AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Hei alle sammen!!! Håper virkelig at noen vil hjelpe meg her. Jeg er 160cm høy og veier 57 kg. Jeg vil ned 5-7 kg. (føler meg veldig feit) Spesielt på låra mine, de er tykke i forhold til resten av kroppen. Det eneste jeg vil få bort kg fra er lårene mine, men det fins ikke punkt-slanking! Derfor så vil jeg starte med å spise sunt og trene(ikke treningssenter) Før 5 mars så vil jeg bli kvitt dette. Jeg vet at det er kort tid men jeg vil prøve mitt beste. Fordi 5 mars er en veldig spesiell dag for meg og jeg vil bare se så perfekt ut som mulig. Så kan noen her hjelpe meg med å lage en plan? Hvordan kan jeg trene hjemme? Uten vekter! Og hva bør jeg spise. (merk at jeg vil bare få tynne lår!) det er det eneste målet mitt. Håper noen der ute har samme problem som meg og vil starte å slanke seg med meg Jeg håper på positive tilbakemeldinger.
Anjah Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Hei alle sammen!!! Håper virkelig at noen vil hjelpe meg her. Jeg er 160cm høy og veier 57 kg. Jeg vil ned 5-7 kg. (føler meg veldig feit) Spesielt på låra mine, de er tykke i forhold til resten av kroppen. Det eneste jeg vil få bort kg fra er lårene mine, men det fins ikke punkt-slanking! Derfor så vil jeg starte med å spise sunt og trene(ikke treningssenter) Før 5 mars så vil jeg bli kvitt dette. Jeg vet at det er kort tid men jeg vil prøve mitt beste. Fordi 5 mars er en veldig spesiell dag for meg og jeg vil bare se så perfekt ut som mulig. Så kan noen her hjelpe meg med å lage en plan? Hvordan kan jeg trene hjemme? Uten vekter! Og hva bør jeg spise. (merk at jeg vil bare få tynne lår!) det er det eneste målet mitt. Håper noen der ute har samme problem som meg og vil starte å slanke seg med meg Jeg håper på positive tilbakemeldinger. Jeg er med! Jeg er 164 høy og veier 63 kg. Jeg kunne tenke meg å gå ned 5 kg, selv om jeg faktisk ser helt normal ut. Problemet mitt er bare at jeg har litt for mye rumpe og lår, og det gjør det så vanskelig med olabukser!! Så jeg vil få bort litt av "kosefettet" selv. Jeg trener ymse aktiviteter en kveld i uka, og jeg har et sunt og normalt kosthold ellers. Derfor blir det litt interessant for meg også og lære litt om gymming man kan drive med hjemme. Så dere som har god peiling; opplys oss!
ssecret Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Man kan ikke velge hva man vil slanke av. Hadde det vært sånn ville jo alle slanke folk fortsatt hatt pupper og rumpe :gjeiper: Du vil ikke på treningssenter, men hvis du har tilgang til en crosstrainer, så vil det stramme lårene litt. Små styrkeøvelser for lårene kan også hjelpe, men vil ikke gjøre lårene dine mye mindre. Ellers er det bare å sette i gang å jogge. Either way, begge deler brenner fett fra hele kroppen. Beklager! 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Jeg er med! Jeg er 164 høy og veier 63 kg. Jeg kunne tenke meg å gå ned 5 kg, selv om jeg faktisk ser helt normal ut. Problemet mitt er bare at jeg har litt for mye rumpe og lår, og det gjør det så vanskelig med olabukser!! Så jeg vil få bort litt av "kosefettet" selv. Jeg trener ymse aktiviteter en kveld i uka, og jeg har et sunt og normalt kosthold ellers. Derfor blir det litt interessant for meg også og lære litt om gymming man kan drive med hjemme. Så dere som har god peiling; opplys oss! YESS! Endelig har jeg fått en partner;) Håper vi finner flere! Lettere å få bort fettet da man har noen fler som har samme mål TS!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Man kan ikke velge hva man vil slanke av. Hadde det vært sånn ville jo alle slanke folk fortsatt hatt pupper og rumpe :gjeiper: Du vil ikke på treningssenter, men hvis du har tilgang til en crosstrainer, så vil det stramme lårene litt. Små styrkeøvelser for lårene kan også hjelpe, men vil ikke gjøre lårene dine mye mindre. Ellers er det bare å sette i gang å jogge. Either way, begge deler brenner fett fra hele kroppen. Beklager! Stramme? blir ikke lårene fylt med muskler da? og muskler ser fetere ut enn fett? hmm
ssecret Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Stramme? blir ikke lårene fylt med muskler da? og muskler ser fetere ut enn fett? hmm Sammen med litt kondisjon kan de bli strammere. Merk: lette øvelser. Hvis man skal bygge muskler trener man hard styrke 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Sammen med litt kondisjon kan de bli strammere. Merk: lette øvelser. Hvis man skal bygge muskler trener man hard styrke Jeg ønsker å trene hjemme. Jeg har dårlig økonomi derfor så holder meg til hjemmetrening. Har du noen akt jeg kan gjøre hjemme? Det blir kanskje litt vanskelig å jogge ute i dette været da det er glatt og sånt? TS
Anjah Skrevet 12. februar 2012 #8 Skrevet 12. februar 2012 Stramme? blir ikke lårene fylt med muskler da? og muskler ser fetere ut enn fett? hmm Jo, fettet gjøres jo om til muskler, om jeg ikke er helt på jordet. Men det må da bli "strammere" og bedre plass til beina i olabuksa mi om jeg strammer opp og bytter ut fett med muskler? 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #9 Skrevet 12. februar 2012 Jo, fettet gjøres jo om til muskler, om jeg ikke er helt på jordet. Men det må da bli "strammere" og bedre plass til beina i olabuksa mi om jeg strammer opp og bytter ut fett med muskler? Ja men hvis det blir til muskler. Hvordan ser det ut i tights da? Ser ikke lårene tykkere ut da?? jeg vil ikke ha tykke lår med masse muskler heller ikke fett (misforståelse nå)
Anjah Skrevet 12. februar 2012 #10 Skrevet 12. februar 2012 Jeg ønsker å trene hjemme. Jeg har dårlig økonomi derfor så holder meg til hjemmetrening. Har du noen akt jeg kan gjøre hjemme? Det blir kanskje litt vanskelig å jogge ute i dette været da det er glatt og sånt? TS Du og jeg, TS. Du og jeg! Jeg har også litt vanskelig for å komme meg ut på jogging. Jeg er hjemmemamma på heltid, og jeg har ikke sånn sportsvogn. Den jeg har er helt "ræva" på snø og glatt, for og si det slik. Det blir anderledes når våren kommer, heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #11 Skrevet 12. februar 2012 Du og jeg, TS. Du og jeg! Jeg har også litt vanskelig for å komme meg ut på jogging. Jeg er hjemmemamma på heltid, og jeg har ikke sånn sportsvogn. Den jeg har er helt "ræva" på snø og glatt, for og si det slik. Det blir anderledes når våren kommer, heldigvis. Hehe, ikke sant:( Stygge lårene mine ødelegger alt. Jeg håper å få fikset på dem før date. Gruer meg veldig!! målet mitt er jo 5 mars:( Så vanskelig dette skulle bli!!!! Håper vi klarer det:) Og at noen vil hjelpe oss
ssecret Skrevet 12. februar 2012 #12 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Jeg ønsker å trene hjemme. Jeg har dårlig økonomi derfor så holder meg til hjemmetrening. Har du noen akt jeg kan gjøre hjemme? Det blir kanskje litt vanskelig å jogge ute i dette været da det er glatt og sånt? TS Treningssentere er svindyrt ja :gjeiper: Her er en video: http://www.youtube.com/watch?v=DWTtD4nf97w Finnes mange bra treningstips på youtube Edit: Hvis du vet om en lang trapp en plass, eller trappen hjemme, så er det bra trening for kondisjon og lår Endret 12. februar 2012 av ssecret
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #13 Skrevet 12. februar 2012 Stramme? blir ikke lårene fylt med muskler da? og muskler ser fetere ut enn fett? hmm Jeg har flotte muskuløse lår, de er lange, slanke og harde. Det kommer av høy aktivtet ellers om dagen, men også øvelser som knebøy, utfall, og andre øvelser for rumpe og lår. Muskuløse lår betyr ikke at de blir større. Muskler tar ikke så stor plass som det fett gjør. Maria 1
Anjah Skrevet 12. februar 2012 #14 Skrevet 12. februar 2012 Ja men hvis det blir til muskler. Hvordan ser det ut i tights da? Ser ikke lårene tykkere ut da?? jeg vil ikke ha tykke lår med masse muskler heller ikke fett (misforståelse nå) Jeg vil heller ha stramme, muskuløse lår fremfor disse dvskete låra jeg har nå. Jeg tror også at jeg må trene ekstremt mye for å få sånne velkjente "overkill-lår", ala dette: bilde. Sånne lår har jeg overhodet ikke lyst på! Og for å oppnå sånne, må man sikkert trene langt hardere enn det jeg har planer om!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #15 Skrevet 12. februar 2012 TS: Last ned dette treningsprogrammet (PDF). Der vil du finne for eksempel dette: jenTeR og STYRKeTRening Mange jenter er redde for å følge et fornuftig og effektivt styrketreningsprogram, av redsel for at de ender opp med å se ut som kroppsbyggere. Sannheten er at det er nesten umulig for jenter å få unormalt store muskler, og effekten av styrketrening vil heller være en synlig oppstramming av muskulaturen, samt en lavere fettprosent. De f este jenter sier de kun ønsker å stramme opp kroppen, ikke få større muskler… Hvordan blir så kroppen strammere uten at musklene vokser? Dette er verdt å tenke over. Styrketrening er den eneste formen for trening som kan gjøre noe for kropps- fasongen. Si at man har en såkalt ”pærefasong”. Man kan trene så mye spinning og jogge så ofte og lenge man bare vil, men man vil fortsatt se ut som en pære – bare en mindre en. Med styrketrening kan du imid- lertid forandre fasongen. Mer muskler vil også gi en økt for- brenning og en sterkere kropp med mindre risiko for skader, så første prioritet bør derfor være et solid styrkeprogram! Besøk gjerne også selve siden: https://www.tn.no/butikk/produkt/release-your-potential
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #16 Skrevet 12. februar 2012 Jeg vil heller ha stramme, muskuløse lår fremfor disse dvskete låra jeg har nå. Jeg tror også at jeg må trene ekstremt mye for å få sånne velkjente "overkill-lår", ala dette: bilde. Sånne lår har jeg overhodet ikke lyst på! Og for å oppnå sånne, må man sikkert trene langt hardere enn det jeg har planer om! For å få den kroppen der som kvinne, så må man ha et kosthold bestående KUN av riktig mat, og da mener jeg kun riktig mat. Du må også trene sinnsykt hardt, ofre alt for en slik kropp. Du kan bare glemme å ende opp sånn ved en feiltagelse for å si det slik. Maria. 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #17 Skrevet 12. februar 2012 Treningssentere er svindyrt ja :gjeiper: Her er en video: http://www.youtube.com/watch?v=DWTtD4nf97w Finnes mange bra treningstips på youtube Edit: Hvis du vet om en lang trapp en plass, eller trappen hjemme, så er det bra trening for kondisjon og lår Takk for den. Ja det er altfor dyrt Og man får jo heller ikke tid for å trene hverdag eller flere ganger i uka, da er det helt bortkastet å betale ! Jeg skal prøve denne øvelsen. Men jeg har jo ikke vekter hjemme, hva kan jeg bruke da? Jeg har trapp hjemme, hjelper det med hvis jeg løper opp og ned trappa?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #18 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har flotte muskuløse lår, de er lange, slanke og harde. Det kommer av høy aktivtet ellers om dagen, men også øvelser som knebøy, utfall, og andre øvelser for rumpe og lår. Muskuløse lår betyr ikke at de blir større. Muskler tar ikke så stor plass som det fett gjør. Maria Så utrolig heldig du er! Spander disse fantastiske lår til meg også Hvilken aktiviteter driver du med? Kom gjerne med tips!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #19 Skrevet 12. februar 2012 Jeg vil heller ha stramme, muskuløse lår fremfor disse dvskete låra jeg har nå. Jeg tror også at jeg må trene ekstremt mye for å få sånne velkjente "overkill-lår", ala dette: bilde. Sånne lår har jeg overhodet ikke lyst på! Og for å oppnå sånne, må man sikkert trene langt hardere enn det jeg har planer om! Akkurat det vil jeg også! NEI NEI FY aldri sånne lår!!!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #20 Skrevet 12. februar 2012 TS: Last ned dette treningsprogrammet (PDF). Der vil du finne for eksempel dette: Besøk gjerne også selve siden: https://www.tn.no/butikk/produkt/release-your-potential Takk du! Skal sjekke nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå