Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?

Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror hun mener at du er så jentete, (på en veldig sjarmerende og positiv måte) Var sånn jeg tolket det, fordi jeg også oppfatter deg sånn, kanskje? :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Veitj? :sjenert:

Tror hun mener at du er så jentete, (på en veldig sjarmerende og positiv måte) Var sånn jeg tolket det, fordi jeg også oppfatter deg sånn, kanskje? :fnise:

Nei da.

"Å du er så veitj" = "Å du er så jente", er et trønderuttrykk for at den som blir tiltalt er en av oss. Det er et digert kompliment, i samme retning som "veitjing". En skikkelig heftig dame.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei da.

"Å du er så veitj" = "Å du er så jente", er et trønderuttrykk for at den som blir tiltalt er en av oss. Det er et digert kompliment, i samme retning som "veitjing". En skikkelig heftig dame.

Er klar over at vi sporer fullstendig ut av tråden nå, men ikke noe "nei da" "gjest" - jeg tolket jo poenget ditt ganske presist da, i all beskjedenhet. Og jeg er'ke trønder engang. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Er klar over at vi sporer fullstendig ut av tråden nå, men ikke noe "nei da" "gjest" - jeg tolket jo poenget ditt ganske presist da, i all beskjedenhet. Og jeg er'ke trønder engang. :fnise:

Nja, jeg forstår "jentete" som "bærtete" og slik opplever jeg ikke Alva_E, men hvis du mente jentete, som noe annet, så kan du nok ha fattet meg rett ja. Uansett, poeng fra meg. :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg forstår "jentete" som "bærtete" og slik opplever jeg ikke Alva_E, men hvis du mente jentete, som noe annet, så kan du nok ha fattet meg rett ja. Uansett, poeng fra meg. :rodmer:

Å, nei ikke bærtete i det hele tatt! Poeng til deg og :skravle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener det har med innstilling å gjøre?

Skal du begynne å blande deg inn igjen nå?!

Haha, neida.

Rett innstilling er viktig.

Sats på den trofeèn du vil ha, og jobb hardt for å komme dit. Det kan ta lang tid og det er ikke sikkert du når dit i det hele tatt, men du kommer garantert til å lære mye på veien dit. Kanskje du også lærer at den "sukkertoppen" du ville ha er noe helt annet enn du hadde sett for deg til å begynne med.

(PS: her måtte jeg se for meg min holdning i arbeidslivet i forhold til mine mål for å klare å ordlegge meg. Synes det er vanskelig å snakke om kvinner som premier og godbiter, men kanskje TS forstår bedre hva jeg mener hvis jeg gjør det slik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

(PS: her måtte jeg se for meg min holdning i arbeidslivet i forhold til mine mål for å klare å ordlegge meg. Synes det er vanskelig å snakke om kvinner som premier og godbiter, men kanskje TS forstår bedre hva jeg mener hvis jeg gjør det slik)

Prosjektledelse er et greit fag å ha, også være med på noen medarbeidersamtaler, intervju og sånt, slik at man vet hva man skal ha svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prosjektledelse er et greit fag å ha, også være med på noen medarbeidersamtaler, intervju og sånt, slik at man vet hva man skal ha svar på.

:skratte:

Nemlig! Spent på svar fra selveste Alfred.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Men har du observert hodejegere i slike prosesser? Det er holdningen man bør ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg svare på nå?

Du var uoppmerksom da du svarte AB; guarden var nede et øyeblikk og du var ærlig.

Bare så synd at man må vente til side 11...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hva skal jeg svare på nå?

Du var uoppmerksom da du svarte AB; guarden var nede et øyeblikk og du var ærlig.

Bare så synd at man må vente til side 11...

Bare svare henne på det hun spør om, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...