Gå til innhold

hva er det styggeste noen har sagt til deg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor skal jeg begynne... :sjenert: Du er råtten og lat det vokser faen meg mark i ræva på deg..forbanna fitte latmakk råtten du eter guano hore.. blodhore osv osv osv Fra svinet min mor er gift med. Fra jeg var 5 til jeg var 20. Sitt ikke der og vær ei sånn forbanna fitte (skreket til meg) da kan du for helvete se til faen og komme deg ut av MITT hus.. (min mor til meg, jeg satt med to barn under fire år)blablabla... lignende ting hele tida frem til et par år tilbake når jeg endelig greide å få dem ut av livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal spare den, jeg. Vær du sikker.

ler..

hm..

kan man henge seg på en bruker for å se når sparinga er slutt?

Vil gjerne se det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca: "Hvorfor skulle det være sant at han voldtok deg, du som er så stygg? En så flott mann ville aldri rørt noen som deg. Du kommer til å ødelegge livet hans".

Tusen takk, pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke deg, jeg mente at jeg har fått mang en fornærmelse slengt i trynet. Jeg oppfører meg jo jevnt over som en hestkuk på byen.

Vedder på at du stiller i "my little pony" klassen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca: "Hvorfor skulle det være sant at han voldtok deg, du som er så stygg? En så flott mann ville aldri rørt noen som deg. Du kommer til å ødelegge livet hans".

Tusen takk, pappa.

Litt av en pappa, ja. Skulle likt å gi faren din juling, jeg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ler..

hm..

kan man henge seg på en bruker for å se når sparinga er slutt?

Vil gjerne se det :)

Heng deg på du, men nå har jeg altså lovet å være snill og grei i uoverskuelig framtid. Nemlig. (Med andre ord må en ventetid på minst 15 minutter beregnes.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Hmmm..

* Fikk høre av en gutt når jeg var 12-13 år at venninna mi var skjønnheten og jeg var udyret!

* Husker en gang en jente jeg gikk sammen med på skolen (nylig) uttalte når vi satt sammen i en "jente-gjeng" at "Gutter, hater tynne jenter! De vil ha jenter med former! Altså STOR rompe. Mye bedre å være litt overvektig, enn tynn. Det er jo drit stygt!" og så satt jeg rett over henne som er tynn/slank".

(Da tenkte jeg inni hodet mitt: Ja, vi får ta en tur på byen å se hvem som har mest sjangs da KJÆRRING!)

*Kjæresten min uttalte en gang når vi krangla: "Jeg er så lei av den jævla stemmen din nå, den skjærer i hodet mitt!!!" Må legge til at jeg maste skikkelig på han den dagen.

Kommer ikke på noe mer men det er vel et par kommentarer her og der.

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla horunge, det var min kjære mor. Jeg hadde flere hyggelige kallenavn som tjukka, feita, brillesvin osv...

Bolla, det var kallenavnet på skolen. Ærlig talt, jeg hadde da speil ikke var jeg blind heller men av en eller annen grunn måtte folk opplyse meg om at jeg var tjukk. :filer:

Har egentlig hørt ganske mye verre ting og, men merket at jeg ble i litt dårlig humør så det holder vel med disse to :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på ny ungdomsskole og var skikkelig sårbar. Hadde det jeg trodde var et godt øye til den kjekkeste gutten på hele årstrinnet, og han pleide å se på meg titt og ofte.

En dag når jeg var samlet med en hel haug av mine nye venner, kom han inn i rommet og hvisket noe til en før han gikk ut igjen. Så sa personen som fikk "hvisken", til meg: "Han sier at du er stygg"

Verden raste sammen, og jeg hater enda denne personen, 20 år senere. Fremdeles tenker jeg at hvis han hadde dødd i en ulykke så hadde jeg bare tenkt "åja."

Kanskje litt vel sensitiv men den kommentaren satt som et helvete.

Bortsett fra det er vel det verste jeg har opplevd at jeg har oppdaget at folk har snakket om meg bak ryggen deres. Men da har de ofte ikke vært så verdifulle for meg uansett. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har fått mange jævlige kommentarer slengt opp i trynet oppigjennom, og enkelte har ødelagt meg, og gjort meg til en usikker og deprimert fyr. Selv om jeg bare er 18, så har de ødelagt mye av fremtiden min !

- Se så stygg han er når han smiler ( begynte å smile når jeg ble usikker, aner ikke hvorfor)

- Jeg skal drepe deg ! (medelev på vgs...)

- Du er så jævla homo du !

- Eh... Du har faen ikke venner du ! (faktum er at jeg har mange venner)

- Du er den lateste personen jeg kjenner til (mormor sa det til meg for ikke så lenge siden, men hun er klar over at jeg går igjennom en depresjon, og nærmest ikke har vilje til å stå opp om dagene)

Før alt begynte på vgs, så var jeg en veldig utadvendt fyr, hadde det kjempefint, tråkket aldri andre på tærne, og var alltid positiv mot andre. Nå sitter jeg bare igjen med at jeg er en snill taper. Kommentarene på utseendet mitt kan jeg ikke skjønne. Ettersom jeg vet at jeg ser over gjennomsnittet bra ut :) Men, ettersom jeg ikke føler meg som en hel person, så hjelper det lite ! Ble vel litt mye dette her, men føltes godt å få skrive litt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Empati til alle sammen! :klemmer:

Dette er en viktig tråd, siden den minner oss på at ord sårer mer enn mange tror, og at man aldri kan veie kommentarer opp mot hverandre og sammenligne hva som er "verst".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en piczo side/blogg da jeg var yngre. Skrev ikke så mye på den, men hadde litt bilder av venner, tekst, musikkvideor ol. Fikk en kommentar som såret veldig (var tross alt bare 12-13år). Husker ikke hele kommentaren, men det var mest den ene setningen som vrieklig såret. "...du burde båre gå å henge deg"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann

utrolig hva folk kan få seg til å si..

Endret av soffapute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt sjokkert over hva folk får seg til å si til andre mennesker. Har ikke vært i nærheten av å oppleve denslags som folk skriver om her, utover et brev jeg fikk midt i en time på skolen, av de to som skulle være bestevenninnene mine. Sto at jeg var feit og stygg, og bare vent til jeg begynner på videregående for da kom jeg ikke til å ha noen venner fordi ingen vil være venn med noen så patetisk som meg (og tanken på at de fikk rett svir litt også).

Utviklet sosial angst på den tiden jeg hadde disse venninnene, pga dette brevet og mange lignende hendelser. Det falt meg aldri inn å kutte de ut fordi jeg tenkte det var bedre å ha dårlige venner enn ingen venner. :sukk:

Men utover dette har jeg vært heldig, og har aldri opplevd å få i nærheten av slike stygge kommentarer fra familie eller menneskene jeg i dag anser som venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ofte ropt stygga til da jeg var ung. Det er ikke mange som sier det i voksen alder. Faktisk har jeg lett sjans på menn mye yngre enn meg også, og kjendiser kaster seg over meg. Men nå er det kanskje det at ingen tar meg seriøst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ei "venninne" som var sammen med en jeg var litt småforelska i: "Jeg sa til xx at du likte han. Han sa: Hva?, hun? æææsj" Mens hun smilte fordi HUN hadde blitt sammen med han.

Var flere episoder på uskolen og vgs der jeg har blit kalt æsj, stygg,ekkel, dum, taper osv.

Har ikke fått høre noe slikt i voksen alder,heller stikk motsatt, men når jeg er i det riktige humøret føler jeg meg som hun "ekle" på uskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idioter i byen som roper stygge ord etter fremmede.

slemme kjærester som sier sårende ord.

Fornærmende "komplimenter" som egentlig ikke er komplimenter.

Venninner som er misunnelig på venninner som gjør det bra.

Fedre som ikke er verdig å bli kalt for "pappa".

Mødre som ikke burde hatt ansvar for andre enn seg selv.

Tilfeldige folk som slenger ut kommentarer uten grobunn i virkeligheten.

Etc. Etc. Etc.

Er det rart man blir så oppgitt over menneskeheten at man bare har lyst til å legge seg?

Og en ting til; Det er ikke dere som har fått slike kommentare som skal skamme dere, det er de som ikke innehar empati for andre mennesker, mangler sosiale antenner o.l. som burde skamme seg. En skam for menneskeheten, det er det de er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mor:

"Skulle ønske jeg fikk et annet barn enn deg"

(Vi sier aldri stygge ting til hverandre)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på ny ungdomsskole og var skikkelig sårbar. Hadde det jeg trodde var et godt øye til den kjekkeste gutten på hele årstrinnet, og han pleide å se på meg titt og ofte.

En dag når jeg var samlet med en hel haug av mine nye venner, kom han inn i rommet og hvisket noe til en før han gikk ut igjen. Så sa personen som fikk "hvisken", til meg: "Han sier at du er stygg"

Verden raste sammen, og jeg hater enda denne personen, 20 år senere. Fremdeles tenker jeg at hvis han hadde dødd i en ulykke så hadde jeg bare tenkt "åja."

Kanskje litt vel sensitiv men den kommentaren satt som et helvete.

Bortsett fra det er vel det verste jeg har opplevd at jeg har oppdaget at folk har snakket om meg bak ryggen deres. Men da har de ofte ikke vært så verdifulle for meg uansett. :-)

Jeg opplevde også noe sånt. Var veldig forelska i en gutt noen år eldre enn meg på ungdomskolen. Husker jeg var og besøkte ei venninne som bodde i samme oppgang som han, og ha og hans venninner ropte stygga etter meg. Glemmer det aldri! Det var også flere som kalte meg stygga, men at han gjorde det var særdeles ille. Og ja, jeg er enig med deg, hater han også etter 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ødelagt livet mitt fikk jeg servert da jeg fortalte at jeg var gravid... Vi har ingen kontakt i dag, bortsett fra bidrag. Jeg har verdens beste 10åring som ikke har ødelagt livet mitt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...