Gå til innhold

Forsiktig med hva du ønsker deg.

Chiyo

Anbefalte innlegg

Gjest UngKalven

Ønsket er oppfylt, men den avgir en farlig stråling som over tid gjør huden din gul og skræl.

Jeg ønsker meg en Aston Martin Vantage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En Aston Martin får du. Desverre viser det seg at den er tyvegods. Eieren er "Little Steven" fra serien Lilyhammer, som faktisk viser seg å ha ties til mafiaen i virkeligheten også. Du blir dumpet midt i akerselva, med betongsko. Heldigvis er det grunt der du dumpes, så du drukner ikke. Desverre er det vinter, så du dør av forfrysning.

Jeg vil reise til Mexicoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yep, du skal til mexico. men vel fremme i tijuhana blir du blandet sammen med en mexicansk narkobaron, og havner midt i et bandeoppgjør. begge armene kappet av og en tunge fattigere, så oppdager de fadesen og sender deg hjem. men, du fikk en fin sombrero i suvernir!

jeg vil ha en sjokolade NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Du får en sjokolade.

Dessverre et det en gammel sjokolade fra 1979 som ble funnet i en lurvete anorakk på loftet, og den smaker vondt.

Jeg vil ha en finere bakdel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får en finere bakdel. den er dessverre min, og resten av meg følger med.

jeg vil ha ny sofa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofaen din får du. Desverre er den trukket med ett eksperimentelt nytt skaitrekk som gir deg kraftige utslett. Legen din tror det er byllepest, noen du får en kraftig antibiotikakur for. Du får dermed problemer med fordøyelsen på toppen av det hele. Byllepesten beholder du, helt til du selger sofaen etter 4år.

Jeg vil ha en reise til Island.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsket om kake er oppfylt, men straks får du et akutt allergisk anfall og må på legevakta

Jeg vil ha ny telefon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir vår. du går med permanent allergi. må holde deg inne. i oksygentelt!

jeg vil kjøre slalom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket er oppfylt, men dessverre blir du påkjørt i bakken av en danske som renner slalåm for første gang. Det ender med at du brekker begge armene.

Jeg vil gjerne bli prinsesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Ønske oppfylt! Det står 3000 paparazzier utenfor døren din, og de kommer til å forfølge deg for resten av livet.

Jeg vil ha et glass vin!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

whops. kom visst i fare for å søle litt stryknin i vinen din :/ du dør ikke, men tarmsystemet ditt blir aldri mer helt det samme.

jeg vil flyyy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske er oppfylt,, men den blir verre enn den du er i nå...Gresset er ikke grønnere på den andre siden

Jeg ønsker å få sove..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsket ditt er oppfylt og du får sove lenge, veldig lenge! Når du våkner er det allerede langt på formiddagen, du forsover deg og kommer for seint på jobb.

Jeg ønsker meg en hushjelp som kan rydde og vaske for meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ønsket er oppfylt, men ingen liker deg lenger fordi du benytter deg av barnearbeid, siden vaskehjelpen din bare er en lite forsvarsløs 6 åring!

jeg ønsker meg så innmari mange nye kjoler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Ønske oppfylt, men ingen av dem passer.

Red. For sen...

Du får en bil, men hele landet går tom for bensin.

Jeg ønsker at alle flytteeskene i huset skal pakke seg selv.

Endret av Applecore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...