Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?

Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Avataren til Bandit er tatt like etter, et typisk PostOrgasme shot.

Bingo. To fingre i været, jeg veiver to fingre i været. Det kan ha flere betydninger. Som Maruwan sier "lukt på fingrene mine". Eller det kan være en tranghetsprøve... "SEEEEE... tooooo fingre". Eller så kan det bare bety at våpenet akkurat har gått av...

Akkurat HVA det betyr denne gangen, vil jeg ikke ut med. En gentleman never kiss and tell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Denne tråden tok plutselig en slitt småekkel vending :nei:

Vi får håpe det går over når Bandit og KateW har fått lirt av seg ord og uttrykk som de nylig har lært.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det går over når Bandit og KateW har fått lirt av seg ord og uttrykk som de nylig har lært.

Trenger du ordbok, kjekken? Eller mer en demo, og noen empiriske bevis? :wink:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier mye om hvor god jeg er det, at du kommer to ganger på to minutter, darling. En typisk beste-karamell-sukkertøy-dame...

Det er DIN fortjeneste, helt klart! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har særdeles lite variasjon i språket.

Jeg vil gjerne stille deg et spørsmål? Hva er det som gjør at du har et inngående behov for å være nedlatende, ufin, ublid, sur, gretten og gjennomgående kvinnefiendtlig? Dette spør jeg om siden du uten unntak sabler ned alt som kommer av både fornuftige og ufornuftige svar i denne tråden. De mest fornuftige ignorerer du.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har særdeles lite variasjon i språket.

*Forklarer* Dette var fleip, basert på at du mener at Bandit og jeg bruker ord vi snaut kan. Ergo, jeg har ordbok og lærer meg ord, vil du låne den du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...