Gå til innhold

hva er det styggeste noen har sagt til deg?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

"Om du hadde dødd så hadde ingen lagt merke til det." :grine:

"Du er den styggeste jeg har sett." :frown:

Ble mobba på skolen.

Huff, følger med deg :klemmer: Har vært gjennom det samme.

Håper jeg/vi klarer å glemme det en vakker dag. Er ikke verdt å ta med seg videre i livet.

Vi vet jo at de ikke har rett :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn ca: "Hvorfor skulle det være sant at han voldtok deg, du som er så stygg? En så flott mann ville aldri rørt noen som deg. Du kommer til å ødelegge livet hans".

Tusen takk, pappa.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en pappa, ja. Skulle likt å gi faren din juling, jeg.

Takk, snille Snøvott! :) (Det er da meg du siterer, for å avklare det).

Det hører med til historien at jeg ligner veldig på faren min utseendemessig. Dessuten ville det seg slik at jeg ikke reagerte med "sammenbrudd", men snarere med en vilje og evne til å svare for meg. Jeg sa at jeg ligna på han, og at han dermed nærmest legitimerte at noen skulle voldta han også, basert på hans logikk.

Det ble rabalder!

Det er mulig man må ha mer enn bare litt galgenhumor for å forstå at dette var ganske befriende for meg å kunne svare med. Men det virka iallefall som "verbal juling" tror jeg.

Kommentaren hans var like sårende uansett. Men den spontane reaksjonen min gjorde alt litt lettere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har fått mange jævlige kommentarer slengt opp i trynet oppigjennom, og enkelte har ødelagt meg, og gjort meg til en usikker og deprimert fyr. Selv om jeg bare er 18, så har de ødelagt mye av fremtiden min !

- Se så stygg han er når han smiler ( begynte å smile når jeg ble usikker, aner ikke hvorfor)

- Jeg skal drepe deg ! (medelev på vgs...)

- Du er så jævla homo du !

- Eh... Du har faen ikke venner du ! (faktum er at jeg har mange venner)

- Du er den lateste personen jeg kjenner til (mormor sa det til meg for ikke så lenge siden, men hun er klar over at jeg går igjennom en depresjon, og nærmest ikke har vilje til å stå opp om dagene)

Før alt begynte på vgs, så var jeg en veldig utadvendt fyr, hadde det kjempefint, tråkket aldri andre på tærne, og var alltid positiv mot andre. Nå sitter jeg bare igjen med at jeg er en snill taper. Kommentarene på utseendet mitt kan jeg ikke skjønne. Ettersom jeg vet at jeg ser over gjennomsnittet bra ut :) Men, ettersom jeg ikke føler meg som en hel person, så hjelper det lite ! Ble vel litt mye dette her, men føltes godt å få skrive litt :)

Det høres ut som at det har vært en del sjalusi i bildet her. De sier slike ting for å dra deg ned.... desverre virket det på deg. Du må prøve å være sterk og si til deg selv at de IKKE har rett. For det har de jo ikke.... Ikke la dette knekke deg.

Jeg sliter også med det samme, over 10 år etterpå. Men innerst inne vet jeg at de ikke har rett. De har sluttet å mobbe meg for lenge siden, jeg er den eneste som ikke har sluttet å si det til meg selv. Ikke gå i samme fella.... rist det av deg. Det fortjener du!

Hilsen en som vet hvordan du har det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca: "Hvorfor skulle det være sant at han voldtok deg, du som er så stygg? En så flott mann ville aldri rørt noen som deg. Du kommer til å ødelegge livet hans".

Tusen takk, pappa.

Nei nå har jeg aldri...... Er det mulig?? :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange kommentarer, fra både venner/familie og fremmede folk på gata, om at jeg var alt for tynn, "Spiser du ikke?", "Du vet at gutter liker ikke jenter uten kjøtt på beina?" osv. osv. Det var veldig vondt å få høre. Jeg er ikke så tynn lenger nå, men blir fortsatt veldig sint på alle som synes det er helt greit å kommentere hvor tynne forskjellige folk er/hvor fælt det ser ut (de er ikke engang selv klar over at de sier noe stygt).

En annen gang er på videregående, da var jeg i et møte med lærerne og foreldrene mine (pga. jeg var syk og vi skulle legge opp spesiell undervisning), og pappa la ut om hvor fryktelig svak jeg var (psykisk. enda sykdommen min var helt fysisk begrunnet, og jeg ikke tenkte på meg selv som noe spesielt "svak" psykiks) osv. Tror aldri jeg har vært så skuffa over han noen gang, var det virkelig sånn han så på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gymlærer som skrev opp resultatene fra gymtimene på tavla.

Han sammenlignet spesielt de topp 3 med de 3 dårligste.

Han la veldig mye vekt, tid og energi i å fortelle om hvor dårlig det dårligste resultatet faktisk var.

Jeg var selvsagt den eleven som hadde det dårligste resultatet.

Læreren forklarte resultatet mitt med at det var fordi jeg var utviklingshemmet.

Hva min utviklingshemming er?

Jeg er plattfot.

Ikke så lett å være ca 10 år og få det stempelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så slemme folk kan være!!

Jeg har aldri fått noen stygge kommentarer heldigvis. Det hadde nok knekt meg helt.

Vil bare gi dere en klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier du er ENSOM. Hvorfor ligger ikke du på sykehuset og får hjelp? Jævla jente er du.

Det og litt annet ble skrevet til meg på facebook av en jeg ikke aner hvem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Tusen takk. :klemmer:

Var tungt å høre, siden han jo visste at jeg slet med skyldfølelse. Den satt, lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, har ikke hørt så mye stygt egentlig. Men har hørt veldig mye "du er så sykt tynn, legg på deg".

Nå har det seg slik at jeg alltid har hatt en ganske høy forbrenning og kan ikke noe for det =0P men det kom seg med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg håper du kutter deg i halsen i stedet for på beina neste gang."

Det var på den tiden da jeg hadde store problemer med slikt og hadde stolt på en jeg likte og latt ham vite det... Bad idea. Men jeg tok det ikke så tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis du forlater meg nå kommer du til å få en telefon i morgen om at jeg har tatt livet av meg. Og jeg vil hjemsøke deg resten av ditt liv."

Ikke ordrett siden det ikke ble sagt på norsk, men vel, betydningen er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var i en ganske alvorlig bilulykke på barneskolen, hvor det gikk nesten galt. Fikk alvorlige skader som jeg har enda. Fikk høre etterpå fra en i klassen at jeg bare løy om å ligge på sykehus, og at jeg bare gjorde det for å skulke skolen. Han sa også etterpå at ulykken var min skyld. Det er snart 15 år siden men det sitter fremdeles den dag i dag.

Fikk også høre noe faren min hadde sagt til moren min om meg for ikke så lenge siden at jeg bare kunne dra den feite ræva mi opp fra sofaen. Det såret veldig men kom ikke som en overraskelse. Er ikke første gang noe i den duren har blitt sagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarer som er ment som et patetisk angrep på hvem jeg er, bryr meg ikke i det hele tatt. Denne kommentaren i den settingen vi var i, gjorde mer vondt enn alle fornærmelsene jeg har opplevd til sammen.

eg opplever snøvotts kommentar som en vennlig spøk men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg, nerd, satan, hore, feit, blitt trua med bank, frosset ut slike ting. Eller den gangen jeg ble stengt inne på et lite mørkt rom (sliter med klaustrufobi), mobba fordi jeg var flink på skolen, ledd av bare jeg snakket i klassen, satt ut rykter om at jeg var lesbisk (visste ikke på den tiden at jeg var bisexuell).

Takket være dette slet jeg i mange år med deppresjoner ol, samt at jeg ikke tror på meg selv eller skjønner hvorfor folk vil tilbringe tid sammen med meg... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...