Gå til innhold

hva er det styggeste noen har sagt til deg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Etter sex : "Du kunna ha vært alright å pule på , hadde du bare stramma opp kroppen litt".

Jeg var 15, han var 23.

Noen som tør gjette på hvor stor selvtillitt jeg fikk etter det - og hvor mange år etter den plaget meg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble en gang fortalt at jeg minnet om Pippi (!!)

Det hadde jeg tatt som et kompliment :jepp: Pippi er jo selvstendig, sterk, oppfinnsom, har bein i nesa, og hamler opp med skurker. Dessuten er rødt hår lekkert :rodmer:

Endret av fruBeist
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stikk hjem til utlandet, vi vil ikke ha sånne som deg her!!" - Var måten det ble sagt på, virkelig skreket rett opp i ansiktet mitt på en så hatsk måte!

Jeg er for øvrig helt norsk, og synes ikke jeg ser spesielt utenlandsk ut.

Endret av HedvigR
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det styggeste noen har sagt? Husker ikke, så det kan ikke ha vært så ille. Men det verste noen har gjort mot meg... Det var en gutt på ungdomsskolen som ofte pekte og lo på meg, han satt han bak meg, gjorde narr av meg og lo. Det er noe av det verste jeg har opplevd. Sårer fremdeles når jeg tenker på det... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er rødt hår lekkert :rodmer:

Må nok skuffe deg med at jeg aldri har hatt rødt hår. Det var visst mer klesstil og "rent generelt" vedkommende mente. Nå får du vel visse bilder i hodet om hvordan jeg kler meg, kan jeg tenke meg. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rettet mot meg som person, men "du må komme deg ut av det og slutte fiksere slik på dette". Sagt 14 dager etter en av mine beste venner ble funnet død under "mystiske omstendigheter", og jeg ikke kom meg i begravelsen pga at personene jeg satt på med kjørte feil vei.

Dette satt i meg flere år etter, og jeg unngår fortsatt vedkommende på alle måter.

Stygg, umoden, frigid, hore, feit, syk, gal, djevelens verk (jeg er bifil)? Alt det der har jeg fått etter meg, men til sammenligning hadde det ingenting å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan ikke huske at jeg har blitt kalt noe spesielt stygt noen gang, selv om det helt sikkert har skjedd i krangler med søsken som yngre.

Det styggeste jeg har sagt til noen noen gang var da jeg kalte ei kollega for ei 'jævla paranoid fitte'. Jeg var helt sjokkert over meg selv etterpå for det er virkelig ikke ord jeg normalt tar i min munn, og jeg brølte dette til henne. Husker at jeg tenkte meg om, og kom til at jeg mente det jeg sa, og ba derfor heller ikke om unnskyldning. Det var det hun som gjorde, så jeg hadde vel en god grunn til å kalle henne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sex : "Du kunna ha vært alright å pule på , hadde du bare stramma opp kroppen litt".

Jeg var 15, han var 23.

Noen som tør gjette på hvor stor selvtillitt jeg fikk etter det - og hvor mange år etter den plaget meg?

For en forp*** idiot!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er du gutt eller jente?"

Hadde kort hår store deler av barndommen, og jeg hata det, men mamma mente jeg "måtte" ha det. :tristbla: Hørte det ofte.. Og også at folk bare var sikker på at jeg var gutt. Husker jeg var på et offentlig toalett en gang, så var det en dame som sa "Unnskyld, men guttedoen er døra ved siden av". Husker hvor vondt det var å høre det. :tristbla: :tristbla:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er du gutt eller jente?"

Hadde kort hår store deler av barndommen, og jeg hata det, men mamma mente jeg "måtte" ha det. :tristbla: Hørte det ofte.. Og også at folk bare var sikker på at jeg var gutt. Husker jeg var på et offentlig toalett en gang, så var det en dame som sa "Unnskyld, men guttedoen er døra ved siden av". Husker hvor vondt det var å høre det. :tristbla: :tristbla:

:klemmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du ser ut som et kråkereir" - En av de litt populære guttene på ungdomsskolen i 8. klasse.

Vel... I cleaned up well :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"du er alt for tynn!!!" :( plager meg enda. Sjalu folk.

Nå har jeg lagt på meg altfor mye pga den kommentaren, og nå sier de ikke noen ting men gir meg blikk og små flirer over hvor tykk jeg er nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier, for å si det litt forsiktig, langt mer om dem enn det gjør om deg.

Takk! Det er noen år siden nå, men merkelig nok sitter den episoden i ryggmargen et sted og lurer ennå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var 7 og søstra mi 9 1/2. Jeg forgudet henne.

Mor og far hadde vært skilt i mange år.De hatet hverandre,og så ble det rettsak fordi søstera mi ville flytte til far. .

Mor og jeg satt utenfor rettsalen og venta - og jeg tenkte inni meg selv at jeg ville flytte etter , fordi søstra mi var så viktig for meg.

Da jeg ymta frempå om det, sa mora mi bare : "Flytter du ned til faren din, har du ikke noen mor mer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er helt jævlig og du fortjente å se morra di få juling av faren din da du var lita!! Dessuten så er du ikke hakket bedre enn den dær faren din. Like sjuk begge to!" Den sitter i meg litt enda. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...