Gå til innhold

Tror han har følelser for xen


Gjest Biiip

Anbefalte innlegg

Jeg har daten en mann nå i ca 4 mnd, han er 29 jeg er 25. Jeg traff han like etter det ble slutt med han og hun han var sammen med før meg. Og jeg tror han har følelser for henne ennå!! :tristbla: Han har ikke sagt så mye om forholdet deres, men jeg tror ikke det var så lett, det var også hun som gjorde det slutt med han. Jeg tror de har kontakt nå og da på tlf og har truffet hverandre noen ganger, men han sier det er tilfeldig. Han sier han er glad i meg men ikke er klar for noe seriøst!?!?! Har han fortsatt følelser for den j***a kjerringa? Har en misstanke om at hun vil ha han igjen, og om det stemmer er jeg redd han stikker! Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har daten en mann nå i ca 4 mnd, han er 29 jeg er 25. Jeg traff han like etter det ble slutt med han og hun han var sammen med før meg. Og jeg tror han har følelser for henne ennå!! :tristbla: Han har ikke sagt så mye om forholdet deres, men jeg tror ikke det var så lett, det var også hun som gjorde det slutt med han. Jeg tror de har kontakt nå og da på tlf og har truffet hverandre noen ganger, men han sier det er tilfeldig. Han sier han er glad i meg men ikke er klar for noe seriøst!?!?! Har han fortsatt følelser for den j***a kjerringa? Har en misstanke om at hun vil ha han igjen, og om det stemmer er jeg redd han stikker! Hjelp!

Sier litt at han etter å ha datet deg i 4 måneder sier han ikke er klar for noe seriøst. Tror jeg ville tatt det litt kuli, kan fortsatt treffe ham men kanskje ikke så mye. Vær litt hard to get, og hold andre muligheter åpne. Han har vel egentlig gitt deg et lite hint på at det ikke er så seriøst for han, dette forholdet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trådstarter.

Takk for svar. :( Jeg er så redd han fortsatt skal ha følelser for det kvinnemennesket. Syntes han har endret seg siste uka og noen sa de hadde sett dem sammen ute. Han sier ikke noe annet enn at han bryr seg om meg og er glad i meg, men hvorfor beholder han kontakten med henne da?!?! Han sier jo aldri noe positivt om henne, heller at hun var vanskelig og at forholdet til tider ikke var bra i det hele tatt! Jeg vet han fikk mld av henne sist helg, og etter det er det noe rart. :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har i det minste vært ærlig - han har jo sagt at han ikke er klar for noe seriøst. Sannsynlig at det har noe med relsjonen til eksen å gjøre. Vanskelig å hoppe inn i noe nytt med hele hjertet sitt etter et brudd, uavhegig av om han vil ha eksen tilbake eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter.

Ringte han i stad. Han sier han må tenke for å finne ut om det han føler for meg er ekte. Den j***a kjerringa vil visst prøve på nytt og han sier han fortsatt savner henne og har masse følelser. Han har snakket med henne før meg! Han sier fortsatt at han er gla i meg, men at han er usikker på hvor langt han vil at dette skal gå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter.

Ringte han i stad. Han sier han må tenke for å finne ut om det han føler for meg er ekte. Den j***a kjerringa vil visst prøve på nytt og han sier han fortsatt savner henne og har masse følelser. Han har snakket med henne før meg! Han sier fortsatt at han er gla i meg, men at han er usikker på hvor langt han vil at dette skal gå. :(

Da synes jeg du skal være den som sier til ham at han får gjøre som han vil. Også synes jeg at du skal bare slippe ham fri uten å fighte for ham, tror jo mer motstand du gir ham jo mer kommer han til å løpe vekk fra deg. Slipp ham fri, la ham få prøve med henne. HVis du virkelig bryr deg om ham så er dette det rette å gjøre. Kan nesten love deg at det ikke kommer til å funke mellom de to, det er en grunn til at det ble slutt mellom dem og han sier at hun er vanskelig. Du vil ha det lettere på denne måten, ikke minst gir du han et valg og hvis han da velger å komme tilbake til deg så kan du se om du fremdeles vil ha ham eller om du ikke lenger er interessert.

Min erfaring har vært at cluet er å ikke gjøre motstand. Overrasker du ham til og med med å si at du har tenkt litt på dette og du synes det er en god ide at dere gjør det slutt, så vil han nok lure litt på hvorfor du tok så lett på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det du sier er rett. :( Det er bare det at jeg har hørt fra andre at han aldri har vært mer glad i ei dame enn han var i henne, og at han egentlig ville leve resten av livet.. med HENNE! Jeg føler han har brukt meg som pausefordriv for å komme på andre tanker. GREIT han sa han ikke var klar for noe seriøst, men han sa også at han ikke ville tilbake til x. Men nå må han plutselig tenke!?! Har hun virkelig så stort hold på han enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ble sammen med deg rett etter at det ble slutt, så har han kanskje ikke fått tid til å bearbeide og ende det forrige forholdet. Hvis dette er en mann du vil ha, så gi han rom, støtte og finn på aktiviteter slik at han får nye opplevelser i minnet. Viktig at dere er åpne og prater med hverandre. Jeg har selv opplevd det samme. Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun har nok et grep på ham enda. Tror du gjør deg selv vondt jo lenger du du prøver å få ham til å velge deg. Håper for din del at han velger deg, men det vil du ikke få vite før du tar et STEG tilbake og gir ham rom til å tenke over hva han vil. Gi ham muligheten til å savne deg, kanskje det vil få ham til å innse at hans fremtid ligger med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Gah...kjenner meg igjen i det her, hvor jeg da er han. Han hadde sikkert håpet at han skulle kunne bli lykkelig med deg, men så funker det ikke alltid sånn uten at man kan forklare akkurat hvorfor. Som noen sa tidligere: Du må bare la ham gå. Du kan nok ikke konkurrere med henne av den enkle grunn at hun kjenner ham bedre enn hva du gjør. Hun er sikkert den han måler alle andre opp mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah...kjenner meg igjen i det her, hvor jeg da er han. Han hadde sikkert håpet at han skulle kunne bli lykkelig med deg, men så funker det ikke alltid sånn uten at man kan forklare akkurat hvorfor. Som noen sa tidligere: Du må bare la ham gå. Du kan nok ikke konkurrere med henne av den enkle grunn at hun kjenner ham bedre enn hva du gjør. Hun er sikkert den han måler alle andre opp mot.

Og jeg mener man står sterkere i en persons "esteem" hvis man klarer å si til dem at man er glad nok i dem til å la ham gå. Sometimes if you love somebody you have to let them go.

Han glemmer deg ikke så raskt om du gjør det på denne måten, trust me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah...kjenner meg igjen i det her, hvor jeg da er han. Han hadde sikkert håpet at han skulle kunne bli lykkelig med deg, men så funker det ikke alltid sånn uten at man kan forklare akkurat hvorfor. Som noen sa tidligere: Du må bare la ham gå. Du kan nok ikke konkurrere med henne av den enkle grunn at hun kjenner ham bedre enn hva du gjør. Hun er sikkert den han måler alle andre opp mot.

Gikk du tilbake til x du da? :( Jeg får jo ikke akkurat gjort stor heller da. Om han bestemmer seg for å gå tilbake med henne er det jo ikke akkurat som om vi kommer til å tilbringe noe tid sammen. Så jeg får jo ikke gitt han nye opplevelser og alt det der. Gud jeg HATER den kjerringa akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Og jeg mener man står sterkere i en persons "esteem" hvis man klarer å si til dem at man er glad nok i dem til å la ham gå. Sometimes if you love somebody you have to let them go.

Han glemmer deg ikke så raskt om du gjør det på denne måten, trust me.

Sier meg 100% enig i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

Gikk du tilbake til x du da? :( Jeg får jo ikke akkurat gjort stor heller da.

Jeg har ei som jeg alltid springer tilbake til, ja. Eller det vil si: Jeg springer tilbake til henne i mitt eget hode, uten at det betyr at jeg faktisk får henne tilbake. Hun bor jo i et annet land, så vi treffes ikke mere. Snakkes bare på telefonen av og til.

Når jeg er på deiteren med noen, så holder det som oftest med en eneste telefon fra henne og så skjønner jeg at jeg vil jo mye heller være med henne enn hun som jeg deiter. Hun fatter meg, kjenner meg, får meg til å le og har alltid et interessant perspektiv på ting. Vi var sammen i en alder da man fortsatt utvikler seg mentalt, så vi blei vel litt like.

Når jeg deiter noen nå så er det ikke for å bruke dem som pauseunderholdning eller noe sånn. Jeg går alltid inn med et håp om å bli forelska, men det skjer liksom aldri. Nå er jeg 30 og "set in my ways" og ingen passer liksom inn i mitt liv. Og hun er alltid ett eller annet sted i bakhodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mld fra han nå! Han sier han må ha mer tid til å tenke. Kjerringa hadde visst sagt at om han ville fortsette med meg så skulle hun holde seg unna. :( Det var visst opp til han hva han ville gjøre, og han hadde ikke hørt fra henne på ettpar dager. Men det VAR jo derfor han ble så rar og stille. Hvorfor gjør hun det her da?!?! Jeg er sikker på hun egentlig ikke vil ha han engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mld fra han nå! Han sier han må ha mer tid til å tenke. Kjerringa hadde visst sagt at om han ville fortsette med meg så skulle hun holde seg unna. :( Det var visst opp til han hva han ville gjøre, og han hadde ikke hørt fra henne på ettpar dager. Men det VAR jo derfor han ble så rar og stille. Hvorfor gjør hun det her da?!?! Jeg er sikker på hun egentlig ikke vil ha han engang.

Men vet du hva, jeg synes fortsatt at du skal ta et steg tilbake. Si gjerne at du er veldig glad i ham, men at du ønsker at han skal få tenkt igjennom ting, og at du føler at når det er så usikkert som det er nå, så har du behov for å trekker deg litt unna til han finner ut av ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maruwan

Fikk mld fra han nå! Han sier han må ha mer tid til å tenke. Kjerringa hadde visst sagt at om han ville fortsette med meg så skulle hun holde seg unna. :( Det var visst opp til han hva han ville gjøre, og han hadde ikke hørt fra henne på ettpar dager. Men det VAR jo derfor han ble så rar og stille. Hvorfor gjør hun det her da?!?! Jeg er sikker på hun egentlig ikke vil ha han engang.

For alt i verden: Vær nonchalant.

Han er sikkert klar over at han er litt svak for hun andre og derfor redd for å såre deg. Hvis du ikke gjør dette til noen big deal, gjør du det mye enklere for ham å gi deg en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Men vet du hva, jeg synes fortsatt at du skal ta et steg tilbake. Si gjerne at du er veldig glad i ham, men at du ønsker at han skal få tenkt igjennom ting

Enig i dette.

og at du føler at når det er så usikkert som det er nå, så har du behov for å trekker deg litt unna til han finner ut av ting.

Ikke enig i dette. Det vil oppleves som press. La ham få lov til å være usikker, for da vil han tenke godt om deg. Vær nonchalant angående hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen, Jeg skal prøve å følge rådene deres å holde meg unna. Jeg er bare så redd han ikke skal velge meg! :( Skal prøve å la være å ta no mer kontakt i dag og heller vente til han gjør det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette.

Ikke enig i dette. Det vil oppleves som press. La ham få lov til å være usikker, for da vil han tenke godt om deg. Vær nonchalant angående hele greia.

Jeg forstår hvor du kommer fra, men hun har lov til å si at dette gjør henne usikker også. Det vil vise ham at hun kan gjerne gi ham tid, men at hun ikke er en dørmatte som vil akseptere dette flere ganger. Og det er ærlig, hun ER jo usikker. Hun burde ikke lyge til ham, tror han får mer respekt hvis hun viser at hun er en jente som ikke er redd for å vise hjertet sitt og følge følelsene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...