Gå til innhold

hva er det styggeste noen har sagt til deg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg fikk høre "nesa di ser ut som en stikkontakt" en gang.det var typen som sa det.nå ler jeg av det men det er jo i grunn ganske stygt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hold kjeft. Du har en helt forferdelig irriterende stemme!" Dette var på ung.skolen, sitter fortsatt igjen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Jeg elsker deg er det styggeste noen har sakt til meg...... Jeg dumpet henne straks da hun sa det til meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg elsker deg er det styggeste noen har sakt til meg...... Jeg dumpet henne straks da hun sa det til meg.

Du tuller nå, ikke sant?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått høre at jeg ligner på paris hilton èn gang(!) ikkje bra!

Ble en gang fortalt at jeg minnet om Pippi (!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ungdomskolen hadde jeg skrevet en stil jeg syntes var den beste stilen jeg hadde skrevet. Da læreren (som var nærmere pensjonistalder) leverte stilen min, sukka hun og sa "dette er den mest tragiske stilen jeg noen gang har lest". Gjennom hele stilen stod det i margen "sukk, sukk, sukk". Sånn sier man da virkelig ikke til en hormonell usikker jente... begynte å grine der og da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal drepe deg!

Min eks som nå sitter inne for voldtekt og drapsforsøk (heldigvis ikke forsøk på meg)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Du tuller nå, ikke sant?

Ja

jeg kommer egentlig ikke på noe stygt folk har sakt til meg. Det har nok blitt sakt bak ryggen min men ikke direkte til meg som jeg kommer på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde en gang på gaten at noen menn kom bort til meg og nærmest kjefta på meg fordi jeg var så stygg. "Stygg er du!" ropte de:( Masse folk rundt og det var noe av det flaueste jeg har opplevd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ligner på Madikken.

Madikken er jo søt! Husker jeg syntes hun var så pen da jeg var liten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Hold kjeft du da! Du vet jo ikke engang hvem morra di er, sannsynligvis er hun død!"

eller fra en annen en:

"Kan du ikke bare være stille. Stemmen din er så skjærende og irriterende!"

En gutt sa det engang til meg på ungdomsskolen. Vanligvis er jeg god til å ta igjen, men disse svei skikkelig, spesielt den første, sånt sier du bare ikke...

Edit: Kom på at den samme personen sa til meg at: "Kunne du ikke bare brukt maske? Da hadde livet mitt vært så mye bedre, fordi jeg hadde sluppet å se det stygge trynet ditt hver dag!"

Blir litt småglad på en måte når jeg ser hvem som greier seg best på vgs. både sosialt og på skolen :)

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

"jeg skal gjøre livet ditt til et helvete helt til du flytter ut herfra" fra et berte jeg bodde sammen med . i ettertid har jeg tenkt "vi får nå se hvem som gjør hvem sitt liv til helvete til slutt :) "

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Om du hadde dødd så hadde ingen lagt merke til det." :grine:

"Du er den styggeste jeg har sett." :frown:

Ble mobba på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde en gang på gaten at noen menn kom bort til meg og nærmest kjefta på meg fordi jeg var så stygg. "Stygg er du!" ropte de:( Masse folk rundt og det var noe av det flaueste jeg har opplevd.

Det sier, for å si det litt forsiktig, langt mer om dem enn det gjør om deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...