Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?

Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Jeg har en skikkelig mannlig godbit av et sukkertøy, og det tok sannelig MYE jobb å fortjene ham!

Jeg tror det rett og slett er slik at alle får det de fortjener - og at kombinasjonen "kjekk mann + stygg kvinne" rett og slett betyr at kvinnen har jobbet hardest for å gjøre seg fortjent til forholdet. Parallelt må det vel da også bety at mennene som får de beste damene er nettopp de mennene som har gjort seg fortjent til de beste damene. Har du ingen - vel, så jobb hardere for det!

Så kjekke mannfolk fortjener egentlig vakre kvinner, men hvis en stygg kvinne vil ha han så kan hun få det hvis hun bare jobber hardt nok for det? Og dette er kun i kraft av at han er kjekk? Er det ingen andre kvaliteter som trengs?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maruwan

Så kjekke mannfolk fortjener egentlig vakre kvinner, men hvis en stygg kvinne vil ha han så kan hun få det hvis hun bare jobber hardt nok for det?

Nei, det kan hun nok ikke. Hun må være gjennomsnittlig i det minste (i hans øyne, vel å merke).

Så lenge en er gjennomsnittlig trenger ikke utseendet å stå i veien for noe som helst. Men dersom en er såkalt "mindre pen", eller "stygg" og andre fæle ord så blir utseendet alpha og omega. Sånn tror jeg det funker for både kvinner og menn.

Men når det er sagt så er fortsatt det å være pen en klar bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen, det her blir faktisk alt for komplisert for meg nå.

Jeg lurer på om jeg må gå inn for å forbli singel, for det her tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å få til noen gang. Kudos til dere som allerede er i et forhold ass :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Fytti grisen, det her blir faktisk alt for komplisert for meg nå.

Jeg lurer på om jeg må gå inn for å forbli singel, for det her tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å få til noen gang. Kudos til dere som allerede er i et forhold ass :klemmer:

Hvis det er deg på profilbildet, så tror jeg ikke du skal bekymre deg for deg for noe av det her. Definitivt "middels pen" og vel så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hvis det er deg på profilbildet, så tror jeg ikke du skal bekymre deg for deg for noe av det her. Definitivt "middels pen" og vel så det.

Absolutt!

Det er verre med oss vanlig dødelige. Håper jeg aaaldri blir singel, for det er kompliserte greier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk! :skya:

Men hva om mannen jeg har sett meg ut ikke er på samme sted på skalaen som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt!

Det er verre med oss vanlig dødelige. Håper jeg aaaldri blir singel, for det er kompliserte greier.

Pfft! Med de øynene dine ser du hvem som helst i knestående!

Men hold på mannen din likevel, jeg har forstått det som at du allerede har skutt gullfuglen :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Absolutt!

Meh...det er ikke så ille som du tror. Selv er jeg bare "middels pen" på en bra dag og det blir jo noe på meg også i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Haha, takk! :skya:

Hvis han er kjekkere må du jobbe for det. Hvis han ikke er det må han jobbe for det?

Hva denne "jobben" innebærer aner jeg dessverre ikke.

Glad jeg ikke er i dine sko :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Pfft! Med de øynene dine ser du hvem som helst i knestående!

Men hold på mannen din likevel, jeg har forstått det som at du allerede har skutt gullfuglen :rodmer:

True story :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Så lenge du er helt gjennomsnittlig eller bedre (av utseende) kan du komme så langt du bare vil med et vinnende vesen. "Et vinnende vesen" er en større mangelvare enn et pent ytre, spør du meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er kjekkere må du jobbe for det. Hvis han ikke er det må han jobbe for det?

Hva denne "jobben" innebærer aner jeg dessverre ikke.

Glad jeg ikke er i dine sko :gjeiper:

Men, hvem skal jeg henvende meg til for å finne ut av hvem av oss om må jobbe? Altså, hvor vi befinner oss på skalaen, og hvem som er best?

Haha, det her begynner å bli morsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Men, hvem skal jeg henvende meg til for å finne ut av hvem av oss om må jobbe? Altså, hvor vi befinner oss på skalaen, og hvem som er best?

Haha, det her begynner å bli morsomt..

Maruwan ser ut til å ha oversikten :gjeiper:

Du får sende bilder av potensielle menn til han først, så kan han avgjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

Maruwan ser ut til å ha oversikten :gjeiper:

Du får sende bilder av potensielle menn til han først, så kan han avgjøre :ler:

Støttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttes!

Haha, greit! Jeg har et bilde på lur. Når er du klar for å dømme?

Mulig man får mange napp med et vakkert ytre, men man trenger vel som dere har nevnt et vinnende vesen for å nå til topps. Så jeg får håpe jeg har det som trengs :P

Mulig jeg bare er et stykke hard lakris, men FY SØREN så morsom jeg er :lur: ....`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Maruwan

Haha, greit! Jeg har et bilde på lur. Når er du klar for å dømme?

Jeg er klar. Hvordan skal vi gjennomføre det? Jeg foreslår at du poster bilde her, og så tar du det ned igjen i løpet av to minutter eller noe sånn. Må forresten ha et bilde av deg også hvor du ikke flasher boobsa for det påvirker dømmekraften min :gjeiper:

Et helt vanlig fullkroppsbilde av deg og ett av ham, så er vi igang.

Mulig man får mange napp med et vakkert ytre, men man trenger vel som dere har nevnt et vinnende vesen for å nå til topps. Så jeg får håpe jeg har det som trengs :P

That's all in the eyes of the beholder. Men sånt går av seg sjøl. Hvis han syns du er helt løk, så er vel sjansen stor for at du syns det samme om ham også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...