Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #301 Del Skrevet 13. februar 2012 Avataren til Bandit er tatt like etter, et typisk PostOrgasme shot. Bingo. To fingre i været, jeg veiver to fingre i været. Det kan ha flere betydninger. Som Maruwan sier "lukt på fingrene mine". Eller det kan være en tranghetsprøve... "SEEEEE... tooooo fingre". Eller så kan det bare bety at våpenet akkurat har gått av... Akkurat HVA det betyr denne gangen, vil jeg ikke ut med. En gentleman never kiss and tell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2012 #302 Del Skrevet 13. februar 2012 Vel, med tanke på at du har dem litt fra hverandre - så regner jeg med at de lukter forskjellig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #303 Del Skrevet 13. februar 2012 Vel, med tanke på at du har dem litt fra hverandre - så regner jeg med at de lukter forskjellig? Bowling-grepet du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #304 Del Skrevet 13. februar 2012 Denne tråden tok plutselig en slitt småekkel vending 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #305 Del Skrevet 13. februar 2012 Denne tråden tok plutselig en slitt småekkel vending Ekkelt? Jeg har visstnok fått pult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #306 Del Skrevet 13. februar 2012 Ekkelt? Jeg har visstnok fått pult! Ja...Ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2012 #307 Del Skrevet 13. februar 2012 Bowling-grepet du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #308 Del Skrevet 13. februar 2012 Ja...Ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. februar 2012 #309 Del Skrevet 13. februar 2012 Pfft, det var vel hvor mange orgasmer du fikk på to minutter, du viser til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #310 Del Skrevet 13. februar 2012 You don't deserve me! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 13. februar 2012 #311 Del Skrevet 13. februar 2012 Pfft, det var vel hvor mange orgasmer du fikk på to minutter, du viser til? Kjapp på avtrekkeren, med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #312 Del Skrevet 13. februar 2012 Pfft, det var vel hvor mange orgasmer du fikk på to minutter, du viser til? Trodde vi var ferdig med den. Jeg SA sorry... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. februar 2012 #313 Del Skrevet 13. februar 2012 Sier mye om hvor god jeg er det, at du kommer to ganger på to minutter, darling. En typisk beste-karamell-sukkertøy-dame... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 13. februar 2012 #314 Del Skrevet 13. februar 2012 Denne tråden tok plutselig en slitt småekkel vending Vi får håpe det går over når Bandit og KateW har fått lirt av seg ord og uttrykk som de nylig har lært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. februar 2012 #315 Del Skrevet 13. februar 2012 Vi får håpe det går over når Bandit og KateW har fått lirt av seg ord og uttrykk som de nylig har lært. Trenger du ordbok, kjekken? Eller mer en demo, og noen empiriske bevis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 13. februar 2012 #316 Del Skrevet 13. februar 2012 Trenger du ordbok, kjekken? Eller mer en demo, og noen empiriske bevis? Nei, du har særdeles lite variasjon i språket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #317 Del Skrevet 13. februar 2012 Sier mye om hvor god jeg er det, at du kommer to ganger på to minutter, darling. En typisk beste-karamell-sukkertøy-dame... Det er DIN fortjeneste, helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. februar 2012 #318 Del Skrevet 13. februar 2012 Nei, du har særdeles lite variasjon i språket. Jeg vil gjerne stille deg et spørsmål? Hva er det som gjør at du har et inngående behov for å være nedlatende, ufin, ublid, sur, gretten og gjennomgående kvinnefiendtlig? Dette spør jeg om siden du uten unntak sabler ned alt som kommer av både fornuftige og ufornuftige svar i denne tråden. De mest fornuftige ignorerer du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. februar 2012 #319 Del Skrevet 13. februar 2012 Nei, du har særdeles lite variasjon i språket. *Forklarer* Dette var fleip, basert på at du mener at Bandit og jeg bruker ord vi snaut kan. Ergo, jeg har ordbok og lærer meg ord, vil du låne den du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. februar 2012 #320 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er DIN fortjeneste, helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå