Gjest Alfred Skrevet 10. februar 2012 #261 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Jeg gjetter på: De som gjør seg fortjent til det? Jeg er absolutt ikke uenig i dette. Det kan godt være de som gjør noe aktivt direkte rettet mot en utvalgt kvinne. Eller det kan være de som har gjort noe som har gitt dem høy status. Det kan også være de som gjør noe for å skape kjemi. Det er i hvertfall sikkert at de som ikke gjør et forsøk ikke får lekkerbisknene (med noen få unntak). Disse fortjener kanskje ikke de beste damene heller...? Endret 10. februar 2012 av Alfred 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 10. februar 2012 #262 Del Skrevet 10. februar 2012 Har en kompis som heter Jonny, og jeg mener at han fortjener de beste damene. For det første er han digg å se på og for det andre spiller han trommer som en gud. For det tredje og fjerde har han ingen kjønnssykdommer og heller ingen barn fra tidligere ekteskap. Det var Jonny, altså. For de som evt. måtte være interessert. Jeg kan hooke dere opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #263 Del Skrevet 10. februar 2012 Har en kompis som heter Jonny, og jeg mener at han fortjener de beste damene. For det første er han digg å se på og for det andre spiller han trommer som en gud. For det tredje og fjerde har han ingen kjønnssykdommer og heller ingen barn fra tidligere ekteskap. Det var Jonny, altså. For de som evt. måtte være interessert. Jeg kan hooke dere opp. Alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 11. februar 2012 #264 Del Skrevet 11. februar 2012 Alder? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 11. februar 2012 #265 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Du kan ikke få meg til å trives sammen med deg ved å forføre meg. Dersom jeg vil pule deg, så gjør jeg det. Dersom vi ikke har kjemi gjør jeg det ikke. Du kan ikke trene på å få meg til å ville pule deg. Det kvinner kaller "kjemi" er et oppkonstruert begrep for slik de føler seg når de er med en attraktiv mann. I de fleste tilfeller er det mannen som må skape "kjemien" ved å være morsom, interessant og utfordrende. Menn som får til dette med attraktive damer, får det også til med andre attraktive damer. Det er ingen grunn til å mystifisere dette til en slags spesiell connection. Er det ikke påfallende at det er noen menn alle kvinner har god "kjemi" med, og noen ingen finner "kjemien" med? Og denne evnen til å skape god kjemi med kvinner er noe som i aller HØYESTE grad kan trenes opp. Du snakker som om personlighet, utstråling og karisma er noe statisk og som ikke forandrer seg. Det er særdeles plastisk. Påstandene dine er feilaktige og fordummende! Endret 11. februar 2012 av Genesis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en'krone Skrevet 11. februar 2012 #266 Del Skrevet 11. februar 2012 Du kan ikke få meg til å trives sammen med deg ved å forføre meg. Dersom jeg vil pule deg, så gjør jeg det. Dersom vi ikke har kjemi gjør jeg det ikke. Du kan ikke trene på å få meg til å ville pule deg. Du har ikke skjønt noe om du ikke skjønner at den "kjemien" som oppstår stort sett er noe menn skaper selv. Det handler om høflighet, manerer, interesse, lekenhet, "intellektuele" utfordringer, generøsitet, komplimentering og ikke minst fysisk attraktivitet. Bortsett fra fysisk attraktivitet er dette noe mannen har studert og lært seg. Det finnes ingen mann der ute som er i stand til å plukke opp kvinner ved å bare være seg selv. Han må absolutt vise seg som et glansbilde av seg selv, og det kvinner ser på som magisk kjemi er ikke annet enn skolerte sjekketriks fra mannens side. Dette er også grunnen til at mange kvinner ender opp som et enkelt ONS. Fordi den kjemien var noe som var ensidig fra kvinnens side og ikke annet enn skolert sjarm og attraktivitet fra mannens side. Menn kan faktisk ikke som kvinner, knipse med fingrene for å oppnå kontakt. Om du ikke er klar over dette foreslår jeg at du faktisk lærer deg litt om menn, noe vi menn absolutt må gjøre for å ha sjans på hvilken som helst kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. februar 2012 #267 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Jeg forsøkte som sagt å beskrive det man opplever med noen og ikke med andre mennesker, ikke bare mellom ulike kjønn. Jeg har truffet kvinner som jeg har blitt venninner med på tross av at alt er ulikt mellom oss, og vi ikke har noe tilsynelatende til felles. Jeg forklarer da dette med kjemi. Fordi det nettopp ikke er noe man kan sitte fingeren på eller forklare. Jeg mistenker at menn som ikke opplever dette med mange kvinner, er sikker på at menn som opplever dette, har lært seg det. Rasjonalismen lenge leve. Jeg forsøkte videre å forklare at menn jeg finner attraktive ikke nødvendigvis er menn andre finner attraktive. Eller som jeg skrev tidligere i tråden: Jeg er rasjonell, analytisk og driver svært lite med følerier. Da er det vanskelig å forklare hvorfor man finner noen mennesker tiltrekkende og tilfredsstillende å være sammen med, og andre ikke. Det enkleste er å kalle det for kjemi, og det enten er der eller ikke, med både menn og kvinner. Dersom denne grunnleggende tiltrekkingen er der kan du forføre meg, dersom den ikke er der kan du ikke. Ved samme kjønn når man er hetero, blir man aldri aldri venninner dersom denne "kjemien" ikke er der. Dette er ikke magi. Endret 11. februar 2012 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. februar 2012 #268 Del Skrevet 11. februar 2012 Ja, jeg skjønner at du ikke skjønner noe som helst av objektivitet og subjektivitet hehe Mistenker at du ikke takler at kvinner er klar over at de har en viss fysisk tiltrekning ovenfor menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. februar 2012 #269 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg forsøkte som sagt å beskrive det man opplever med noen og ikke med andre mennesker, ikke bare mellom ulike kjønn. Jeg har truffet kvinner som jeg har blitt venninner med på tross av at alt er ulikt mellom oss, og vi ikke har noe tilsynelatende til felles. Jeg forklarer da dette med kjemi. Fordi det nettopp ikke er noe man kan sitte fingeren på eller forklare. Jeg mistenker at menn som ikke opplever dette med mange kvinner, er sikker på at menn som opplever dette, har lært seg det. Rasjonalismen lenge leve. Jeg forsøkte videre å forklare at menn jeg finner attraktive ikke nødvendigvis er menn andre finner attraktive. Eller som jeg skrev tidligere i tråden: Jeg er rasjonell, analytisk og driver svært lite med følerier. Da er det vanskelig å forklare hvorfor man finner noen mennesker tiltrekkende og tilfredsstillende å være sammen med, og andre ikke. Det enkleste er å kalle det for kjemi, og det enten er der eller ikke, med både menn og kvinner. Dersom denne grunnleggende tiltrekkingen er der kan du forføre meg, dersom den ikke er der kan du ikke. Ved samme kjønn når man er hetero, blir man aldri aldri venninner dersom denne "kjemien" ikke er der. Dette er ikke magi. Det er riktig det du sier om personkjemi. Uten den blir man hverken venner eller noe annet. Imidlertid kan nok folk flest (gjennomsnittet) ha personkjemi med de aller fleste andre; mens en del bare vil ha personkjemi med et fåtall. På den annen side er det også tilfelle at kjemi imellom mann og kvinne er mye et rollespill eller skuespill (ifra mannens side). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. februar 2012 #270 Del Skrevet 11. februar 2012 Mistenker at du ikke takler at kvinner er klar over at de har en viss fysisk tiltrekning ovenfor menn. Poenget mitt er at du ikke kan være objektiv om din egen person. Men jeg ville ikke taklet ei kvinne som ønsker og trenger oppmerksomhet og bekreftelse ifra andre mannfolk enn meg, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 11. februar 2012 #271 Del Skrevet 11. februar 2012 På den annen side er det også tilfelle at kjemi imellom mann og kvinne er mye et rollespill eller skuespill (ifra mannens side). Kvinner liker ikke å høre dette, men det er selvsagt riktig. Jeg har også inntrykk av at kvinner tror de kan gjennomskue menn... I studietiden gjorde vi et lite eksperiment. Målet var at en i vennegjengen skulle få fitte (beklager språket, men det er mest treffende i dette tilfellet). De andres rolle var å gi denne gutten mye oppmerksomhet, le av ham, servere drinker, og skryte av ham når han ikke var til stede. Planlagt attraksjon (eller kjemi) fungerer like bra som "naturlig". Men det er jo ikke bare menn som driver med slikt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 11. februar 2012 #272 Del Skrevet 11. februar 2012 Kvinner liker ikke å høre dette, men det er selvsagt riktig. Jeg har også inntrykk av at kvinner tror de kan gjennomskue menn... For meg er det du som er mest ekstrem når det kommer til å tro at du kan gjennomskue noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 11. februar 2012 #273 Del Skrevet 11. februar 2012 For meg er det du som er mest ekstrem når det kommer til å tro at du kan gjennomskue noe som helst. For deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. februar 2012 #274 Del Skrevet 11. februar 2012 Planlagt attraksjon (eller kjemi) fungerer like bra som "naturlig". Men det er jo ikke bare menn som driver med slikt... Det er sant. Kvinner bruker alle triks i boka si når de virkelig vil! Det heter ikke kvinnelist for ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -J- Skrevet 11. februar 2012 #275 Del Skrevet 11. februar 2012 Det er sant. Kvinner bruker alle triks i boka si når de virkelig vil! Det heter ikke kvinnelist for ingenting Alt er lov i krig og kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. februar 2012 #276 Del Skrevet 11. februar 2012 Alt er lov i krig og kjærlighet. Egentlig ikke. Men det høres jo flott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. februar 2012 #277 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) man kan jo sjarmere så mye man vil. om jenta ikke er tiltrukket av hvordan han ser ut, så funker det aldri. iløpet av de 10 første sekundene man møtes, har man ubevist bestemt seg for om man kommer til å ligge med personen eller ikke om det blir mulig Endret 11. februar 2012 av Nuppdupp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 12. februar 2012 #278 Del Skrevet 12. februar 2012 Eller som jeg skrev tidligere i tråden: Jeg er rasjonell, analytisk og driver svært lite med følerier. Da er det vanskelig å forklare hvorfor man finner noen mennesker tiltrekkende og tilfredsstillende å være sammen med, og andre ikke. Det enkleste er å kalle det for kjemi, og det enten er der eller ikke, med både menn og kvinner. Dersom denne grunnleggende tiltrekkingen er der kan du forføre meg, dersom den ikke er der kan du ikke. Ved samme kjønn når man er hetero, blir man aldri aldri venninner dersom denne "kjemien" ikke er der. Dette er ikke magi. Jeg synes det er utrolig at du kan si at du er rasjonell og analytisk, og samtidig ikke være interessert i hvor "kjemien" kommer fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 12. februar 2012 #279 Del Skrevet 12. februar 2012 man kan jo sjarmere så mye man vil. om jenta ikke er tiltrukket av hvordan han ser ut, så funker det aldri. iløpet av de 10 første sekundene man møtes, har man ubevist bestemt seg for om man kommer til å ligge med personen eller ikke om det blir mulig Rene vissvass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 12. februar 2012 #280 Del Skrevet 12. februar 2012 Rene vissvass nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå