tr.heimspia83 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #381 Del Skrevet 8. juli 2012 25 + 3 Hadde en ok dag i går. Hadde noen kynnere og småkramper i magen, men ingen regelmessige. Tok det med ro hele dagen i grunn Noen hvilepauser på senga, ellers bare smådulling omkring på gården. Fikk pusset ferdig på gyngestolen min, og hatt på grunning 1 strøk på undersiden av den. Skulle ønske jeg rakk litt mere, men så var det på tide med middag. Var invitert til svigermor for grilling og jorbær til dessert NAM! Hadde jordbær på brødskiva til frokost også Dilla på jordbær! Men det er ikke pga graviditeten, det er bare generelt jeg som elsker jordbær Etter at det sosiale var ferdig så kom foreldrene mine på besøk en snartur. De hadde kjøpt med noen slike praktiske opphengsløsninger for klær på vaskerommet vårt. Var ikke helt slik jeg trodde de skulle være, men vi får se om de fungerer likevel Modern er rar og artig på en gang. Skal ta på magen og kjenne på "minstemann" Kjenner ikke stort annet enn en stor og hard mage, men for all del. Om hun ønsker så er det greit Gamlingene (foreldrene mine) reiser til nordnorge i dag for å seile i 4 uker. De får nok en kjempefin tur Jeg har veldig lyst til å lære meg å seile en gang også, men ikke akkurat nå Regner med at magen er enda større neste gang vi møtes.... Hvilke bæreseler har dere her inne tenkt å kjøpe/skaffe dere til babyene kommer? Jeg synes det er så mye å velge imellom... Klarer liksom ikke helt å bestemme meg, og vil jo ikke kjøpe mange forskjellige i håp om at en passer oss og barnet Har sett litt reklame for en Stokke MyCarrier, og synes den ser veldig praktisk ut. Den kan man vist bruke både når de er små, og litt større? Både forran og bak Du vet du er gravid når du våkner kl 02.30 for å gå på do å tisse, for så å sitte våken i 1 time å ikke ha noen tanker utenom "sovne da!!" :gjeiper: Merkelig å våkne om natta og ikke ha noen grunn til det. Folk sier at det er kroppens måte å forbrede seg på kortere søvn-intervaller.... Jeg som pleier å kunne sove 8 timer i strekk tidligre haha! Er vel slutt på slikt nå? Småen var ganske våken i natt, men ikke såpass at jeg kan skylde på han for å være våken Mere at jeg var våken, og han lå å plundret litt i magen med små dult i siden Sambo var så flink i går og ordnet ferdig plena vår. Den er jo gravd opp 3 ganger siste 5 årene, og har sett litt derretter ut. Han har fylt opp med ny jord, planert, rullet, sådd i nytt gress og vannet Håpet er nå at vi slipper å grave den opp igjen, og den blir fin og frodig Slik går det når det er vært så mye bygging til naboene, og vannkoblingene ligger midt på plena vår Jeg har forsåvidt en litt småvimsete samboer, skal sies. Han roter bort nøkler HELE tiden! Ikke at de forsvinner altså, men han legger de igjen omkring i hele huset. Han brukte bilen min i går for å handle, og dermed har han vel lagt igjen nøklene en eller annen plass. Som han selvfølgelig IKKE husker... Greit å mangel bil og husnøkkel? Irriterer meg en del den vanen altså. Kan jo finne igjen nøklene i alt fra brødboksen til tv-stua og i buksene han brukte dagen i forveien.... Måtte bare gi opp i dag og ta reservenøkkelen til bilen. Mulig jeg bare må konfiskere bilnøklene mine og han ikke får kjøre den mere? Rotehode altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #382 Del Skrevet 8. juli 2012 Da er det 1 time og 30 minutter igjen av arbeidsdagen Har faktisk gått ganske bra på jobb i dag. Lite stress, færre kynnere og jeg har klart å regulere ting litt i mitt eget tempo. Merker jeg er veldig sulten i dag! Hadde spist opp matpakken før kl 11 Nå har jeg laget meg en rett i koppen som skal fortæres hvert øyeblikk rart i grunn ettersom jeg har hatt så dårlig matlyst de siste 3 ukene.. Merker forsåvidt også at magen har vokst veldig mye siste 2 ukene. Føler meg som en skikkelig bolle nå Min far skulle absolutt ta bilde av meg i profil i går. I en gammel bukse med malingsflekker på og en sliten singlett. Følte meg LANGT ifra vakker Men for all del, det er deres første barnebarn og mitt første barn vet jeg ikke ser ut slik i all evighet, så det går greit... Var bare ikke helt forbredt på det gitt tihi! Gleder meg til å finne senga når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #383 Del Skrevet 8. juli 2012 ayay, forsnakket meg litt i sted. Kom et skikkelig tak i magen nå når det ble litt kaos i vaktskiftet på jobb.... Minstemann hejrer vilt der inne, så det er iallefall bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #384 Del Skrevet 9. juli 2012 25 + 4 Ikke mange dager til jeg kan skrive 26 nå Kom hjem fra jobb i går til et helt ryddet og shinet hus! Det var helt fantastisk! Nesten så jeg ble litt satt ut av det Sambo hadde rydda og vaska hele dagen gitt! Kan ikke huske at det har skjedd siden vi flyttet sammen for 1 1/2 år siden Fantastisk deilig å se at alt rotet er borte! Nå er det bare så mye lettere for meg å vedlikeholde det slik Herlig slutt på ettermiddagen! Ble så vi fikk 1 time på øyet før middagen, og fikk sett noen serier på tvn etter middag Godt å slappe av slikkelig Merker også godt at sambo ligger med en hånd på enten magen min eller midja for tiden Magen dersom jeg ligger i armkroken i sofaen, og midja når vi skal sove Jeg rett å slett ELSKER det! Han har enda ikke kjent noe spark fra utsiden, likevel om jeg kjenner masse selv. Det er jo som regel ikke alltid når jeg er hjemme at han er mest våken i magen, og da er det ikke nødvendigvis enkelt å vekke han når jeg kommer hjem (minstemann ja). Kan alltids prøve saft-trikset, men det å drikke 2-3 store glass med lite utvannet saft er liksom ikke noe jeg foretrekker eller klarer om jeg er litt kvalm..... ________________________________________________________________ Sovet som en stein i natt Våknet 2 ganger i natt for toalettbesøk, men ellers har jeg sovet tungt. Godt det! Merker at jeg våkner mye lettere nå enn tidligre, og det er vel kroppen som forbreder seg på div. endringer Merker godt at det begynner å bli trasig å snu meg i senga for tiden. Det knepper/knekker i hofta og bekkenet når jeg gjør det, og blir en del ømt. Lettere etter at sambo drar på jobb, for da kan jeg bare rulle over på andre siden uten å måtte ake meg tilbake til min side Blir vel ikke lettere med tiden heller nå da :gjeiper: Hadde snarvisitt av naboen i går pga noe byggesøknader de skal levere i kommunen. Hun jobber på spedbarns-intensitiven på St.Olavs. Spurte litt omkring hvordan det gikk med meg, og håpte vel at vi ikke ville møtes gjennom jobben hennes Utrolig trivelig dame, og veldig sjenert samtidig. De prøver også å få barn, men det har vel ikke klaffet helt enda. De er åpne om det og nevner det selv Hun hadde alvorlig anoreksia når hun var ung, til den grad at det kan være utløsende faktor til hvorfor de ikke klarer det. Hun var vel inne på sykehuset med intubering for å få henne til å berge når hun var 14/15 tror jeg. (Er ei venninne av svigerinna mi). Håper de får til noe etter hvert Må være vondt og tungt å ikke få barn, ønske det så inderlig og samtidig jobbe med det.... Blir sterk av slikt tror jeg Nå skal jeg ha jordbæra mi på brødskiva, før jeg setter meg ned forran tv`n for å slappe av litt mere Planen er å få vasket litt klær i dag og dersom været tillater det, grunne toppen av gyngestolen min DEILIG å ikke ha noen større planer enn å slappe av, og totalt annet enn mine tidligre 29 år i livet Begynner å lære meg så smått hvordan jeg MÅ slappe av gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #385 Del Skrevet 9. juli 2012 Rart når jeg leser igjennom hva jeg har skrevet, og planene mine i dag, så føler jeg meg skikkelig lat. Bra jeg er gravid og dermed kan "skylde" på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 9. juli 2012 #386 Del Skrevet 9. juli 2012 Latskapen lenge leve!! Du SKAL kunne slappe av litt også når du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #387 Del Skrevet 9. juli 2012 Latskapen lenge leve!! Du SKAL kunne slappe av litt også når du er gravid Synes ikke jeg gjør stort annet enn å slappe av for tia jeg Tatt et bilde i dag av magen og meg! Føler meg skikkelig stor og tykk, men når jeg ser bildet så er jeg jo ikke det?! Nå har jeg bilde av at jeg ikke har fått strekkmerker enda heller, og den fineste (elsker den) tattoveringa mi ikke er blitt ødelagt/strekt. Håper den overlever svangerskapet, for den på magen er allerede litt strekt ut... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 9. juli 2012 #388 Del Skrevet 9. juli 2012 Vet følelsen, kjenner meg ordentlig feit jeg også! Men du har jo bare kjempefin gravidmage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 9. juli 2012 #389 Del Skrevet 9. juli 2012 Ser ingen ordentlig store og tykke på det bildet der nei Flott og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #390 Del Skrevet 10. juli 2012 25 + 5 Og kvinneguiden har fått nye smilys Fikk sove lenge i dag, herlig! Ble liggende å spille kabal en liten time før jeg stod opp... Rolig frokost og en sjekk av katten. Han har vært så trøtt og sliten de siste 2 dagene etter at jeg tok en flått på han. Virket pigg og fin i dag, så da fikk han ut igjen for å leke Håper han føler seg litt piggere igjen innen noen dager.... Brukte noen timer på å lage et utkast til samboerkontrakten vår i dag. Den ble en ganske standard kontrakt, og vi må sette oss ned å se over hva vi hadde med inn i forholdet hver for oss, og hva vi har opparbeidet oss sammen. Blir greit å endelig få gjort det riktig Lunsj med ei venninne på cafè i dag. Hun har ei datter på 8 år nå og det er rart å se hvor utrolig mye datteren følger i hennes fotspor. Hun ble født 2 1/2 mnd for tidlig og var lenge prematur og slet med masse i begynnelsen. Fortsatt er hun en del underutviklet, og henger etter på skolen. Husker jo godt at venninna mi også hang litt etter på skolen, og hadde den samme mentaliteten som datteren hennes har nå Heldigvis tar venninna mi det ganske mere serriøst enn hennes foreldre gjorde, og datteren får all oppfølgingen hun trenger både hjemme og ekstra oppfølging på skolen. Godt å se at hun ikke er blitt slik sin mor i grunn.... Ble en liten handletur hvor jeg fant ei fin ramme å ha på stua. Tilbud, så da ble jeg glad Bekkenet har trøblet skikkelig i hele dag, og arma er også vond. Mulig jeg har sovet/ligget dårlig i natt? Ble en times søvn før middagen i dag heldigvis, men fortsatt er det vondt og ømt. Nå er det i grunn vondt å sitte også... Fantastisk morro Jeg blir å finne i sofaen med ei bok i kveld, og is på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 11. juli 2012 #391 Del Skrevet 11. juli 2012 Det hørtes ut som en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #392 Del Skrevet 11. juli 2012 25 + 6 Våknet i ørska helt alene i dag tidlig. Vet at sambo har stått opp, gitt meg hade-kyss og dratt på jobb, men det er kun et vagt lite minne igjen.... Må virkelig ha vært trøtt i dag tidlig altså Fikk en koselig sms fra modern for noen dager siden at de feiret 35års bryllupsdag Håper virkelig at jeg og vil ha mulighet til å feire det en dag i framtiden Det hadde vært fantastisk! Nå er frokosten inntatt og før det hoppet jeg på vekta. Ikke gått opp noe mere Faktisk gått ned 100 g... Så det lover godt! Deilig!!!! Frokosten i dag har vært nydelig! Ferske jorbær på brødskiva og et stort glass annanas-juice DA koser jeg meg! Har nettopp sett videosnutt om meitai, bæreslynge og elastisk sjal. Tror jeg skal prøve elastisk sjal til å starte med De virker iallefall gode og fornuftige både for meg og barnet. Har også sett en animasjon om hvor stor babyen er og hvordan den ligger i magen.... Merkelig å se, men samtidig kjenner jeg igjen det veldig godt Småen var veldig rolig i går, men jeg klarte å telle 10 spark i løpet av dagen, så da skal jeg ikke tenke så altfor mye på det Tenker selvfølgelig litt på det... men ikke så jeg blir skikkelig bekymret. Har kjent noen små dult i dag, men fortsatt er han veldig rolig Om noen timer så skal jeg ute i jordbæråkeren å hjelpe svigermor litt. Ikke med å plukke bær (sliter jo med å stå framoverbøyd lenge) men å holde katten min unna haha! Han ELSKER å plage henne, leke blandt jordbærplantene og nettene som dekker dem. Skjønner han veldig godt jeg... Hun tar jo bare diskrè å klapper i henda for å få han til å slutte HVEM slutter da liksom? Så i dag blir jeg med, med hageslangen Høres sikkert litt slemt ut, men det fungerer dårlig at hun må fange han og sperre han inne i huset hver gang hun skal ordne med bæra si... Morro lille tassen! Da tar han bare ut frustrasjonen på å jakte på bikkja, å når bikkja blir lei så får katten kjeft... haha! Idyllisk familie? Så nå får han heller lære seg å være ute, men IKKE i plantene når hun holder på Tar vel noen dager før han skjønner tegninga.... Raringen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #393 Del Skrevet 11. juli 2012 Katten hoppet inn i jordbæråkern med en gang, og fikk seg en sprut av hageslangen. Etter det ble han bare sur og gikk bort for å tørke seg... haha Ei nabokjærring (ja, hun er skikkelig kjærring) mente at det måtte da være dyreplageri å gjøre slikt. Fikk forklart henne ståa og satt henne såpass på plass. Den katten har all luxusen og alt som hører til. At han får noen dråper vann på seg for å lære å ikke ødelegge jordbæra går nok helt fint. Han er vanntett Nesten så hun skulle få et hjerteinfarkt av reaksjonen min tihi! Hun kan til tider være veeeeeldig på å stikke nesa borti ting. Både jeg og svigermor syntes det var HELT ok at hun gikk bort ja.... Trivelig når hun ønsker, og veldig skeptisk og kritisk de dagene det passer best. De (hun og mannen hennes) er som regel veldig sjalu på hva naboene bedriver med, og liker å kommentere alt sammen Da snakker vi ALT sammen Når vi pusset opp hele huset vårt så snakket de ikke med oss på 3 mnd. Ville ikke si hei eller vinke når de kjørte forbi i bilen heller. De var vel sjalu igjen da.... haha! Ble så jeg satt ute mens svigermor plukket jordbær og lekte med nabogutten (onkelungen til sambo) på 3 år. Han er så enkel å ha med å gjøre, og ikke minst utrolig enkel å underholde! Finne en trillebåre, trille litt og han juuuuubler! Fikk sortert alle sokkene våre før jeg tok ryddingen på kjøkkenet også. Fikk sett 2 episoder av nye yndlingsserien Fringe og sitter nå på jobb igjen Har faktisk spist sikkert 1 kg jordbær i dag Jordbær på brødskiva er bedre enn faktisk! Har vært dødsvarmt i dag! Ikke i temp, men det har kjentes slik ut. 19 grader i skyggen og vindstille... Ikke en sky på himmelen. Minimalt med bølger på sjøen også! Eneste jeg klarte å tenke på når jeg kjørte til jobb er hvor latterlig det er å sitte på kontor i været her! Jeg skulle vært på båt. Seilt eller fisket! Gjort noe morro ute på vannet! Og når jeg da kommer på jobb så får jeg en mms av min godeste mor av at de er ute å seiler i perfekt vær oppe i nord-norge Latterlig hvor mye jeg heller ønsker å være der enn inne nå! Er heldigvis ferdig kl 20.00 i kveld, og jobber kun 5.5 timer hver dag denne uken Minstemann har herjet litt mere utover dagen, og jeg liker det veldig Blir litt tryggere på at han har det fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 12. juli 2012 #394 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Haha, snurt pus er komisk Det må gå an å spyle litt ja! Fringe er helt genialt, hvor langt har du sett? Edit: Så det først nå, gratulerer med 26 uker! Endret 12. juli 2012 av Rhiannon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #395 Del Skrevet 12. juli 2012 Fringe er sykt bra! Sist jeg hadde dilla på en like bra serie var The Wire Har igjen 2 episoder av 1 sesongen, så da har vi enda igjen 3 til sesonger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #396 Del Skrevet 12. juli 2012 Juhu 26 + 0 Våknet til noen kjente stemmer i jordbæråkeren (utenfor soveromsvinduet) og da var det bare å hive seg rundt! Resultatet ble en herlig frokost Nå skal jeg sette meg å se en eller to episoder av Fringe igjen og lade opp til en ny arbeidsdag Greit å jobbe kveld når jeg går kortere dager Kjedelig å jobbe kveld når jeg er hjemme først etter 23.00.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #397 Del Skrevet 12. juli 2012 Det ble både frokost og lunsj av jordbæra jeg plukket i dag NAM! Og dersom noen lurer, nei det er ikke et graviditets-suuug mot jordbæra, det er bare meg. Hele året, hele livet Fikk sett de 2 siste episodene av Fringe sesong 1 i dag også. Fikk sett halve første-episoden i sesong 2 før sambo kom hjem. Kom hjem tidlig i dag og jobber heller noen ekstra timer i morgen. Var vist ikke så enkelt å flytte noen fundamenter utenfor et større kjøpesenter når det var så utrolig mange kunder der som gikk i veien. Merkelig nok kom han hjem i dag og var bare SÅÅÅÅ kosete og oppmerksomhetssyk For all del, skal ikke klage altså, ble bare litt satt ut Mistenker at det er fordi han var innom legekontoret og fikk ei kortison-sprøyte for allergiene hans. Ikke lett å være stor kar og føle seg dårlig og liten? Han slukna på nyoppredd seng når jeg kjørte til jobb :sleeping: Regner i grunn med at han sover mesteparten av kvelden nå. Ikke bra å få en overdose kortison i kroppen, og da blir han vistnok ganske trøtt samme dagen. Glad jeg ikke har noen allergier, og iallefall ikke pollen slik været er i sommer Merker at formen er dalende i grunn.... Vi har ei trapp inn til jobb som er opp 2 etasjer. Har aldri vært noe problem denne trappa før, men merker nå at blodtrykket stiger godt når jeg er på vei opp til jobb Merket forsåvidt også det når jeg var litt tyngre for et år tilbake også.... Fortsatt 1 kg igjen til jeg er på "maxvekta" som har vært tidligre.... Fysj... Liker det IKKE! Men bare vent, jeg skal ta av alt sammen igjen før eller siden! Og mere til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #398 Del Skrevet 12. juli 2012 Fysj, drittdag på jobb uten MÅTE! Har hatt iallefall 10 IDIOT-kunder som overhode IKKE skjønner noe hva ting dreier seg om. Til den grad at jeg bare får lyst til å legge på til de og overse alt som har med deres kundeforhold å gjøre. Makan til frekkheter! I tillegg raser det inn med telefoner og jobb som vi ikke får tatt unna! Vaktlederne sitter å spiser mat og prater om alt og ingenting, og overser totalt at vi trenger mere hjelp, i den grad at de SELV må ta i et tak. DET er tydeligvis for mye å forvente av de som er over oss i rang 3 1/2 timer på jobb, og jeg er utslitt.... Rett å slett.... Blir det slik i morra og neste uke også, så må jeg rett å slett hive inn håndkleet og få en større sykemelding. Kynnerne sitter tette og jeg er helt ferdig! Teite jobben. Takk lov så er planen å finne en annen jobb etter permisjonen, dette orker jeg snart ikke mere av Userriøse teite jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #399 Del Skrevet 13. juli 2012 26 + 1 Litt mindre søvn i natt. Har vært en del toalettbesøk til en forandring. Jeg er jo som regel på 1-2 om natten, max 3, men i natt var det 4 turer Det blir ikke mye sammenhengende søvn. Gikk greit dog. Fikk sove nesten 3 timer sammenhengende etter at sambo dro på jobb i dag tidlig. Har for det meste sittet på tv-stua å sett serie i dag. Skikkelig dilla på Fringe altså! I gårkveld hadde jeg og sambo en gjennomgang av økonomien og innser at vi har hatt et ALTFOR høyt forbruk det siste halve året. Vi har sprengt all budsjett når det gjelder barneklær og utstyr gitt Har heldigvis fått kjøpt mesteparten vi trenger, og det er igjen noen få ting. F.eks hard-bag til barnevogna, kommoder (tenkte å ha 2), stellebord og sengesett. Så jeg har brukt en del tid på å romstere på finn.no etter brukt barneutstyr i dag.... Må bare innse at jeg ikke får alt slik jeg optimalt ønsker det, og vi må bli litt mere økonomiske framover. Fikk gjort ferdig samboerkontrakten også, så nå mangler vi bare detaljene på den, så får jeg betalt ut en del av lånet til sambo. Kjedelig for han å betale så mye på lån hver mnd..... På jobb i dag så ble jeg stoppet av en "kollega" i konkurrerende bedrift Hun hadde meg på kurs her i fjor og vi fikk en god kontakt. Jeg søkte jo ny jobb på nyåret hvor hun var en referanse for meg. Fantastisk trivelig dame! Fikk slått av en prat og takket masse for at hun gikk god for meg Hun spurte litt diskrè om det var pga "den" og pekte på magen min, at jeg ikke tok jobben. Måtte bekrefte det til henne Fikk jo drømmejobben pga hennes annbefalinger, men dessverre kun en deltidsjobb, og jeg fant ut samme uken at jeg var gravid. Var for dumt å ta denne jobben da, og jeg sa høflig ifra at jeg ønsket jobben, men hadde nettopp funnet ut av at jeg var gravid. Det virket som om han satte pris på den ærligheten På vei opp ståltrappa vår på jobb så klarte jeg i god stil å snuble i et trappetrinn. Dette har jo vært min store skrekk siden jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg er jo TIDENES største kløne. Skrekken er å falle slik at jeg skader magen og babyen Heldigvis slo jeg bare kneet skikkelig og ikke magen Så nå sitter jeg på jobb med is på kneet og den pulserer noe skikkelig. Gjør ikke noe i.o.m at jeg ikke landet på magen. Er bare glad for det i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #400 Del Skrevet 13. juli 2012 Lurer forresten på om minstemann ligger med hodet ned for tiden. Merker det er et større trykk lengre nede, og han sparker mye høyere oppe over navlen. Er ganske sikker på at han ligger riktig vei i grunn, og DET er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå