Gå til innhold

Tror han har følelser for xen


Gjest Biiip

Anbefalte innlegg

Jeg var i lignende situasjon for ikke lenge siden. Men da var jeg eksen, og det var typen min som hadde gjort det slutt med meg. Han begynte å holde på med en jente rett etter bruddet med meg. Men holdt kontakten med meg, uten og fortelle meg at det var noen ny. Var til og med han som spurte om jeg hadde truffet noen ny, og sa selv at den tanken kunne ikke slått han en gang. Når det hadde gått noen mnd, begynte han å snakke om at han ville bli sammen med meg igjen, men jeg tvilte, og ville ha litt tid. Han fortsatte og holde på med denne andre jenta, mens han holdt meg på tråden også. Det var ikke før han tryglet meg tilbake, at han fortalte hva som hadde skjedd, eller jeg skjønte det, ved noen ting som lå i leiligheten. Han dumpet denne jenta, og fortalte meg hvordan hun ikke betydde noen ting, og KUN var en rebound...

Jeg er litt motsatt som deg, og tenker noen ganger at jeg hater denne jenta, som hoppa på en fyr, rett etter et brudd. Da ber man liksom om det selv, man vet at ingen er stabile rett etter et brudd. Men samtidig, tenker jeg noen ganger på at det er jo egentlig TYPEN vi bør være sure på, for at han lurte oss begge. Hun kan ikke noe for de følelsene som er der. De har en historie som ingen kan måle seg mot.

Ja det er synd på deg, og den andre jenta i mitt forhold. Og selv om jeg og typen prøver igjen, tenker jeg stadig på denne andre jenta, som fikk hans tid, når jeg ikke var der...

Ikke hat henne, hat heller det han har gjort mot deg. Den eneste skurken er han. Ville du klart å blitt sammen med en som du visste hadde følelser for eksen? Som satte deg som andrevalg? ville du kunne vært lykkelig, uten å ha lurt på om dte virkelig var eksen han ville være sammen med?

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"det kvinnemennesket" og "den jævla kjærringa". Håper hun tar han ifra deg, hun var der først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...