2012 Åh, nå er det jammen ikke lenge igjen, søta!! Skjønner du begynner å bli utålmodig, gjør det selv jeg Men nå kommer han jo hvert øyeblikk Du får ta det med ro, som Mala sier Ellers er det jo 1000 kjerringråd som kan følges Men tror nok ikke det er så mange av dem som funker... Sex skal visst være det beste, for et av stoffene som er i sæd er det samme som de bruker når de setter igang fødsler Så det er bare å finne senga
tr.heimspia83 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #889 Skrevet 9. oktober 2012 Hehe, må nesten le litt av deg også Skjønner godt at du er klar for å få han ut å bli kjent med han, men før det er du nok pent nødt til å ta det litt med ro Herlig å få gjort litt innimellom da Heier jeg også, og håper at lillegutt bestemmer seg for å komme ut i løpet av uka Ikke lov å mobbe høygravid, tykk og hormonelle meg Sex er nok det eneste som er bevist at kan påvirke prosessen ja. L har sagt seg villig til å hjelpe til haha! Så får vi se hvor mye jeg orker de nærmeste dagene Ikke såååå morro når man føler seg som en hvalross på land.... Gleder meg til jeg kan føle meg litt sexy igjen en gang i framtiden....
Nuttapia Skrevet 10. oktober 2012 #890 Skrevet 10. oktober 2012 (endret) God formiddag Alt vel idag? Sex er jo aldri dumt..? Eller kanskje du kan prøve bringebærkapsler? Eller kanskje du er på fødestua akkurat NÅ? Nei, jeg har en liten følelse av at du ville lagt inn noen ord her dersom riene hadde begynt.. Det skal iallfall jeg, hvis jeg våkner om natta og det setter igang, da skal jeg sitte på KG og få tiden til å gå! Oi, jeg var visst litt skravlete idag.. Endret 10. oktober 2012 av Nuttapia
tr.heimspia83 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #891 Skrevet 10. oktober 2012 God formiddag Alt vel idag? Sex er jo aldri dumt..? Eller kanskje du kan prøve bringebærkapsler? Eller kanskje du er på fødestua akkurat NÅ? Nei, jeg har en liten følelse av at du ville lagt inn noen ord her dersom riene hadde begynt.. Det skal iallfall jeg, hvis jeg våkner om natta og det setter igang, da skal jeg sitte på KG og få tiden til å gå! Oi, jeg var visst litt skravlete idag.. Heisann! Alt vel i dag ja... etter en natt med falsk alarm... IGJEN! .... Jeg VIL være på fødestua akkurat nå, men akkurat DET er vel ønsketenking. Småen i magen er altfor glad i den "varme hula" si Teite baby! Jeg har planer om å surfe litt KG når ting setter i gang ja, har jo ingen sladdrevenn her inne som kan slarve på mine vegne om noe skjer.... Fint at du er skravlete! Kanskje jeg også er det?
Nuttapia Skrevet 10. oktober 2012 #892 Skrevet 10. oktober 2012 Hvis du vil ha sladrevenn, så står jeg gjerne til tjeneste
Ninnin86 Skrevet 10. oktober 2012 #893 Skrevet 10. oktober 2012 Hehe, du må ikke lage det så koselig inni magen din, vet du Da vil han jo bare være der.. Hehe. Jeg har tro på at det skjer noe hos deg snart!! Hold ut siste tiden nå, for snart er dere 3!!!Vet du hvor lenge du evt. må gå over før de setter igang fødselen? Vet det varierer fra sykehus til sykehus!
tr.heimspia83 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #894 Skrevet 10. oktober 2012 38 + 6 Falsk alarm!!! For N`te gang!!!! Ikke vedrørende fødsel, riene kan jeg se LANGT etter gitt. Våknet (som vanlig) rundt 4 en gang for å tisse. Begge armene var nummen og jeg fikk ikke føligheten tilbake i de uansett hvordan jeg satt/stod eller lå. Svimmel i hodet og slet med å komme meg til do. Vondt i hodet og prikkinger i bena. Tenkte i mitt stille sinn at det ville vel vært toppen av kransekaka nå om jeg gikk i bakken og måtte bæres tilbake til soverommet... Satt oppe en liten halvtime å surfet nett uten at ting endret seg noe særlig. Slørete syn.... Jippi, alt som kan komme av symptomer på en gang! Deilig med høyt blodtrykk gitt??!?! Ringte føden for å spørre hvor "terskelen" lå på å føle seg dårlig med høyt blodtrykk? De mente at det var jeg på nå... I tillegg til kvalmen liksom "Kom en tur så vi får sjekket deg" lød beskjeden.... Stakkar L ble vekt av en smånervøs meg gitt Forklarte fort og gæli at det var ingen fødsel på vei, men jeg var blitt dårlig og trodde at blodtrykket var synderen. Vi var ute av huset innen 5 minutter og på vei.... Fikk iallefall testet gubben da Han BRÅvåknet når jeg spurte om han kunne tenkt seg å våkne litt for vi måtte en tur på sykehuset. Ble overhode ikke stresset, men våken så han kunne kjøre bil Er bare 15-20 minutter kjøring til St.Olavs (greit med kort tur gitt) så ruslet vi opp på fødeavdelingen. Ble henvist til å sitte å vente litt i gangen før de tok oss med inn. Det var vist masse action i gårkveld og mange fødende.... Jeg fikk ikke være med på den statestikken gitt Snakket først med ei jordmor som kom og sjekket urinprøver og snakket litt omkring hvordan jeg følte meg. Urinprøven var finfin, ingen proteiner der Det viste jeg i grunn fra før av, for den var fin i går også... Ble så koblet til CTG-maskinen for å sjekke småen. Hun slet med å finne en god plassering av "duppeditten" som registrerte hjertefrekvensen hans, men det gikk til slutt Kjente en del spark under veis i registreringen, og den så super ut Etter enda mere venting skulle de måle blodtrykket igjen. Da var maskinen deres tom for strøm Litt lengre venting før de fikk ordnet med det. Målte trykket 3 ganger og det var litt lavere enn i går. Fortsatt for høyt, men ikke like mye Etter de da 3 timene på sykehuset så hadde all følighet i armene kommet tilbake og jeg var ikke svimmel lengre.
tr.heimspia83 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #895 Skrevet 10. oktober 2012 De ønsket å ta en UL likevel siden han har blitt en del roligre den siste uken. UL ble det, men småen sov Uaktuelt å være med på noe slikt før kl 7 altså! Hun legen som skulle gjøre UL ble en del usikker fordi hun ikke fikk se med egne øyne at han sprellet der inne, til tross for at vi sa at han sparket og var lys våken 5 minutter før hun kom inn i rommet. Ble så jeg spurte om jeg skulle vekke han for henne? Ja det ville hun Da måtte jeg ty til litt filleristing av lille stakkaren Vet jo godt at han reagerer når jeg dytter annenhver gang høyre og venstre i magen til han gir respons. Som sagt, som gjort. Og han våknet da så mye at hu ble fornøyd med det Ulempa var vel mere at han tok hevn på meg etterpå med å ta noen skikkelig spenntak nede i magen med armene ut i siden. AU! Konklusjonen ble vel at vann + høyt blodtrykk kan gi mine "symptomer" uten at det er svangerskapsforgiftning som de trodde det kunne være til å begynne med Jeg spurte litt omkring hvor ille jeg burde være før jeg reagerer neste gang igjen, men fikk ikke noe særlig svar på det.... De mente at det var supert å reagere når jeg merket endringer.... Men jeg føler meg selv som en overhysterisk og smånevrotisk 1.gangsgravid. Kanskje jeg skal endre kallenavnet mitt til det? Hjemme igjen og i seng rundt 8 en gang..... De er jo fryktelig trivelige på føden og sier at vi bare skal ringe og komme innom, men nå har jeg vært der litt ofte synes jeg selv Tror ikke jeg tørr å vise meg der igjen før jeg står med minstemann så å si på vei ut Fortsatt ingen kynnere eller antydninger til rier, så det blir vel lenge igjen gitt.......
tr.heimspia83 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #896 Skrevet 10. oktober 2012 Hvis du vil ha sladrevenn, så står jeg gjerne til tjeneste Ja det kunne vært fint Så kan jeg eventuelt sende deg en sms eller noe slikt den dagen det skjer noe, om... tja.... noen mnd? Hehe, du må ikke lage det så koselig inni magen din, vet du Da vil han jo bare være der.. Hehe. Jeg har tro på at det skjer noe hos deg snart!! Hold ut siste tiden nå, for snart er dere 3!!!Vet du hvor lenge du evt. må gå over før de setter igang fødselen? Vet det varierer fra sykehus til sykehus! St.Olavs sier at ingen skal gå over 11 dager etter termin, men det varierer om man er moden i heletatt. Og dersom formen til mor tilsier at man klarer lengre, så venter man til dag 11 med igangsetting. Det betyr jo i praksis at han kan komme på dag 13-14 over termin og da er vi i November
Nuttapia Skrevet 10. oktober 2012 #897 Skrevet 10. oktober 2012 Oi, for ei natt! Det må føles utrolig ekkelt å miste føligheten sånn! Jeg synes du er superduperflink, som tar kroppen og signaler på alvor! Er vel bedre å tråkke ned tersklene på sykehuset én gang for mye, enn for lite? Så bra at alt ser bra ut, også så flink L du har
Nuttapia Skrevet 10. oktober 2012 #898 Skrevet 10. oktober 2012 ..Hvis du ønsker å ha sladrevenn (skjønner hvis du IKKE vil også, for noen føles det sikkert som et press), men så er det bare å sende en pm, så kan vi veksle nr! Tenk litt på det da, veitu Håper du får sovet litt idag hvis du er sliten!!
tr.heimspia83 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #899 Skrevet 10. oktober 2012 De sier som så at det er bedre å besøke dem for mye enn for lite. "det er jo de som er innom nesten hver dag" fikk jeg høre sist jeg var der... Nå har jeg vært der 2 dager på rad liksom... Hurra for vann i kroppen!
Nuttapia Skrevet 10. oktober 2012 #900 Skrevet 10. oktober 2012 ..nesten hver dag, ja! wow.. Det var voldsomt! Klart, de som har ekstra laster med seg i svangerskapet er nok ekstra bekymret, men for de med svangerskap uten noen risiko-belastning, så er det vel kanskje hysterisk å løpe ned sykehuset 5 ganger i uka.. JEG aner ikke.. Kan godt hende at jeg blir en av de hysteriske.. Jeg synes du er flink jeg, tr.heimspia Også virker du i god form nå også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå