Gjest Maruwan Skrevet 13. februar 2012 #361 Del Skrevet 13. februar 2012 Og vi venter i spenning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 13. februar 2012 #362 Del Skrevet 13. februar 2012 Haha, jeg kan godt legge ut et bilde av meg her, men å offentliggjøre bilde av ham har jeg ikke tenkt til. Det måtte bli hvis jeg ville avsluttet det hele :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 13. februar 2012 #363 Del Skrevet 13. februar 2012 men å offentliggjøre bilde av ham har jeg ikke tenkt til. Sikkert lurt. Se der, god dømmekraft, etisk. Lover bra for "det vinnende vesenet", det. Men få se deg da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 13. februar 2012 #364 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Sikkert lurt. Se der, god dømmekraft, etisk. Lover bra for "det vinnende vesenet", det. Men få se deg da... Det er meg, med puppene på godt gjemt. Endret 13. februar 2012 av Alva_E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 13. februar 2012 #365 Del Skrevet 13. februar 2012 Definitivt søt. Go for it. Hvis dere har god connection kan jeg aldri i livet tenke meg at utseendet skulle være en issue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #366 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg tror mannfolka å jobbe for deg. Men jeg er ingen ekspert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 13. februar 2012 #367 Del Skrevet 13. februar 2012 Definitivt søt. Go for it. Hvis dere har god connection kan jeg aldri i livet tenke meg at utseendet skulle være en issue. For meg er det ikke det, langt der i fra. Selv om jeg har fått høre den der "you can do better". Falt for et VINNENDE VESEN, jeg.. Alfred. Ikke en typisk kjekkas omringet av siklende fjortisser... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 13. februar 2012 #368 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg tror mannfolka å jobbe for deg. Men jeg er ingen ekspert Jepp. Tror nok jeg måtte ha vist meg fra min aller mest sjarmerende side for å kunne hanke inn det der + at jeg måtte ha hatt en "good hair day" i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. februar 2012 #369 Del Skrevet 13. februar 2012 For meg er det ikke det, langt der i fra. Selv om jeg har fått høre den der "you can do better". Falt for et VINNENDE VESEN, jeg.. Alfred. Ikke en typisk kjekkas omringet av siklende fjortisser... den har vi alle hørt hihi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 13. februar 2012 #370 Del Skrevet 13. februar 2012 Heh...hva i svarte er det som skjer her egentlig? Men morro var det lell Gøyt, gøyt. Gøye folk, det er det man vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #371 Del Skrevet 13. februar 2012 For min del har det gått på mer kjemi enn utseende. Joda, jeg har vært med et par virkelige vakre, men stort sett har det vært normalt søte kvinner med glimt i øyet, som jeg har følt kjemi med. Jeg tror det er kjemien som til slutt styrer mer enn dette karaktersystemet enkelte har funnet på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. februar 2012 #372 Del Skrevet 13. februar 2012 hva som skjer? avsporing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 13. februar 2012 #373 Del Skrevet 13. februar 2012 For min del har det gått på mer kjemi enn utseende. Joda, jeg har vært med et par virkelige vakre, men stort sett har det vært normalt søte kvinner med glimt i øyet, som jeg har følt kjemi med. Jeg tror det er kjemien som til slutt styrer mer enn dette karaktersystemet enkelte har funnet på. Det er nok helt riktig. Man kan godt fange oppmerksomhet med et heldig utseende, men skal man ha noe som varer trenger man mer enn en sytråd som holder ørene oppe å by på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 13. februar 2012 #374 Del Skrevet 13. februar 2012 hva som skjer? avsporing Hehe. Stemmer. Måtte gå tilbake for å huske hva denne tråden egentlig dreide seg om. Så....hvilke menn fortjener egentlig de beste damene? Har man kommet frem til noen konklusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #375 Del Skrevet 13. februar 2012 Men det er vel forskjell på om man bare er ute etter noen å ta med seg hjem en kveld eller om man satser på noe mer varig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. februar 2012 #376 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Hehe. Stemmer. Måtte gå tilbake for å huske hva denne tråden egentlig dreide seg om. Så....hvilke menn fortjener egentlig de beste damene? Har man kommet frem til noen konklusjon? hysj, det er kjedelig tema :gjeiper: liker avsporing bedre :gjeiper: har ikke noe svar på det. de beste mannfolka sikkert :gjeiper: Endret 13. februar 2012 av Nuppdupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #377 Del Skrevet 13. februar 2012 Men det er vel forskjell på om man bare er ute etter noen å ta med seg hjem en kveld eller om man satser på noe mer varig? For min del må det være kjemi uansett om jeg skal satse eller gå for noe useriøst. Men jeg vet om mange som driter i det bare de får seg noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #378 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er nok helt riktig. Man kan godt fange oppmerksomhet med et heldig utseende, men skal man ha noe som varer trenger man mer enn en sytråd som holder ørene oppe å by på Ja, det er ikke sjeldent jeg har gått bort til en vakker kvinne, for så å unnskylde meg selv noen minutter senere. Null kjemi. Eller holdninger som ikke er forenelige med det jeg kan akseptere. Selv DET teller bare jeg skal ha meg noe... ikke rart det er lenge mellom hver gang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. februar 2012 #379 Del Skrevet 13. februar 2012 For min del må det være kjemi uansett om jeg skal satse eller gå for noe useriøst. Men jeg vet om mange som driter i det bare de får seg noe. jøss, en mann som nevner kjemi. jeg er imponert 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #380 Del Skrevet 13. februar 2012 Det store spørsmålet er om en deler smak. Om jeg feks liker en jente med en hærlig personlighet og et flott utseende, vil hun da like meg tilbake for mitt utseende og personlighet? Tror noen at naturen er laget slik at de "Rette" lettere kan finne sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå