Gjest "gjest" Skrevet 7. april 2012 #61 Skrevet 7. april 2012 Skulle du ønske at du kunne ligge rundt uten å føle skam? Føler aldri skam når jeg ligger rundt. Gjør du<?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #63 Skrevet 7. april 2012 Jeg har alltid trodd at sex var forbeholdt to mennesker som elsket hverandre. Vel, SÅ feil kan en tydeligvis ta! I dag har mange sex kun for nytelsens skyld. Men jeg er enig med deg, det burde ikke være slik.
Gjest Chloè Skrevet 7. april 2012 #64 Skrevet 7. april 2012 For det første blondie, var ikke den setningen du uthevet rettet direkte til diskusjonen om antall. Det var rettet til alt det andre denne personen gikk ut ifra uten å kjenne meg, og kun ved å vite mitt antall partnere. Som f.eks og nesten gå utifra at jeg hadde hatt kjønnssykdommer, at mine forhold så og si ville være basert på en løgn hvor jeg ikke var åpen om noe av min seksuelle histore osv. Typiske generaliserende antagelser som dømmende personer gjerne kommer med. For det andre, sier også tingene du skriver, ganske mye om deg som person. Hehe, men en gang noen er uenig så kommer "dum blondine" korte opp. Det viser vel bare hvor dum du er , ikke jeg. (Regner med det var det du mente, eller så hadde du skrevet Blondina90) JEG syns du er løs når du ligger med halve byen, JEG har ikke samme syn på sex som deg. Kan ikke påstå at jeg er så prippen, elsker sex og menn, men det finns da faen meg grenser, å når du har runda 70 så er grensa sprengt. Bare fordi du står for det du har gjort, betyr ikke at det er rett. Så ja, jeg skjønner godt hvorfor du lyger når folk spørr deg. Igjen, hvis du kan leve med deg selv og trives.. whatever floats your boat
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #65 Skrevet 8. april 2012 når du har runda 70 så er grensa sprengt. Næh. Har man et klippekort liksom, på hvor mange man kan knulle? Hvis det er så deilig å ligge rundt, hvorfor ikke gjøre det til fulle? 1
Gjest -J- Skrevet 8. april 2012 #66 Skrevet 8. april 2012 Og når du har rundet 70 så er grensen sprengt. Hva med 69? Hvor går "grensen"?
Gjest Chloè Skrevet 8. april 2012 #67 Skrevet 8. april 2012 Hva med 69? Hvor går "grensen"? Min grense? Jeg kan ikke si "maks 10-15" , for jeg vet virkelig ikke, men den er ikke i nærheten av verken 69 eller 70 for å si det sånn.
Gjest -J- Skrevet 8. april 2012 #68 Skrevet 8. april 2012 Min grense? Jeg kan ikke si "maks 10-15" , for jeg vet virkelig ikke, men den er ikke i nærheten av verken 69 eller 70 for å si det sånn. Så det er mer enn 15, men mindre enn 70? Jeg vil gjerne vite hvor "grensen" er. Seriøst.
Gjest Chloè Skrevet 8. april 2012 #69 Skrevet 8. april 2012 Så det er mer enn 15, men mindre enn 70? Jeg vil gjerne vite hvor "grensen" er. Seriøst. Hvorfor? Jeg har min, du har din. Hvis du er løs og trives med det, så trenger du ikke å forsvare deg. Du lever med dine valg og jeg lever med mine
Gjest krabat Skrevet 8. april 2012 #70 Skrevet 8. april 2012 (endret) Så det er mer enn 15, men mindre enn 70? Jeg vil gjerne vite hvor "grensen" er. Seriøst. Det blir vel litt som å fastslå når du har nok hår på leppa til at du har bart. Du vet at ett, to eller tre hår ikke er nok, men selv om du ikke kan sette en definitiv grense vet du hva en bart er når du ser en. Selv mener jeg at det ikke er antallet som er viktig, men før eller siden når man et antall som gjør det legitimt å tenke at denne personen ikke er særlig selektiv i valg av sexpartnere. Hvor går denne grensen? Det er umulig å si et bestemt tall, men for en person i midten av 20-årene er tallet høyere enn 5 og lavere enn 50 Endret 8. april 2012 av krabat
waco Skrevet 8. april 2012 #71 Skrevet 8. april 2012 Hvis det var sant at kvinner ikke så ned på kvinner som er løse så ville vel ingen kvinner ha løyet om antallet sitt vel? Det virker som om kvinner selv forstår hva som er trofast oppførsel og hva som er tøsete og løs oppførsel. - Godt er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå