Harmonics Skrevet 13. februar 2012 #381 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Spørsmålet er: Hvem fortjener godbitene? Ah. Komplisert spørsmål. "Fortjener", og "godbitene". Vel. Krage søker mage, svarer til mye. Ellers, ser jeg at folk rundt meg som legger klutene til, finner sin kjære til gagns. EDIT: Det kommer også ann på hva man har vendt seg til. Endret 13. februar 2012 av Harmonics Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #382 Del Skrevet 13. februar 2012 For min del må det være kjemi uansett om jeg skal satse eller gå for noe useriøst. Men jeg vet om mange som driter i det bare de får seg noe. Jo, en viss kjemi må det jo være uansett. Men jeg tenkte på utseende. At man kanskje går for det heiteste man ser på byen, men når man skal finne seg en kjæreste så er det andre ting som teller mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 13. februar 2012 #383 Del Skrevet 13. februar 2012 Men det er vel forskjell på om man bare er ute etter noen å ta med seg hjem en kveld eller om man satser på noe mer varig? For min del går det litt på det samme: Dersom hun er kjempepen er det ikke så kjempenøye med kjemien. Dersom hun ikke er fullt så pen så må vi ihvertfall ha en connection. Men hvis det skal være noe seriøst så må connection'en være der uansett. Så det er vel kanskje forskjellen. Uansett, er så mye annet som spiller inn også, ting en ikke kan sette ord på eller helt forstår selv engang. Har f.eks. en veldig god venninne som jeg har kjempegod connection med og som er søt også. Men av en eller annen merkelig grunn er jeg ikke tiltrukket av henne på den måten og tanken på sex med henne er bare ekkel. Venner maser alltid om at vi må bli sammen, eller så tror de at vi allerede er sammen. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt ting som "Jamen det der er jo drømmedama di, jo!" Og jeg kan aldri helt forklare hvorfor det er uaktuelt. Har ikke noe med "vennesonen" å gjøre heller, ettersom vi starta ut på dateren og allerede da var det null seksuell tiltrekking. Ikke fra hennes side heller, tror jeg. Rart med det. Uansett, testen jeg pleier å gjøre er å tenke på å gå ned på den personen. Hvis det fremstår som digg, da vet jeg at jeg er tiltrukket. Hvis tanken er ekkel så er jeg ikke det. Ingen logikk der i gården heller. Ei annen jeg kjenner er ikke så pen som hun andre, og laus som bare juling (ikke at jeg har noe imot det). Noen spesiell connection har vi heller ikke, men hun kunne jeg godt gått ned på. What?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #384 Del Skrevet 13. februar 2012 jøss, en mann som nevner kjemi. jeg er imponert Er jeg ødelagt som mann?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 13. februar 2012 #385 Del Skrevet 13. februar 2012 Er jeg ødelagt som mann?? En skam for alle menn, rett og slett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #386 Del Skrevet 13. februar 2012 Er jeg ødelagt som mann?? Ja, seriøst? Kjemi? How gay are you liksom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. februar 2012 #387 Del Skrevet 13. februar 2012 Ja, seriøst? Kjemi? How gay are you liksom! jeg vet du har lyst på han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #388 Del Skrevet 13. februar 2012 jeg vet du har lyst på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #389 Del Skrevet 13. februar 2012 Jo, en viss kjemi må det jo være uansett. Men jeg tenkte på utseende. At man kanskje går for det heiteste man ser på byen, men når man skal finne seg en kjæreste så er det andre ting som teller mer. Jeg føler det er mer motsatt faktisk. At gutta ikke tar det så tungt med hvem de ender opp med på et ONS, mens man sikter ofte for høyt når det gjelder hvordan kjæresten skal se ut. Derfor tror jeg også at mange menn ofte trenger det ekstra lille dyttet, for at de skal kunne se forbi dette, og se hvem kvinnen foran dem virkelig er. At det er andre ting som faktisk betyr mer enn et fantastisk ytre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #390 Del Skrevet 13. februar 2012 Ja, seriøst? Kjemi? How gay are you liksom! Skal jeg komme ut av skapet og nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #391 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Jeg føler det er mer motsatt faktisk. At gutta ikke tar det så tungt med hvem de ender opp med på et ONS, mens man sikter ofte for høyt når det gjelder hvordan kjæresten skal se ut. Derfor tror jeg også at mange menn ofte trenger det ekstra lille dyttet, for at de skal kunne se forbi dette, og se hvem kvinnen foran dem virkelig er. At det er andre ting som faktisk betyr mer enn et fantastisk ytre. Mulig du har rett. Men jeg syns å huske at for meg var det motsatt. Mulig det er annerledes for jenter? Er så lenge siden jeg var singel, so what the hell do I know? :gjeiper: Endret 13. februar 2012 av Maria_Marihøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #392 Del Skrevet 13. februar 2012 Evil Boy fortjener de beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. februar 2012 #393 Del Skrevet 13. februar 2012 Evil Boy fortjener de beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #394 Del Skrevet 13. februar 2012 Menn er noe j*vla dritt. Ingen fortjener meg, ferdig snakka! Dårlig dag? Jepp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 13. februar 2012 #395 Del Skrevet 13. februar 2012 Lurer på hvorfor Alfred er borte. Holder han på å lage et eget skjema? "hvem fortjener hvem"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #396 Del Skrevet 13. februar 2012 Menn er noe j*vla dritt. Ingen fortjener meg, ferdig snakka! Dårlig dag? Jepp! Evil Boy fortjener å knulle deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #397 Del Skrevet 13. februar 2012 Lurer på hvorfor Alfred er borte. Holder han på å lage et eget skjema? "hvem fortjener hvem"... Han lager sikkert et kart over alle brukerne slik at vi ser hvem som fortjener hverandre. Nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #398 Del Skrevet 13. februar 2012 Lurer på hvorfor Alfred er borte. Holder han på å lage et eget skjema? "hvem fortjener hvem"... Jeg tror vi ødela denne veldig seriøse tråden med veldig mye useriøsitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #399 Del Skrevet 13. februar 2012 Han lager sikkert et kart over alle brukerne slik at vi ser hvem som fortjener hverandre. Nå er jeg spent! Ooooh. Det blir spennende ja. Lurer på hvem som fotjener meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 13. februar 2012 #400 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg liker Alfred. Syns han er en bra bruker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå